19 cze 2017

Nawilżający płyn micelarny Pharmaceris z serii A - skóra alergiczna i wrażliwa SENSI-MICELLAR.

Witam,


Cieszę się, że razem ze mną na wyjeździe jest nawilżający płyn micelarny Pharmaceris z serii A - skóra alergiczna i wrażliwa SENSI-MICELLAR. W regionach francuskich gdzie przebywam klimat jest różny - od temperatur powyżej +35 stopni, po nawet miejscami 14 w wysokich partiach gór. Cera więc, robi się wrażliwa, raz sucha raz tłusta, raz zaczerwieniona czy łuszcząca się. Dlatego codziennie rano i wieczorem przemywam twarz owym płynem, który dobrze oczyszcza, koi i łagodzi podrażnienia.


Opis:
Płyn do codziennego oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu skóry nadwrażliwej i podatnej na alergię. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Zastępuje tradycyjne środki myjące. Płyn oparty na technologii micelarnej, skutecznie i delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia nie podrażniając skóry. Innowacyjna IMMUNO-PREBIOTIC FORMULA łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Ekstrakt z hiacyntu wodnego i Glucam głęboko nawilżają oraz tworzą doskonały system ochronny przeciw szkodliwemu działaniu suchego otoczenia.

↬ HIPOALERGICZNY
↬ WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
↬ PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE

Składniki:
Formuła immuno-prebiotic - formuła łagodząca podrażnienia i zmniejszająca nadwrażliwość skóry.
Hiacynt wodny - odżywczy składnik nawilżający, chroniący przed zanieczyszczeniami.
Glucam - doskonale wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku, długotrwale ją nawadniając. Wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność.


Opinia:
Pakując owy płyn do kosmetyczki - zastanawiam się nad kilkoma innymi, sugerując się małą pojemnością - nie żałuję, że zabrałam ten! Lubię serię A z Pharmaceris dlatego, wiedziałam że kosmetyk się sprawdzi i mi pomoże kiedy tego będę oczekiwała. Płyn jest delikatny, łagodny, bezzapachowy. Dla wrażliwych oczu jest idealny. U mnie i na moje potrzeby sprawdza się dobrze. Oczyszcza nie pozostawiając żadnej tłustej powłoczki, ani lepkości. Usuwa ładnie makijaż - czarną kredkę na oczach również, ale tu wymaga on chwile poświęcenia (nic nie piecze)
 Ogólnie seria A z Pharmaceris jest mi już znana - nie każdy produkt, ale większość. Do przemywania twarzy miałam już np. tonik i płyn do mycia twarzy co spłukiwał się wodą. Dobrze te produkty wspominam. Są to łagodne dermokosmetyki, które absolutnie nie podrażniają skóry, ani jej nie uczulają. Ja ogólnie mam skórę tłustą, ale gdy warunki klimatyczne często się zmieniają skóra daje o sobie znać i robi się też wrażliwa, więc tego typu kosmetyki u mnie wtedy dobrze się sprawdzają. Czuję, że skóra po oczyszczeniu zaczyna oddychać, jest świeża, ładnie się regeneruje i jest odpowiednio przygotowana do nałożenia kremu. 


Znacie ten płyn micelarny?
Kupujecie dermokosmetyki apteczne?



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego micelka, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Pharmaceris sięgam po T do trądzikowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam zapas miceli, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego płynu i właściwie dość rzadko sięgam po dermokosmetyki apteczne, w sumie sama nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie z tej serii mam żel micelarny i doskonale się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący micel, kiedyś na pewno będzie mój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serii nie znam, ale jak dla wrażliwców to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te micela nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...