22 sty 2018

Arganowa pianka oczyszczająca do pielęgnacji twarzy Equilibra.

Witam,



Bardzo lubię pianki do mycia twarzy, niezależnie od pory roku. Chociaż lepiej te produkty sprawdzają się u mnie w lecie ze względu na swoją lekkość. W zimie natomiast fajnie łagodzą zaczerwienioną skórę od wiatru czy zimna. Poznałam Arganową piankę Equilibra i powiem szczerze, że jestem z niej zadowolona. Jest to również ostatnia nowość w ofercie. Bardzo lubię tą firmę, ponieważ produkty są naturalne, nie podrażniają i są łagodne dla skóry. Koniecznie poznajcie coś z oferty. Najbardziej polecam aloesowy szampon, ale...ale  dziś przecież miało być o piance... rozpędziłam się :))) 


Delikatna pianka oczyszczająca do twarzy. Doskonale odświeża i orzeźwia, usuwa makijaż i zanieczyszczenia.

↬ 98% składników pochodzenia naturalnego
↬ nie zawiera parabenów i silikonów, petrolatum, PEG, olei mineralnych i parafiny, SLES, SLS
↬ testowana dermatologicznie i okulistycznie
↬ polecana do skóry wrażliwej


Po wyciśnięciu jej z opakowania dostajemy przyjemną delikatną piankową konsystencję, którą od razu nakładamy na twarz i masujemy/myjemy skórę, bo chwilę później już zaczyna znikać, jak to pianka. Wyczuwamy ładny, zapach który umila jej stosowanie. Nie jest on nachalny, ale dla mnie przyjemny. Pianka dobrze radzi sobie z oczyszczeniem i odświeżeniem skóry, ale przy mojej tłustej piankę używam jako dodatek do oczyszczania, bo gdybym jej tylko samej użyła to dla mnie to za mało. Czuję się niedomyta. Pianka zawiera 98% składników naturalnego pochodzenia, w tym olejek arganowy. Osoby, które mają wrażliwą skórę mogą ją również bez problemu stosować. Nie znalazłam w piance żadnych minusów (jedynie ten, że dla mnie użycie jej jako samej to za mało) Opakowanie jest wygodne, aplikacja higieniczna, sama w sobie pianka jest w porządku. A czy Ty ją już znasz? :) 


Znacie firmę Equilibra? Co ostatnio z niej używałyście? Co dobrego polecacie?


pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Też ją mam i lubię. To dla mnie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, właściwie to nawet o niej nie słyszałam, ale będę musiała się nią zainteresować, bo ta pianka bardzo mnie kusi :D
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej firmy żel aloesowy i bardzo go lubiłam. Podoba mi się, że kosmetyki tej marki mają dobre składy i całkiem przystępne ceny. Pianka, o której piszesz brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianki nie próbowałam ale inne produkty tej marki bardzo dobrze mi sie sprawdzaja, wiec chetnie sprobuje i tego kosmetyku ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pianki oczyszczające, kocham też kosmetyki equlibra więc chciałabym przetestować ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie slyszalam o tej marce,musze koniecznie cos wypróbować od nich 😀obserwuje 😀
    Www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Equilibra, ale te aloesowe. Jakoś arganowe mnie nawet nie kuszą :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny wpis 😘
    ostatnio często sięgam po kosmetyki z olejkami arganowymi

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już ten produkt i naprawdę jest godny polecenia i cena przystępna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po takim wpisie z chęcią przetestuje 😚

    OdpowiedzUsuń
  11. firmę znam, ale z aloesu nie z pianki :) a pianka, no właśnie jak to pianka - też mam wrażenie, że po nich mam niedomyta twarz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...