12 lut 2020

Moja pielęgnacja wrażliwej skóry głowy kosmetykami Dermedic.

Witam,



Przez moją łazienkę i pielęgnację włosów, przewija się wiele produktów. Znam kilka serii kosmetycznych, które są sprawdzone, ale też lubię poznawać te nowe. Moje włosy ze względu na wrażliwą i łuszczącą się skórę głowy potrzebują delikatnych szamponów, odżywek, masek, olejów, czy wcierek. Zdarza się też, że użyję czegoś drogeryjnego, ale jeśli to nie jest na dłuższą metę to jest wszystko w porządku, w innym wypadku - bunt wrażliwej skóry głowy objawia się tym, że łuszczy się, swędzi, czasami piecze cała schodząca ta łuska. Wtedy apteczne produkty to u mnie priorytet w pielęgnacji. Apteczne, ale takie, które są nawet dostępne w dobrych sklepach stacjonarnych, czy on line. Zawsze kiedy coś zamawiam, na Notino z zapachów, czy z pielęgnacji zerkam też na dział: wrażliwa skóra głowy, tu wśród bestsellerów znaleźć możemy całą masę delikatnych produktów na tą specyficzną dolegliwość. 

Ja poznałam dwa produkty z marki Dermedic z linii Capilarte, były to:

- szampon wzmacniający przeciwko wypadaniu włosów 
- serum/kuracja stymulująca wzrost włosów o działaniu regenerującym

Pierwsze co, to kilka dni temu skończyło mi się już to serum, które wcierałam w skórę głowy, pomyślałam, że od razu coś o tych dwóch produktach napiszę. Zapraszam na dzisiejszy wpis. 


Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Kofeina, Sok z brzozy, D-Panthenol, Gliceryna

- intensywnie odżywia komórki mieszków włosowych, wydłużając anagenową fazę cyklu życia włosa.
- chroni i regeneruje komórki mieszka włosowego oraz poprawia ich witalność
- stymuluje mikrokrążenie w skórze głowy, przez co wpływa na dotlenienie macierzy włosa,
- pobudza wzrost nowych, prawidłowo zbudowanych łodyg włosowych
- zagęszcza włosy oraz widocznie ogranicza ich wypadanie
- hamuje produkcję dihydrotestosteronu (DHT) – hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów, miniaturyzację mieszków włosowych

Jak stosować: Nanieść niewielką ilość serum na suchą lub wilgotną skórę głowy, bezpośrednio po jej umyciu. Delikatnie i starannie wmasować w skórę i pozostawić do wchłonięcia. Nie spłukiwać. Stosować codziennie przez 3 miesiące.


Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z ziaren fasoli guar, Zincidone, D-Panthenol, Witaminy E, C i PP, Lactilglutammato, Gliceryna

- poprawia ukrwienie mieszka włosowego i kondycję jego komórek budulcowych
- pobudza aktywność biologiczną cebulki, odżywia ją i wzmacnia
- wydłuża cykl życia włosa
- ogranicza nadmierne wypadanie włosów
- zwiększa objętość i gęstość włosów
- polecany do codziennego, całorocznego stosowania

Nanieść niewielką ilość szamponu na dłonie, a następnie na zwilżoną skórę głowy. Delikatnie i starannie wmasować, by usunąć wszelkie zanieczyszczenia i odblokować dostęp do mieszków włosowych. Pozostawić na skórze i włosach przez mniej więcej 2 minuty. Bardzo dokładnie spłukać.


Zamawiając jedną buteleczkę serum nie wiedziałam, że kurację należy przeprowadzać przez 3 miesiące. Ta jedna, wystarczyła mi na ok. miesiąca, bo jedna na 3 miesiące to jakoś by było za mało, jeśli producent zaleca używać to serum w każdy dzień. Mi ono szybko ubywało. Zawsze aplikowałam je po umyciu włosów na czystą skórę głowy - codziennie, albo zdarzało się, że co drugi dzień, wtedy kiedy myłam włosy tym szamponem wzmacniającym. Szampon ten - rewelka. Jego przezroczysta i delikatna konsystencja bardzo dobrze myła i pielęgnowała włosy, tworzyła się też łagodna piana, która po pierwszym spłukaniu i ponownym nałożeniu szamponu stawała się większa. Szampon też okazał się być bardzo wydajny, bo używając go systematycznie, mało co ubywa go w butelce, w przeciwieństwie do serum, które znikało z dnia na dzień. Szampon ten nie plątał mi cienkich włosów. Podrażniona wcześniej skóra głowy, stawała się ukojona, nie swędziała, ani nie produkowała tak znacznej łuszczącej warstwy. Dla mnie to ważne, bo wtedy nie mam odruchu, że się drapię itd. Oba produkty dobrze się ze sobą uzupełniały. Do mycia też stosowałam na długość włosów odżywkę lub maskę (tu już z innej firmy), bo w ofercie Dermedic chyba nie ma żadnych odżywek, czy masek o takiej kremowej konsystencji.  Jeśli chodzi o ten duet, to jestem zadowolona. Zawsze kiedy używam coś na wypadanie włosów, wzmocnienie, czy coś na porost - niewielkie efekty da się zauważyć, pod warunkiem, że jestem systematyczna, czy to w masażu skóry głowy, czy to w wcierkach itd. Do tego także dochodzą inne etapy pielęgnacji jak olejowanie, maski i takie tam przyjemności włosowe. Do tego serum/kuracji stymulującej wzrost włosów na pewno jeszcze powrócę, może nie widzę efektów na długości włosów, bo zawsze mam wrażenie, że włosy moje stoją w miejscu, ale po odrostach na czubku głowy, coś tam urosło, bo kolor włosów się odznacza. Jestem na tak co do tych dwóch produktów i jeszcze je zamówię na Notino, z racji na niską tam cenę. 



Znacie produkty Dermedic? 
Co stosujecie na wrażliwą skórę głowy?



pozdrawiam,

Donna

31 komentarzy:

  1. Nie stosuję, nie znam. Z blogów jedynie. Jestem ogromnie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę markę, ale z innej serii :) na szczęście ostatnio mój skalp się uspokoił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz szczęście, ze uspokoił Ci się skalp, u mnie w okresie zimowym, gdzie brak słońca, jest najgorzej.

      Usuń
  3. Ja lubię z tej marki micelarny szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedziałam, że jest taki w ofercie, muszę poszukać :) dzięki Łukasz.

      Usuń
  4. Nie znam tych produktów, ale firmę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rzadko mam coś z tej firmy, kiedyś miałam jakiś płyn micelarny, który mnie uczulał :(

      Usuń
  5. Czytałam ostatnio o tych kosmetykach, bo sama mam wypadające włosy i zależy mi na tym, aby je wzmocnić. Jak skończę Pharmaceris to kupię ten duet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmaceris znam i też polecam :) ja poznałam ten duet i jest godny polecenia :)

      Usuń
  6. Nie miałam niczego od Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, ale słyszałam o nich dużo dobrego. Ja nie mam wrażliwej skóry głowy, borykam się jedynie z wypadaniem włosów ( choć teraz już mniej ), ale znam tego przyczynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam pozytywne recenzje nt. tych produktów, więc je wybrałam :)

      Usuń
  8. Ciekawie brzmi, ale na szczęście nie mam tych problemów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba będzie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię szampony dermedic, przez wiele lat bardzo dobrze sprawdzał mi się ten do wrażliwej skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak wyglądają składy tych kosmetyków. Do tej poty nic nie miałam z tj firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to będę musiała zrobić zdjęcie, zanim wyrzucę opakowania, bo są w denku

      Usuń
  12. Moja skóra głowy ostatnio jest kapryśna A więc chętnie bym sprawdziła te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak sobie myślę i chyba nigdy nie stosowałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy używaliśmy produktów tej firmy i zawsze był to dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że produkty się sprawdziły :)

      Usuń
  15. Na szczęście nie mam wrażliwej skóry głowy. Markę znam, miałam z niej płyn micelarny, jednak nie do końca się on u mnie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeden płyn micelarny uczulił - nie pamiętam już jego nazwy, ale chyba był do skóry normalnej/suchej.

      Usuń
  16. Mam niestety ten problem i tylko kilka kosmetyków sprawdzonych marek u mnie wchodzi w grę. Mimo tego, z wielką chęcią polecę ją komuś innemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich produktów używasz? :) dzięki, że polecisz tą serię z Dermedic.

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...