9 lip 2018

Summer Black Friday - Jakie marki przygotowały 20 % zniżki?

Witam,


Przychodzę dzisiaj do Was z dobrą i interesującą wiadomością! Jako kobiety lubimy zakupy, a jak do tego są fajne promocje to przecież nie możemy przejść koło tego obojętnie. To również dobra okazja, jeśli akurat chcemy kupić coś komuś na prezent, bo wtedy zaoszczędzimy pieniążki i wtedy my jesteśmy szczęśliwi, a i ten ktoś również. Co to za dobra wiadomość? Otóż: 

Od dzisiaj czyli od 9 lipca rozpoczyna się największe wydarzenie kosmetyczne lata 2018 na różne marki kosmetyczne z 20 % zniżką. Wydarzenie to potrwa aż do 15 lipca. A to wszystko przygotowało Notino.

To Summer Black Friday :)

Kto powiedział, że czarny piątek nie może odbyć się latem? Oczywiście, że może! Osobiście nie brałam udziału jeszcze w żadnym czarnym piątku, ale kto wie może tym razem na coś się skuszę? :)


Jakie marki przygotowały 20% zniżki?
Katy Perry, David Beckham, Armaf, Caron, DW Home, Yankee Candle, Avene, L'oreal Paris, Makeup Revolution, Max Factor, Bourjois, Dermacol, Klorane, Korika, Spiritime, Nivea, Weleda, Eveline Cosmetics, Johnson's Baby, Avon, Mary Kay, BrushArt, Remington.

Trochę ich jest - od kolorówki, po pielęgnację, a także świece, woski, czyli każdy znajdzie coś dla siebie. Kupić dużą świecę na promocji, naprawdę się opłaca. Kiedyś tak kupiłam i byłam mega zadowolona, a reszta co została, przeznaczyłam na kilka wosków - więc dobry interes :P



KOD ZNIŻKOWY to SUMMER20PL
Co wg. mnie warto wybrać, czyli coś z pielęgnacji i z kolorówki, co u mnie kiedyś się sprawdziło i lubię. Niektóre z tych produktów już opisywałam na blogu były to m.in: produkty Nivea, czy Eveline Cosmetics. Nivea to produkty myślę, że goszczące w każdym domu - są znane, lubiane, a jeśli są na promocji to warto kupić, bo się naprawdę opłacają. Zapachy musu do mycia w formie pianki są piękne, na lato fantastyczne, a sam mus do mycia to fajna odmiana od standardowych żeli. Produkty Eveline też polecam - peelingi do ciała, odżywki do paznokci są okej, może nie wszystkie wersje odpowiadają mi, ale większość uratowała i wzmocniła moje paznokcie. Biust również lubi balsamy Eveline, przy systematycznych stosować widać efekty. A co z kolorówki ciekawego można upolować? Kuszą mnie produkty z Makeup Revolution - czytałam o nich nieraz na blogach recenzje i produkty były chwalone. A ja jeszcze niczego hmm z tej firmy nie miałam. 


Co wybierzecie dla siebie kolorówkę, pielęgnację?
Bierzecie udział w takich wydarzeniach jak czarny piątek promocje? w końcu można zaoszczędzić :)



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Czytałam już wcześniej o tej promocji, i mam zamiar się skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zniżka na Yankee? Wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja muszę swoje wymienić na nowe, więc coś trzeba wybrać :D

      Usuń
  4. Dużo marek się przygotowało, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo :) tańsze, droższe, każdy coś znajdzie dla siebie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie akcje rabatowe.Dla zakupohiliczki to raj na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świece zawsze do mnie mówią "mamo", ale tym razem pasuję z promocjami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...