18 lip 2018

Wydajesz, a zarabiasz z Tipli to możliwe. Ponad 400 sklepów.

Witam,


Dzisiejszy świat staje się coraz bardziej wygodniejszy, bo wygodniejsi stają się ludzie. Cały ten współczesny mechanizm informatyczny poszedł tak do przodu, że nie wychodząc z domu możemy przez ekran monitoru pracować, płacić rachunki, kupować bilety na wakacje czy robić zakupy przez internet. To ostatnie stało się tak dziś popularne, powiedziałabym, że wręcz codziennością i czymś normalnym. Nieraz będąc na spotkaniach czy to z koleżankami czy u rodziny, gdy się coś o czymś nie zgadało - zawsze padało hasło "a sprawdzę to w internecie", "a to kupię sobie to przez internet", "przez internet jest taniej" Oczywiście, zgodzę się z tym, że przez internet wiele rzeczy można kupić czy upolować zdecydowanie taniej. Sama przecież kupowałam meble czy łóżko tapicerowane do pokoju on line. Zamawiałam fotorolety na okna i wiele innych większych, mniejszych rzeczy kiedy robiłam remont. Było mi tak zdecydowanie łatwiej i prościej, bo nie martwiłam się np. o transport (do samochodu nie wpakuje przecież dużego łóżka) czy też nie wydawałam dodatkowych kosztów na paliwo, by dojechać gdzieś do sklepu. Liczyłam wtedy każdy grosz, by jak najwięcej móc zaoszczędzić.


Co powiecie jeśli dziś opowiem Wam o zakupach robionych właśnie przez internet, a do tego, że za zakupiony towar część kasy wróci Nam na konto? Ha! :) Tak to możliwe.


Wystarczy, że założycie sobie konto na Tipli.pl zupełnie za darmo. Jest to platforma, która oferuje najwyższy w Polsce cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy w internecie. Po rejestracji, która jest bardzo szybka i prosta (sprawdziłam, więc potwierdzam, że szybka i prosta), przychodzi na e-mail link aktywujący konto. Po weryfikacji i aktywacji oraz po zalogowaniu się na założone konto, wystarczy znaleźć sklep, który nas interesuje i kliknąć w pomarańczową grafikę „Przejdź do sklepu" (sklepów jest ponad 400!!! które są bardzo dobrze podzielone na kategorie) 

(kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ja już znalazłam swoje ulubione kosmetyczne jak np. DrogeriaNatura czy Dr Irena Eris, klikam w baner, po czym od razu jestem przekierowana w dany sklep i wtedy zamawiam już normalnie jak zawsze, czyli dodaję produkty do koszyka, wypełniam pola adresowe, płacę i czekam na przesyłkę (na zrobienie zakupów mamy tylko 20 minut, więc warto wcześniej wiedzieć co chcemy kupić) A co robi wtedy serwis Tipli? Od dokonanych zakupów oddaje mi ustalony procent, czyli np. kupuję coś kosmetycznego za 100 zł, mój ulubiony sklep ma 10 % zniżki, więc zwrot jaki dostanę to 10 zł i zamiast 100 zł płacę 90, a dychę mam w kieszeni. Cashback zostaje zarejestrowany do 48 godzin. Ale w praktyce odbywa się to o wiele wcześniej. Gdzie zatem pojawia się Nasz zwrot? W zakładce "zwroty i bonusy". Zwroty można już wypłacać od 1 zł, a bonusy od 20 zł. To jest naprawdę genialne i bardzo przyjemne, jeśli za zrobione zakupy dostaję jeszcze kilka/kilkanaście złociszy. A przy różnych zakupach, kwota ta zdecydowanie się powiększa i wzrasta. Gwarantuję Wam, że nie ma tu żadnych haczyków.


Dodatkowo oprócz zwrotów na platformie, znajdziemy zniżki, czy kupony rabatowe. To również dobra okazja do podratowania naszego budżetu, bo możemy również w jakimś stopniu trochę zaoszczędzić. Najlepiej jest śledzić aktualne gazetki.

A propo wakacji macie już coś zarezerwowane?

Czy w dobie internetu i zakupach przez internet korzystacie z takich promocji? 
Kto z Was jest już zalogowany na Tipli?



pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. muszę się zarejestrować na tej platformie, nic nie tracę. są tam sklepy z których często korzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nic się nie traci a jedynie zyska :)

      Usuń
  2. Mam tam konto, ale nie używam, bo rzadko kiedy robię zakupy online :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis, chyba spróbuję, żeby się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie założyć tam konto, dużo o tym portalu słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Nie widziałam, że istnieje taka strona. Grosz do grosza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś chce zaoszczędzić to zawsze coś się trafi :)

      Usuń
  6. Zakupy internetowe są właśnie lepsze o ten transport. Mamy wszystko dostarczone do domu i nie musimy się niczym martwić :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A nawet jak zamówię coś stacjonarnie to za transport sklep i tak dolicza osobno kwotę ;/

      Usuń
  7. Korzystam z tej strony i ją uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...