2 cze 2017

Projekt denko cz. 48.

Witam,


Zapraszam dziś na 48 projekt denko. Chcę zrobić go szybko, bo przed wyjazdem jaki planuje na kilka tygodni, chcę zrobić porządek, niż żeby mi to wszystko kisło. Nie jest tego dużo, bo kilka produktów zużyła też mama, a to i przy okazji to zgarnęłam i coś od niej też jest...



1. Il Salone Milano szampon do włosów suchych i zniszczonych - ten szampon zdecydowanie nie jest do moich włosów, duża litrowa butla stała sobie w łazience i kto chciał to mył tym szamponem, ja raczej unikałam. Na testach spróbowałam jaki jest, ale jednak podziękuje i mówie nie. Recenzja

2. 3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca Under Twenty Anti Acne - super oczyszczasz, chętnie zaopatrzę się w kolejne opakowanie. Recenzja

3. Odbudowujący balsam-maska łopianowa do włosów przeciw wypadaniu z aktywatorem wzrostu Elfa Pharm - to ponowne któreś tam opakowanie w denku, lubię, a nawet bardzo lubię ten produkt, rewelacyjnie u mnie się sprawdza. Kupie ponownie. Recenzja

4. Skoncentrowany Krem Wygładzająco-Ujędrniający do ciała Velvet Harmony Cream z serii Body Art Dr Ireny Eris - zdecydowanie za szybko się skończył ten krem do ciała, nie nacieszyłam się nim długo, a inaczej mówiąc - zakochałam się!!! Recenzja

5. Lakier do włosów Taft - zużyła mama, ja sporadycznie okazjonalnie, używałam lakierów.

6. Perfumowany żel pod prysznic Gold Vabun - męski zapach żelu długo utrzymywał się na skórze, a nawet w łazience, męska płeć była zadowolona z owego żelu. 

7. Szampon codzienny Pilomax Daily Wax - łagodny dla skóry głowy - to mój typ szamponu z taką konsystencją jak lubię. Recenzja

8. Wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin Isana - taki sobie. Nie kupię więcej tej wersji. Recenzja

9. Dove pod prysznic z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu - ten żel to jeden z moich ulubionych, dobrze, że mam jeszcze dwa opakowania. Skuszę się na inne wersje zapachowe. Recenzja

10. Beauty Naturalis ARONIA krem przeciwzmarszczkowy wzmacniający naczynka - krem zużyła mama. Recenzja

11. Maseczka wzmacniająca strukturę Ultimate Oil Elixir Gliss Kur - nie kupię ponownie, przy połowie opakowania już zaczęłam się z nią męczyć. Recenzja

12. Błoto z Morza Martwego- maska na twarz i całe ciało do każdego rodzaju cery White Flowers - to drugie opakowanie lub trzecie hmm - lubię błotka, więc błotka mogę używać. Recenzja

13. SOS RATUNEK balsam po przedawkowaniu słońca Lirene Dermo Program 5% D-Pantenol - mój zachwyt nad tym balsamem w recenzji, jestem na tak. Recenzja

14. Żel micelarny 3 w 1 BŁAWATEK + PANTENOL z serii Herbal Care Vis Plantis - produkt użyłam inaczej niż sugerował producent, sprawdził się jako żelek myjący, a nie żel do zmywania makijażu. Recenzja

15. Rapid White, Direct White, wybielająca pasta do zębów - nie pokazuje w denkach skończonych past do zębów, ale ta wybieliła zęby w bardzo krótkim czasie i ja widziałam różnicę - świetna jest. Do kupienia np. w Rossmannie.

16. Dermaglin maseczki - przeciwzmarszczkowa o do skóry głowy - maseczki są ok. jak to gliniane maseczki.


W następnych denkach, pojawią się, jeśli nie wyrzucę sporo próbek/saszetek itp. - pakuje kosmetyczkę i robię segregację m.in w saszetkach, próbkach 


pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Przydałoby mi się ogarnąć moje próbki. Pełno się tego wala po kątach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziwne, że niczego nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kilka produktów z Twojego denka, które sobie chwalę i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z Isaną niektóre są super, inne niestety średniaki. Zainteresowałaś mnie tą pastą do zębów, bo wcześniej o niej nie słyszałem. Przyznam jednak szczerze, że za Twoją sprawą mam zamiar ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko maski Dermaglin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam słabość do żeli Dove najbardziej chyba lubię wersję pistacjową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam ani jednego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, proponowali mi ten szampon z Il Milano ostatnio w sklepie i cieszę się, że nie wzięłam, jeszcze też by mi się nie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze zadnego z tych kosmetykow nie mialam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...