21 sty 2018

Matujący fluid korygujący Nude Celia Art.

Witam,



Matujące fluidy korygujące Nude Celia Art są mi już znane. Kiedyś nawet jeden miałam, przewinął się gdzieś w denku. Pamiętam, że nie sprawdził się u mnie. Słabo matowił, słabo krył i moja cera go nie polubiła. Nie pamiętam już jaki miałam wtedy odcień i numer, trudno mi teraz to powiedzieć. Poznałam natomiast - jasny pastel i naturalny 02. Jak spisały się te matujące fluidy? Zapraszam na krótką recenzję.


• Dzięki zawartości składników regulujących wydzielanie sebum nawilża przesuszone partie twarzy i normalizuje strefy tłuste • Perfekcyjnie ujednolica koloryt skóry, dopasowując się do karnacji • Podczas aplikacji zmienia się w delikatny matujący puder, dając efekt idealnej cery z satynowym wykończeniem makijażu • Dodatek witamin C i PP zapewnia działanie pielęgnacyjne. Dostępny w 4  kolorach


Otóż, tak jak myślałam od tamtego czasu nie wiele się zmieniło, tzn. owe fluidy słabo u mnie matują skórę. Po kilku dosłownie godzinach cała się już świecę (nawet jak się przypudruję) Na zdjęciach w odcieniach, może nie wiele się od siebie różnią, ale na żywo widać bardziej różnicę - nieco jaśniejszą i bardziej podchodzącą pod żółtą. Podoba mi się bardzo konsystencja, bo jest delikatna, lekka - nie jest z tych ciężkich podkładów. Kiedy mamy zadbaną buźkę, dobrze nawilżoną i bez dużych niedoskonałości ta konsystencja w miarę dobrze zakryje Nasze mankamenty na twarzy. Dla wymagających będzie za słaby w kryciu i też trzeba zrobić uważam wstępne testy i sprawdzić czy na twarzy podkłady te nie wpadają w lekki pomarańcz.


Jestem ciekawa czy znacie te fluidy i jak u Was się sprawdzają.



pozdrawiam,

Donna

15 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę te fluidy :D Nie wiedziałam ze celia ma takie cuda :D Dla mojej bladej twarzy pewnie i tak są za ciemne... :( tak mi się wydaje po nałożeniu ich na Twoją dłoń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam, ale przyznam szczerze, że wolałabym produkt z pompką a nie w tubce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miała moja dziewczyna tego produktu z tej firmy. Fajnie piszesz recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i mimo, że mam niemal nieskazitelną cerę, nie jestem zadowolona. Nie pamiętam który odcień miałam, bo było to już jakiś czas temu, ale wpadał właśnie w taki pomarańcz... a ja uwielbiam mieć porcelankową cerę, bo tak mam naturalnie. Jak dla mnie za słabo też kryje, lubię jak podkład jest w stanie zakryć wszystkie niedoskonałości, które choć rzadko, mogą pojawić się na mojej twarzy. Poza tym często się czerwienie w sytuacjach stresowych i nie lubię gdy jest to za bardzo widoczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów choć marka jest mi dobrze znana. Muszę się wybrać do "kosmetykowni" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z podkładami tej marki, ale odcienie wydają się bardzo fajne, wreszcie jakieś żółtawo-oliwkowe kolory drogeryjnych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znając życie wyglądałabym w nich jak chodząca pomarańcza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Man zle wspomnienia z matującymi fluidami
    Zawsze przesuszaja mi skórę i w efekcie jest jeszcze bardziej tłusta. Ze swojej mogę Ci polecić podkład z sephory w szklanej butelce, nie pamiętam nazwy, ale u mnie na blogu jest recenzja. Nie widziałam jeszcze podkładów firmy, które recenzujesz. Może u mnie by się jednak sprawdziły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro nie matuje to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo iż mam młodą cerę, robię lekki makijaż i używam swoich ulubionych produktów, ciocia poszukuje właśnie nowych kosmetyków, na pewno jej pokażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przetestowałabym jaśniejszą wersję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten podkłąd. Ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny fluid, może spróbuję ;-] Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś bardzo pomarańczowe mi się wydają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...