11 cze 2017

Zapach damski kwiatowo-owocowy 1 2 3 Viva La Fiesta Luxure.

Witam,



Ile zapachów, tyle opinii zawsze jest. Lubię poznawać nowe zapaszki i psikać się nimi, oczywiście z umiarem. Przez kilka miesięcy nie pojawiał się żaden zapach z Luxure - czas to nadrobić. Poznałam zapach kwiatowo-owocowy 1 2 3 Viva La Fiesta. Pomyślałam, że skoro kwiatowo-owocowy to na lato takie coś będzie odpowiednie. Czy tak właśnie jest? Zapraszam na krótką opinię na jego temat. 


nuta głowy: grejpfrut, ananas
nuta serca: orchidea, róża, kwiat pomarańczy
nuta spodu: piżmo, nuty drzewne

Opinia:
Po nutach zapachowych zapowiada się dobrze, ale... ten zapach przypomina mi taki maminy zapach, czyli zapach mamy - nie mój. Kompletnie nie jest to mój gust zapachowy. Choć nie ukrywam z początku mi się podobał jak powąchałam pierwszy raz, a aktualnie nie mogę się do niego coś przekonać. Dla mnie jest on męczący i trochę duszący. Na lato? hmm trudno powiedzieć, ale nie bardzo będzie pasował, chyba, że będą chłodniejsze letnie chwile to tak, na upał odradzam. Ja na sobie po kilku aplikacjach męczyłam się po prostu, a to nie oto chodzi. Inaczej jest jak np. popsikam trochę w pokoju, wyjdę i przyjdę za jakiś czas, to wtedy zapach się tak stopniowo ulatnia i nawet ładnie czuć tak ciepło i wydobywają się takie słodkie kwiaty przeważając zapachem orchidei. Owoców w nim niestety nie czuję. 


Nie jest to typ zapachów, które długo się trzymają, nie są też intensywne, a takie umiarkowane. Do kilku godzin spokojnie wytrzymają, ale nie cały dzień. Podoba mi się w nich flakon. Prosty, długi, taki inny niż wszystkie. W wyglądzie przypomina mi plastry miodu - takie mam skojarzenie hehe no wygląd jak i kolor przypomina mi coś z miodem. Całego końcowego elementu i takiej kropki nad i dodaje ala złota zatyczka, co sprawia, że zapach jest elegancki - ciepły i zmysłowy.




pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Lubię tego typu ciepłe i słodkawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ci nie przypasował :) Flakonik zgadzam się piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny letni i lekki zapach, mnie też ten flakon wpadł w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy byłby dla mnie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki, ciepły to dla mnie zapach na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z nut zapachowych osobno może się podobać, ale razem tworzą nowy zapach, który po prostu musi podpasować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takim zapachem perfum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przetestuję, ale prędzej jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...