20 cze 2017

Lakiery o metalicznym wykończeniu Sensique ART NAILS.

Witam,



Przychodzę dziś z lakierowym wpisem i nowościami od Sensique. To nowe lakiery Art Nails, które są dostępne już od jakiegoś czasu i nabyć je można tylko w Drogeriach Natura. To lakiery o metalicznym wykończeniu, które pozwolą stworzyć wyjątkowy letni manicure. Starannie dobrana formuła zapewnia długotrwały efekt mieniących się drobinek. 
Czy znacie już te odcienie? Lubicie takie kolorki na pazurkach? Zapraszam na małą lakierową prezentację.


Sensique ART NAILS 
Dostępne w pięciu kolorach: 
330 Golden Sand,
331 Coral Reef, 
332 Octopus, 
333 Sea Waves, 
334 Mermaid
Ich pojemność to 5,5 ml, a cena to 7,99 zł


Na początek do zapoznania się lakierami wybrałam odcień 334 Mermaid. Podoba mi się ten odcień na paznokciach. Dawno nie miałam się mieniących się tego typu lakierów, dlatego to fajna i ciekawa odmiana na okres wakacyjny. Lakier standardowo dobrze się utrzymuje i nie odpryskuje. Zauważyłam, że spokojnie do tygodnia jest na paznokciach w nienaruszonym stanie, pod warunkiem, że nie katujemy rąk, paznokci w ciężkich pracach fizycznych czy domowych. Sprawny mały pędzelek dobrze aplikuje lakier. 


Lakier ładnie mieni się w słońcu. Do opalonych dłoni idealnie pasuje. Nie rzuca się za bardzo w oczy, a delikatnie połyskuje. Podoba mi się jego efekt. 


Co sądzicie o takich odcieniach?
Polujecie na nowości lakierowe od Sensique?



pozdrawiam,

Donna





9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam lakierów z Sensique. Teraz to tylko hybrydy na moich pazurkach ;) A jak daję im od nich odpocząć to sięgam po jakieś z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne lakiery, podoba mi się ten efekt drobinek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem sroka i lubię takie wykończenie, wszystko co się świeci

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki efekt na pazurkach lubię u kogoś ;) Sama nie bardzo przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, mocno błyszczą :) to lubię! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi lakierami, ale ten kolor jest akurat bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od ponad 2 lat stawiam na hybrydy :) Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...