3 lis 2020

Tendhim męski elegancki "Mój czarny portfel". Propozycja dla Panów na prezent gwiazdkowy.

Witam,



Pomysły na prezenty dla Panów czasem są trudne. Ciężko kupić coś komuś co ma wszystko. Znam to już z doświadczenia, dlatego tu mam czasami problem z wyborem tego jedynego prezentu danego od serca, jak też miłego gestu, że pamiętałam o drobnostce. Jednak są takie rzeczy, które zawsze na co dzień są praktyczne i każdego dnia się ich używa. Ich zużycie też po czasie się niszczy i przychodzi ten czas, że trzeba daną rzecz wymienić na nową. Choć nie ukrywam, ale ja czasami tak mam, że jestem sentymentalna i niełatwo mi się rozstać z daną rzeczą, którą lubię, pomimo że jest już zniszczona, (mam tu na myśli np. portfele, czy etui na karty). Dlatego dziś kochani przygotowałam wpis o męskim eleganckim prezencie - jakim jest portfel męski


Jeśli chodzi o wspomniany portfel damski, czy portfel męski to uważam, że jest to właśnie dobry pomysł na prezent! Dlatego, że gdybyśmy sami mieli kupić taką rzecz dla siebie, wiem że specjalnie nie zwracalibyśmy na to uwagi, a gdy wybieramy już portfel dla kogoś, to podchodzimy do tego, by był elegancki, ładny, wykonany z dobrej jakości materiału i był dla tej jednej wyjątkowej osoby. Ja właśnie taki męski portfel z marki Lucleon wybrałam ze sklepu Trendhim na gwiazdkowy prezent. To sklep z akcesoriami męskimi, który ma naprawdę bogaty wybór wszystkiego co potrzebuje mężczyzna z dodatków do stylizacji. Wcześniej tam zamawiałam męską bransoletkę, (Trendhim - bestsellerowa męska bransoletka dla niego Lucleon), także tej firmy, więc byłam pewna, że wybierając ten model portfelu, mój mężczyzna będzie zadowolony, bo bransoletkę nosi cały czas. Jedynie przy fizycznej pracy ściąga ją ze względu, żeby się nie zniszczyła.


Co sklep pisze o produkcie:

Ten czarny przystojniak jest jednym z naszych najlepiej sprzedających się portfeli. Nie jest tak bez powodu. Posiada nie tylko bardzo stylowy wygląd, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty. Znajdziesz w nim wszystko, czegokolwiek mógłbyś oczekiwać od portfela. Jest w nim przegródka na banknoty, szereg kieszonek na karty, okienko na zdjęcie oraz wygodna, zabezpieczona kieszonka na monety.


MATERIAŁ
Prawdziwa skóra

WYMIARY
Długość: 10 cm
Szerokość: 7,5 cm


Oceniając już na żywo portfel, to jest on szykowny i bardzo ekskluzywny. Wykonany jest z prawdziwej skóry, ale okazał się być niewielkich rozmiarów. Nie mniej jednak w sam raz idealny nawet do małej kieszonki spodni, czy męskiej marynarki. Zapakowany był w eleganckie, czarne pudełko z logo marki, które już jest świetnym gotowym pudełeczkiem na prezent. Po otwarciu portfel był dodatkowo zabezpieczony czarnym ochronnym papierem, a poszczególne przegródki także miały w sobie włożone takie 'grubsze papierki', czyli wszystko na wysokim poziomie, gdzie każdy szczegół był idealnie dopracowany, aby klient miał naprawdę wysokiej klasy dobry produkt, a my kobiety kupując taki portfel na prezent miały pewność, że to najlepszy wybór.



Portfel też sam w sobie w środku posiada wygrawerowane logo. Posiada on kilka miejsc (dokładnie 4) takich jak: na dowód osobisty, prawo jazdy i karty bankomatowe, a także większą zakładkę na banknoty, jak też zapinaną kieszonkę na drobne monety. Odchylająca się zakładka, która ma wygląd takiej siateczki ma miejsce także na zdjęcie, czyli jak w większości portfeli, możemy nosić przy sobie zdjęcie swojej ukochanej osoby. Portfel posiada w sobie wszystko to, co powinien posiadać pomimo tych niewielkich rozmiarów. Znając też ogólnie mężczyzn, wiemy, że oni raczej dużo gotówki nie noszą przy sobie, tylko zazwyczaj karty, więc taki portfelik jest wprost idealny dla nich. Wiem, że lubią oni klasyczne portfele, ale też funkcjonalne i komfortowe. Ten taki jest! My kobiety jednak musimy mieć większe portfele, bo gdzie się Nam pomieszczą setki paragonów, kart nie tylko do bankomatu, ale też kart do różnych zniżek i kart sklepowych? No właśnie... Dlatego cieszy mnie to, że różnice damskich a męskich portfeli są brane pod uwagę.


Mój czarny portfel - bo taką nazwę posiada ten portfel w sklepie, jest wysokiej klasy produktem dla mężczyzny, który ceni sobie dobre dodatki i chce mieć po prostu ładny, elegancki portfel. Każda swoja osobista rzecz, to także wizytówka, więc taki szczegół jak portfel jest bardzo ważny, gdy na co dzień często posługujemy się zapłatami, kartami, gotówką i wyciągamy właśnie portfel wśród klientów, osób pracujących w usługach, sklepach itp.


Kochani, co myślicie o takim prezencie dla swoich połówek?
Ja się śmieje po cichu, oczywiście to taki żarcik, że będę mieć ładny portfel jak będę chodziła na shopping, bo będę go chętnie pożyczała, oczywiście z pełnym wyposażeniem w karty i gotówką haha uppsss... 💗




pozdrawiam,
Donna 

14 komentarzy:

  1. I właśnie mi uświadomiłaś, że pora zacząć planować prezenty gwiazdkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie zawsze problem z prezentami dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, właśnie dla kogoś co już wszystko ten ktoś ma :)

      Usuń
  3. Super pomysł na prezent. Może sama skorzystam z tej podpowiedzi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancki, ładny, aż sama myślę nad nim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie prostoty i elegancji

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie klasyczne eleganckie akcesoria dla mężczyzn, coś, co by się spodobało mojemu partnerowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, elegancki, warto zastanowić się nad zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda - teraz prawie każdy wszystko ma i wybór prezentu staje się jednym z najtrudniejszych zadań.
    Taki elegancki portfel na pewno spodobałby się mojemu tacie, a że jego woła powoli o wymianę, to chyba już mam pomysł, co mu kupić 😊 Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...