5 cze 2017

Fluffy Towels wosk od YC.

Witam,



Jest ciepło, coraz cieplej - niektórzy chowają do szuflad woski, świece a ja lubię jak coś subtelnie wypełnia pokój ładnym zapaszkiem. Na ten czas wybrałam coś świeżego i lekkiego, nie przytłaczającego - Fluffy Towels od YC 😊 to idealny zapach do pokoju lub łazienki wypełnionej czystością. To już moja druga sztuka tego wosku, bo to taki sprawdzony jak dla mnie pewniaczek. Puszysty ręcznik, czystość - cóż może być piękniejszego kiedy posprzątamy na picuś glancuś, wywietrzymy pokój - dla mnie to taka kropka nad i jeśli chodzi o ten zapach. Takie dopełnienie czystej przestrzeni. Bezpieczeństwo i zadbanie, ukojenie i wyciszenie. Zapach kojarzący się też z dzieciństwem.


O wosku:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.

Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.


Znacie ten zapach?
Lubicie takie nuty zapachowe:
jabłko, lilia, lawenda i świeże cytrusy.
Do kupienia  w goodies.pl


pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Cytrusy i zapachy kwiatowe są moimi ulubionymi. Niesamowicie mnie orzeźwiają.
    Pozdrawiam!
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nuta cytryna na lato idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jeden z zapachów, które koniecznie muszę poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu nie znam, ale już sam obrazem mi podpowiada, że na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...