7 lip 2018

Tisane SPORT ochronny balsam do ust.

Witam,


Usta.. usta... usteczka o nie tak samo trzeba dbać w lecie jak i w zimie i o każdej porze roku. Najważniejsze by nie pękały, nie były przesuszone i nie było na nich suchych skórek, wtedy ich kolorowy makijaż pomadkami będzie piękny. Nawilżanie to podstawa, by zachować ich ładny wygląd i dobrą kondycję. Ja np. przy myciu zębów szczoteczką czasami ich masuje, by były lepiej ukrwione. Wykonuję też sporadycznie peelingi ust, tak wiem sporadycznie, postaram się przy tym być bardziej systematyczna. A teraz chciałabym Wam zaprezentować pomadkę jaką mam na lato a jest to balsam Tisane do ust - wersja Sport.


Składniki aktywne:
Filtr UV, miód, ekstrakty ziołowe (z jeżówki purpurowej, melisy lekarskiej i ostropestu plamistego), olej z oliwek, masło shea, masło kakaowe, olej rycynowy, wosk pszczeli, wosk carnauba, lanolina, witamina E.

Działanie:
Chroni usta przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i niekorzystnym wpływem innych czynników atmosferycznych. Regeneruje i chroni naskórek ust uszkodzony wskutek działań słońca, wody, wiatru, mrozu, soli morskiej. Pomaga w przypadku otarć i opryszczki. Zmiękcza, odżywia i nawilża spierzchnięte usta.

Wskazania:
Doskonale chroni usta podczas aktywności na zewnątrz. LATEM podczas uprawiania sportów wodnych, jazdy na rowerze, górskich wędrówek, spacerów w warunkach silnego nasłonecznienia. ZIMĄ w trakcie uprawniania sportów zimowych, jazdy na łyżwach, wspinaczki górskiej, przy silnym wietrze, mrozie.

Stosowanie:
Pomadkę nakładać na usta każdorazowo przed i w trakcie aktywności sportowej przy silnym słońcu, wietrze, deszczu, zimnie, kontakcie ze słoną wodą morską. Powtarzać aplikację w razie potrzeby.


Balsam jest z filtrem ochronnym SPF 30, to ważne, bo słońce niekiedy potrafi tak mocno przyświecić, że my nawet tego nie odczuwamy. Szkoda, że takiej pomadki nie miałam ze sobą rok temu na wakacjach za granicą, bo wtedy bardzo szybko przesuszały mi się usta. Owszem miałam ale 'zwykłą' bez żadnego filtru i szybko usta się przesuszały. Im więcej aplikowałam tym usta szybciej się buntowały. Teraz już wiem, co należy wybierać - sprawdzony filtr na usta! 


Ten balsam doskonale chroni usta podczas aktywności na zewnątrz. Zarówno latem jak i zimą. Najlepiej sprawdzi się podczas jazdy rowerem, w górach, czy na nartach, ale też kiedy jest bardzo upalny dzień, a my jesteśmy skazani przebywać na słońcu np. iść na przystanek, czy gdzieś przechodzić między rozgrzanymi murami w mieście. Balsam przyjemnie pachnie, wyczuwam tu jakiś nadziewany batonik lub gumę dla dzieci. Dobrze się wysuwa z opakowania, a aplikacja na ustach przebiega szybko i bez problemu. Pierwsze niuśnięcie na ustach zawsze bywa nieco takie 'szorstkie', ale każde następne jest już szybkie i sprawne. Balsam nie pozostawia żadnych śladów na ustach, pomadka nie zbiera się w kącikach ust, nie ma takiej jasnej ala błonki na ustach co przy niektórych pomadkach jakie miałam takie coś się pojawiało. Balsam Tisana Sport okazał się być dobrym balsamem a nawet bardzo dobrym. Kilka lat temu kiedy miałam pierwszy raz styczność ogólnie z Tisaną (było to coś w słoiczku) to nie polubiłam tego produktu. Zapach dla mnie jak pamiętam był chemiczny i długo, długo niczego z Tisany już nie używałam, aż do momentu poznania tego balsamu, który polubiłam i jest ze mną od jakiegoś czasu w torebce, bo nigdy nie wiem, czy będzie mocno wiało, czy będzie mocne słońce i silne nasłonecznienie. Ale nie mniej jednak i tak aplikuje go na usta bez względu na pogodę i warunki atmosferyczne.


Pamiętacie o filtrach na ustach?




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię ich produkty do ust mają bardzo fajny balsam w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a mi ten balsam w słoiku nie odpowiada :(

      Usuń
  2. Mam ją od niedawna i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam od kilku dni i już zdążyłam go polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam do ust z spf to konieczność na wakacjach! :)
    Zapraszam do mnie
    https://makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spf jest bardzo ważne, też już o tym pamiętam :)

      Usuń
  5. uwielbiam wszystkie warianty Tisane do ust, fantastycznie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wszystkie lubię, ale ten balsam jest na pierwszym miejscu wśród produktów które dotąd poznałam z Tisane :)

      Usuń
  6. Fajny bardzo, mam pomadki ochronne, ale bez filtra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam różne, ale ostatnio używam tylko ten balsam :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...