10 lip 2018

Flowers in the Sun wosk Yankee Candle.

Witam,


Słońce świeci nad Nami ogrzewa Nasze nagie ciała promieniami...

Jak ja się cieszę, że jest lato i słońce. Tyle pozytywnej energii wokół. Tyle pięknych pachnących kwiatów w ogrodzie. To również dobry moment, by część ogrodu i jego zapachu przenieś do domu. W ofercie Yankee Candle jest mnóstwo letnich i lekkich kwiatowych zapachów, które świetnie nadają się na tę porę roku. Poznałam nowy zapach Flowers in the Sun. W ofercie jest już od jakiegoś czasu, ale u mnie teraz on gości. Czy znacie już ten zapach?

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o promiennym zapachu słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.

Oczywiście wybrałam ten zapach, za sprawą tej pięknej etykiety jak i samego koloru wosku - żółty to musi być energia, to musi być lekkość, kwiaty to wiosna/lato beztroskie chwile i piękno. Jaki jest ten wosk? Śliczny i przede wszystkim oczywiście świeżo kwiatowy. Czasami jak się wchodzi do jakiegoś salonu kosmetycznego czy na recepcje eleganckiej kliniki czuć taki zapaszek, gdzieś tam w tle, który nie jest nachalny, a subtelny. Sam w sobie zapach jest intensywny, ale na dużych przestrzeniach i w małych ilościach ten zapach się rozprasza pozostawiają kwiatową nutę. 


Ja jestem na tak, jeśli chodzi o ten wosk. 
Fajnie też jest go mieć np. na ponure i szare dni, wtedy coś kwiatowego umili smętne chwile.
Do kupienia w goodies.pl



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. w deszczowe dni idealny :D a ostatnio takich sporo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie słoneczko na razie strajkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż jest fanem wosków, więc muszę mu pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, tego wosku nie miałam a uwielbiam kwiatowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Śląsku pogoda w kratkę więc bym go przykleił do nosa chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie wydaje się być ciekawe ale jedną dużą przestrzenią to moje dwa połączone ze sobą z salonu a tak to mam małe pomieszczenia i tam raczej mógłby być już za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie jestem fanką palenia wosków w lato :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kwiatowe zapachy, więc ciekawa jestem, jak pachnie ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...