29 lip 2018

Blend-a-med Complete Protect Expert.

Witam,


W czasach szkoły podstawowej i średniej mój tata zawsze kupował pastę do zębów Blend-a-med, najlepiej jak to była 7 wersja standardowa. Inne pasty średnio używaliśmy, liczyła się tylko Blend-a-med. Dzisiaj nieco zmieniają się kanony i preferuje się pasty bez fluoru, bo są lepsze, zdrowsze itp. U mnie to z tym różnie bywa, wybieram zarówno z fluorem jak i bez. Odpukać, ale stan zębów mam okej. 

Aktualnie w higienie jamy ustnej mam kilka past do zębów. Trochę zaniedbuje ten dział na blogu, więc muszę częściej pisać coś więcej o pastach. Chętnie Wam polecam Blend-a-med Complete Protect Expert. Jest to pasta przeznaczona do delikatnego wybielania zębów. Skutecznie usuwa niepożądane przebarwienia z zębów, a przy regularnym stosowaniu wynagradza bardziej promiennym uśmiechem.


Pasta ta posiada wyczuwalne drobinki, które działają jak taki peeling. Na początku szczotkowania trochę to dziwne uczucie, takiego jakby piasku, ale mi się to nawet podoba. To mikrogranulki, które delikatnie się rozpuszczają i dokładnie czyszczą jamę ustną. Po wypłukaniu wodą efekt na zębach jest od razu wyczuwalny. Zęby są 'śliskie', gładkie, dobrze oczyszczone. Świeżo miętowy zapach i smak pasty to lubię.


Pasta ta:
- wybiela zęby
- walczy z próchnicą zębów i osadem nazębnym
- gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów
- usuwa kamień i osad nazębny
- odświeża oddech


Oprócz Blend-a-med są ze mną jeszcze inne pasty jak elmex, czy colgate. Nie mam swojej ulubionej pasty, której bym używała cały czas i non stop. Tak jak i z kosmetykami, za każdym razem wybieram coś innego i nowego. Lubię jak pasta jest miętowa (nawet mocno miętowa) i dobrze czyści, wzmacnia oraz dba o zęby. Słabo jestem przekonana do past typowo, które nie są miętowe (choć wiem, że one są 'zdrowsze') bo w moim odczuciu mam wrażenie, że zęby są niedomyte i na krótko czuje odświeżony oddech. 


A Wy zwracacie uwagi na pasty do zębów?
Po jakie najczęściej sięgacie? 
Co polecacie?



pozdrawiam,

Donna


2 komentarze:

  1. Zawsze używam blend-a-med z serii tych wybielających i jestem bardzo zadowolona. Tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...