4 kwi 2016

Błoto z Morza Martwego- maska na twarz i całe ciało do każdego rodzaju cery White Flowers.

Witam,


Kosmetyki błotne lubię używać, ale nie są one obecne u mnie na co dzień. Pojemniczek z Błotem z Morza Martwego Maska na twarz i całe ciało do każdego rodzaju cery White Flowers, to coś co ostatnio u mnie gości w pielęgnacji. Jak sprawuje się owy produkt? Ano dobrze, dlatego zapraszam Was moi mili na krótką recenzję :)


Moja opinia:
Jak każdy produkt tak i ten, ma swoje wady i zalety. Do wad na pewno zaliczę to, że jak wiemy błoto to błoto i lubi brudzić np. wannę, prysznic itp. - tak już musi być i tego nie zmienimy. Natomiast co do zalet tu mogę wyliczać w nieskończoność, bo po pierwsze idealnie oczyszcza skórę, regeneruję, odżywia. Sprawia, że skóra odzyskuje blask, a nawet wyczułam wybielenie, bo skóra po masce na ciało zrobiła się jaśniejsza, delikatniejsza w dotyku, jakby zaczęła lepiej oddychać i szybciej wchłaniać balsamy. Dzień przed nałożeniem blotka, można wykonać np. peeling na całe ciało (ja lubię ostry) i wtedy nie musimy odwiedzać żadnych salonów kosmetycznych, bo sami możemy zadbać o swoje ciało lepiej niż przepłacać u kogoś. Błoto to przeznaczam tylko na maski do ciała, zwłaszcza ramiona, dekolt, biust, brzuch i uda. Zabieg wykonuję w wannie, by niczego nie brudzić z wyjątkiem wanny, którą potem i tak się umyje. Łatwo się nakłada oraz bez problemu zmywa. Błoto mnie nie uczula, ani nie podrażnia. Opis produktu można przeczytać tutaj. Ja z maski jestem zadowolona i lubię go używać, oczywiście w te dni kiedy mogę sobie pozwolić na dłuższy relaks w łazience, bo taki zabieg domowy wymaga czasu, a u mnie ostatnio go jednak trochę brakuje. Maskę możemy aplikować też na twarz, świetnie się sprawdzi do oczyszczenia z nadmiaru sebum. 


Stosujecie błotko? 
Lubicie takie maski?



pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. ja je uwielbiam !! jest cudowne, a u mojej siostry nawet do 80 procent zlikwidowało trądzik młodzienczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie stosowałam nigdy blotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ich peeling błotny i rzeczywiście brudzi bardzo. Maski jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, przydałoby mi się takie błotko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...