12 lip 2018

Niespodzianka z nowościami kosmetycznymi: L'oreal, Avène, Mixa, Revlon Professional, Girlz Only i inne.

Witam,


Nie dawno zawitała do mnie miła kosmetyczna przesyłka niespodzianka od perfumerii internetowej Iperfumy.pl Zawsze lubię niespodzianki, bo to z jednej strony jest to taka niewiadoma, z drugiej to napięcie przy otwieraniu i sama radość, jeśli jesteśmy z czegoś zadowolone. W moim przypadku byłam bardzo zadowolona, bo produkty jak i same firmy były strzałem w dziesiątkę. Część znam, część nie, więc czekają mnie nowe testy.


Niektóre produkty już dawno chciałam poznać jak np. Avène Cleanance. Otrzymałam oczyszczający płyn micelarny do skóry z problemami. Do tej pory jak sobie przypominam nie miałam niczego z tej firmy, a woda micelarna jaką dostałam jest do cery takiej jak moja, więc mam nadzieję, że u mnie się dobrze sprawdzi. Posiada 100 ml więc idealnie się złożyło, bo zabiorę ją do bagażu podręcznego do samolotu. Zawitało też kilka produktów z L'oreala m.in krem BB Wake Up & Glow Bonjour Nudista, pędzelek. Do pielęgnacji czuprynki, suchy szampon Girlz only party nights, szampon do włosów suchych Botanicals Rich Infusion. Kiedyś już miałam podobny, ale z innej serii - mam go do dziś, jest mega wydajny bo jeszcze mam go trochę na dnie i jest w produktach skierowanych definitywnie do denka. A taka butla starcza mi na długo z czego się akurat cieszę. Super, że te opakowania posiadają pompkę. Do włosów znalazłam też miniaturkę produktu Uniq One All In One Hair Treatment jest to kuracja regenerująca do wszystkich rodzajów włosów - również jestem tej kuracji w wersji mini ciekawa, bo zapach jaki już zdążyłam powąchać jest wspaniały i profesjonalny.


Ostatnia grupka jaką sobie podzieliłam to większość miniaturek do buźki, balsam do ust, pasta do zębów, mydełko oczyszczające, próbki perfum oraz pełnowartościowy krem MIXA Extreme Nutrition bogaty krem nawilżający z olejkiem z wiesiołka. Produkty minaturkowe również lubię, gdyż wiem później czy kupię pełnowartościowy produkt, czy nie - kilka z nich zachowam sobie na wyjazd. A próbki perfum zdecydowanie mi się podobają. Jeden zapach z nich to Lolita Lempicka bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią bym go kupiła w dużej pojemności, ale ta nazwa po części "lolita" nie kojarzy mi się zbyt dobrze, a mianowicie to nazwa sklepu byłego pracodawcy o którym chcę jak najszybciej zapomnieć (nie tylko ja chcę o nim zapomnieć), ale pocieszam się tym, że jest mnóstwo innych zapachów, że coś jeszcze wybiorę dla siebie pięknego bez nazwy kojarzącej się z negatywnymi ludźmi. 

Podsumowując przesyłka, niespodzianka sprawiła mi ogromną radość. 
Czy Wy coś znacie z tych produktów?
Lubicie niespodzianki? 



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. wow, rewelacyjne kosmetyki, fantastyczna niespodzianka. bardzo lubię Iperfumy.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. I to bardzo!!! Super niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość - udanych testów :) Gdzie się człowiek ostatnio nie obejrzy tam coś dotyczącego iperfumy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :) Miłego używania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to same nowości - świetny kosmetyczny prezent-niespodzianka. Oby wszystko się sprawdziło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa odsłona L'oreal jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość, zwłaszcza Bonjour Nudista ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...