6 sty 2018

Timber sojowy wosk Wood Wick.

Witam,



Ostatnio nie paliłam wosków, chciałam dać odpocząć kominkowi ^^ ale nie trwało to długo bo znów skusiłam się na nowe zapachy jak i nowe sojowe woski Wood Wick. Tym razem pojawiło się u mnie kilka takich wosków, dlatego dziś pierwszy z nich o moich ulubionych nutach zapachowych, czyli: 
Świeże nuty cytrusowe i piżmo połączone z aromatem ambry.

Wosk Timber, jest przeznaczony dla tych osób, które kochają zmysłowość i uwielbiają cieszyć się życiem. Jest to kompozycja, która z jednej strony ożywia a z drugiej - podkreśla naszą zmysłowość.


Kompozycja łączy w sobie zmysłowy, wręcz zwierzęcy aromat piżmu, z niesamowitą nutą cytrusów. W ten sposób, otrzymujemy woń, która wprowadzi nas w niezwykły stan ekscytacji i zadowolenia. Wosk Timber, to zmysłowość w każdym calu. Zapach ten, przeniesie Was do najbardziej zmysłowych chwil Waszego życia. Dziki i ekscytujący zapach piżmu, nie może umknąć naszym zmysłom. Szczególnie, jeśli jest on podkreślony przez aromatyczną woń cytrusów, nadającą kompozycji niesamowitego charakteru. Wosk sojowy Timber, przeniesie Was w świat ekscytacji zmysłowej, której z pewnością się nie oprzecie. Otoczenie się tym niesamowitym aromatem sprawi, że przypomnicie sobie Waszą pierwszą randkę, pierwszy wieczór spędzony razem we dwoje i wiele innych, romantycznych i upojnych chwil, które dzięki tej kompozycji, mogą znów powrócić.


Opis świetnie odzwierciedla zapach tego wosku, więc nic dodać nic ująć. Nie każdemu od może się spodobać, bo aromat ambry jest specyficzny. Ja np. takie zapachy lubię - przypomina on też coś męskiego, ze względu na drzewny aromat, więc tu już można nabrać do niego sympatii, choć cały czas jest on z typu mocnych. Na ten okres mi odpowiada. 


Sojowe woski Wood Wick lubię za pojemniczki, to bardzo dobre rozwiązanie i za to, że nie kruszą się aż tak mocno co niektóre woski z Yc. Lubicie sojowe wersje? Do kupienia tu



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze wosków tej marki. Podoba mi się ich forma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za WW jakoś średnio przepadam. Najwierniejsza jestem zdecydowanie YC :) Ciekawa jestem jednak czy ten zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moc to dla mnie zaleta tym bardziej, że uwielbiam piżmo i miałam kiedyś nawet piżmowe perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze wosku Wood Wick, zawsze sięgam po YC :) Bardzo lubię takie cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach wydaje się zdecydowanie stworzony dla mnie :) Chociaż nigdy nie korzystałam z wosków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię sojowe woski ale miałam tylko z Olynk ( jakoś tak ) natomiast tych nigdy jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...