13 cze 2017

All is Bright wosk YC.

Witam,



Wosk All is bright Yc, który był mile widziany w święta (wtedy też go jakoś zamówiłam, ale nie odpaliłam) uważam, że można go palić nie tylko w tamtym okresie. Owszem wydobywa się z niego taka magia, ale na wieczorne chwile niekoniecznie te świąteczne ten zapach również przypadł mi do gustu i może być. Jednak wielkich ochów i achów nie było. 


Co to za zapach:
Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachowej mieszance musujących cytrusów połączona z nutą ciepłego piżma.

Dla mnie jest to taka mieszanka, coś przytulnego, ale z nutą cytrusową, owocową. Taki mieszaniec-poplątaniec, ale ogólnie zapach nie do porobienia i taki niecodzienny. Kiedy paliłam go po raz pierwszy, wydawał mi się bardzo intensywny, wyraźny, konkretny, bez otworzenia okna i wywietrzenia pokoju się nie obeszło. Później aplikowałam już zdecydowanie mniejsze porcje i taki przyjemniaczek mógł się już spokojnie palić. Wosku nawet nie wypaliłam pół, więc drugą część zostawię na ten okres świąteczny :) 


Oceniam go tak średnio, gdyż nie jest to wersja zapachowa, ta która mi się podoba. Piżmo lubię, nuty cytrusowe również, ale na nie muszę mieć chęć i ochotę, by coś takiego wąchać. Przeważnie wybieram coś z zapachów zmysłowych i tych takich wyszukanych. Owocowe nuty, nie są złe, nie mniej jednak piżmo i cytruski to takie połączenie "może być" - odpalę by umilało mi coś pachnącego w pokoju i na tym się kończy, nie ma tu mojego wielkiego zachwytu, że skuszę się na ponowny ten zapach czy świecę. Kiedy wosk pali się odrobinę w kominku i po jakimś czasie wejdę do pokoju, jest przyjemnie :)


Znacie ten wosk? 
Jak go opiszecie? 
Do kupienia w goodies.pl



pozdrawiam,

Donna


5 komentarzy:

  1. Nie znam go. Na pewno musiałabym palić w małej ilości, aby nie był zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak on pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach piżma jest fantastyczny, nie miałam jeszcze togo wosku

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu nie znam, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledwo wyczuwałam ten zapach :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...