9 sty 2018

Krem do rąk i paznokci Kozie mleko z serii Sensual Joanna.

Witam,


Kiedy nastał grudzień/styczeń skóra u mnie na dłoniach, a zwłaszcza na jednej ręce koło palców zrobiła mi się bardzo przesuszona. Tak przesuszona, że nie nadążam jej nawilżać. Czy to powietrze, zimno, woda sama nie wiem od czego. Przejrzałam więc produkty do pielęgnacji dłoni jakie posiadam i postanowiłam, aby do pielęgnacji wprowadzić coś z koziego mleka. Dawno nie miałam nic z tej serii (czyt. kozie mleko) a w ofercie Joanny jest taki produkt. To Sensual krem do rąk i paznokci kozie mleko - dłonie suche i zniszczone. Suchą skórę mam, a czy zniszczoną? Chyba nie, nie mniej jednak krem przyjemnie się używa. Jeśli jesteście ciekawe kremu - zapraszam na krótką recenzję.


Krem dzięki zawartości koziego mleka bogatego w substancje odżywcze optymalnie nawilża i pielęgnuje skórę. Receptura została wzbogacona także o olej migdałowy i prowitaminę B5, które skutecznie chronią, wygładzają i nawilżają naskórek. Krem likwiduje uczucie suchości i ściągnięcia skóry, a Twoje paznokcie zyskują piękny, zdrowy wygląd. Lekka, nietłusta konsystencja sprawia, że krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.


Problem - Dłonie suche, potrzebujące odżywienia i nawilżenia.
Recepta - Sensual Krem do rąk i paznokci Kozie mleko.


Opinia:
Krem jest o pojemności 100 g, więc standardowo jak kremy do rąk. Wygodna, miękka tuba to jego opakowanie. Zamykanie na klik, też jest w porządku. W środku konsystencja biała/kremowa, jest delikatna w dotyku o bardzo subtelnym zapachu. Po posmarowaniu szybko się wchłania, nie czuć żadnej lepkości na skórze. Kiedy mam skórę mocno przesuszoną, zwłaszcza w tym jednym miejscu czuję nawilżenie, ale jest ono takie na chwilę, potrzebuję więc jeszcze jednej dawki i wtedy jest już dobrze, choć nie bardzo dobrze. Oczywiście nie w każdy dzień mam tak przesuszoną skórę, to zależy czy np. nie zmarzłam w dłonie, czy ubrałam rękawiczki itp. a u mnie to od razu widać jak zachowuje się skóra na dłoniach w zimie. Podsumowując krem z kozim mlekiem jest dobrym kremem, ale dla nieco wymagającej skóry uważam, że będzie średni. Na warunki domowe jest dobry, kiedy smarujemy go po umyciu rąk. Skóra jest ładnie nawilżona, delikatna i lekko pachnąca. Czy to sprawka kremu, bo ostatnio używam go non stop, zauważyłam też, że paznokcie stały się w lepszej kondycji i są jakby mocniejsze, choć nie robiłam nic z nimi szczególnego. 


Znacie serię do pielęgnacji Sensual od Joanny? Bo w swojej rodzince oprócz kremów do rąk o różnych zapach i właściwościach są też kremy do stóp (o jednym już niedługo napiszę) balsamy do ciała, żele pod prysznic itp. Plusem tej całej serii jest cena, uwierzycie że ten krem nie kosztuje nawet 5 zł? :P Jeśli ktoś nie ma wymagającej skóry, warto go poznać :) 



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Czyli taki trochę krem jak krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dla mnie byłby zbyt słaby, bo zimą mam bardzo przesuszone dłonie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii miałam krem do stóp, też był niezły ale nie wiem, czy do bardzo suchych stóp by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako fanka mazideł do rąk i tak bym go spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...