10 cze 2017

Paczuszkowa nagroda i niespodzianka od Pharmaceris.

Witam,



Kurier przywiózł mi bardzo miłą i wyczekiwaną paczuszkę - nagrodę. To garść kosmetyków Pharmaceris wg. własnych potrzeb. Lubię tą dermokosmetyczną firmę :) 
Otrzymałam to co sobie sama wybrałam indywidualnie - cieszę się, jupi i bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga w aranżacji aptecznej CC Naczynka N 😊 gratuluje również 4 pozostałym blogerkom, które też zostały wyróżnione - dziewczyny jesteście niesamowite! 

Taki paczuszkowy wpis miałam przygotować razem z innymi nowościami, ale od poniedziałku, aż do końca czerwca będę niedostępna u siebie w domu, więc paczuszki poczekają, aż wrócę z wypoczynku, ale żeby blog nie umarł w ciszy, przygotowałam kilka wpisów na zaś :D

Bogata oferta Pharmaceris jest naprawdę ciekawa, więc to co wybrałam w ramach nagrody przedstawię pokrótce. Niedawno moje włosy zostały skrócone, a do tego zawsze wypadają, zależy mi na wzmocnieniu i szybszym ich wzroście, wybrałam więc:
H-STIMUCLARIS Specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu stymulujący wzrost włosów i przeciwłupieżowy.
H-KERATINEUM Szampon wzmacniający łodygę włosa do włosów osłabionych i przerzedzonych.
H-STIMUFORTEN Preparat do kuracji stymulującej wzrost włosów.
  
Witamina E zawsze mnie kusiła, czytałam o niej same dobre rzeczy, więc jestem ciekawa koncentratu, oraz dwa produkty z serii T, żel i płyn micelarny.
E-SENSILIX koncentrat z 8% wit. E.
❤ PURI-SEBOGEL Antybakteryjny żel myjący T do twarzy.
❤ SEBO-MICELLAR Antybakteryjny płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu.

Natomiast już bez nagrody, dwa dni wcześniej przesyłka -niespodzianka z serią A demakijaż, i kontynuacja kuracji na siwienie dla znajomego. Tyle dobroci od Pharmaceris! 🌷🌷🌷


Buzia moja uśmiechnięta 😊
Włosowe dobrocie zacznę używać już po przyjeździe do kraju i resztę produktów również, jakoś to muszę znów poukładać, posegregować i ogarnąć co kiedy i jak. 



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z Pharmarceris, ale chciałabym wypróbowac szampony, które pokazujesz i jeszcze ten sławny ostatnio peeling to skóry głowy (zapomniałam nazwy ;P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh ileż cudowności ! Jestem ciekawa nawilżającego żelu fizjologicznego do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy będą rosły i rosły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa:) miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, cudownie jest otrzymać taką niespodziankę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) bardzo fajna nagroda i super, że sama mogłaś wybrać produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory używałam z tej marki tylko kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ale spisywały się bardzo dobrze. Muszę w końcu spróbować czegoś do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy chyba lubi niespodziani i szczególnie jak jest ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne nowości, miłych testów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...