27 lis 2020

Moje nowe plakaty Poster Store do domowej galerii + rabat 45% na Black Friday dla czytelników bloga.

Witam,



Bardzo lubię pisać Wam kochani o moich małych zmianach w aranżacji wnętrza i lubię pokazywać moje nowe obrazy, które zamawiam w moim ulubionym sklepie Poster Store. Niedawno przyszło moje kolejne zamówienie i dwa duże kartony, a w nim same wspaniałe, piękne plakaty i ramki. Wybrałam też coś dla kogoś na mały prezent mikołajkowy. Wiem, że kiedy tam zamówię, to dostanę porządnie zapakowaną przesyłkę oraz szybko to zamówienie do mniej dojedzie. I tym razem tak było - kurier zawitał po ok. tygodniu jak tylko potwierdziłam zamówienie.

Z okazji, że obchodzimy teraz wszędzie Black Friday, również mam dla Was miłą niespodziankę, bo sklep przygotował dla moich czytelników specjalny 45% rabat, na hasło goldona45, abyście mogli i Wy kochani zamówić sobie takie przepiękne plakaty do swoich wnętrz. Rabat ten jest na same plakaty, ale z wyjątkiem kategorii Selection oraz nie obejmuje on ramek. Jest on ważny od dziś, czyli 27 listopada 2020 r. do 30 listopada do północy, a więc całe 4 dni. 


Dla tych, którzy jeszcze nie znajdą tego sklepu, to napiszę o nim kilka zdań, by mogli poznać to miejsce i cieszyć się pięknym wystrojem swoich ścian tak jak i ja :) Wystrój wnętrz może się zmienić naprawdę poprzez małe niewielkie szczegóły jak powieszenie na ścianie nowego obrazu, czy udekorowanie komody, szafki, czy półeczki. Tu można wybierać dowolnie obrazy do salonu, plakaty dla dzieci itp. Kiedy ja zasiadam przed komputer, by wybrać coś nowego - schodzi mi to kilka dni, bo przez ten czas wrzucam do koszyka różne kompozycje, po czym zmieniam i wybieram coś innego. Serio - nie mogę się zdecydować na wybór, a z drugiej strony uwielbiam oglądać takie piękne krajobrazy, zwierzęta, sztukę i wszystkie inne kategorie jakie są w ofercie, a tych jest tu całe mnóstwo m.in: natura i botanika, ilustracje i abstrakcje, mapy i miasta, czarno-białe, miłość, moda, plakaty dla dzieci, do kuchni itd.

Sklep jest sam w sobie wspaniałą i imponującą inspiracją, posiada tam ramki i plakaty w skandynawskim stylu, są one piękne i niedrogie. Każdy odnajdzie tam pomysły i może zaprojektować własną domową galerię obrazów, gdyż plakaty są w najróżniejszym stylu i trafią w gust każdego. Co wtorek też firma prezentuje nową kolekcję pod zmieniającym się tematem i dodam też, że te wszystkie plakaty drukowane są na wysokiej jakości ekologicznym papierze. Grafiki są zachwycające, a te które ja wybrałam będą po części pasować do mojej poprzedniej małej galerii obrazów, którą sobie uzupełniam o coś nowego. Niedługo też zostaną one powieszone na swoich odpowiednich miejscach, bo pomoże mi ktoś kto już niedługo przyjedzie na święta i swoich fachowym okiem powiesi je prosto. Efekt końcowy pokażę na stories. 

Nie przedłużając chciałabym Wam moi drodzy zaprezentować jakie to cudeńka udało mi się wybrać, dlatego zapraszam na mini przegląd przepięknych widoków, które po części też mówią o swojej wrażliwości i oddają całe swoje piękno. Jak wiecie z Francją jestem już trochę związana i jak tylko widzę coś nowego w ofercie wybieram wieżę Eiffela. Plakat Wiosenna Wieża Eiffela oraz Plakat Paryż bardzo mi się spodobały, więc to one tak naprawdę pierwsze pojawiły się w koszyku przy wyborze.


Teraz zrobi się trochę sentymentalnie, bo Plakat ziarna piasku jest dla mnie niesamowity. Wyraża on gest bez słów... Ukazuje on piasek przesypujący się przez palce. "Ludzie mówią, że czas ucieka nam przez palce jak piasek. To, czego jednak nie wiedzą to, że piasek czasami zostaje na skórze. Zostaje jako wspomnienia, które będą tu na zawsze. Wspomnienia czasu, kiedy jeszcze mieliśmy go trochę więcej." - David Levithan


Plakat zbieranie muszelek też jak dla mnie jeden z najlepszych plakatów. Przedstawia kobietę, która zbiera muszelki i zgrabnie kładzie je na ręce. Postać nosi beżową sukienkę i klęczy na piasku. Ciepłe kolory plakatu wprowadzą do Twojego domu przytulną atmosferę i sprawią, że poczujesz się wspaniale. Plakat lot balonem o Wchodzie słońca przedstawia wspaniały krajobraz balonów. Kiedyś chciałabym móc chociaż raz w życiu lecieć balonem. Wiem i wierzę w prawo przyciągania - więc jestem dobrej myśli, by to moje marzenie kiedyś się spełniło. Plakat Pióra na pewno przypadnie do gustu wszystkim wrażliwym osobom, które tak jak i ja fascynują się światem aniołów - a piórka są jednym z ich symboli. Tu miałam już białą ramkę, którą zamówiłam z wcześniejszego zamówienia - teraz idealnie ją wykorzystałam. 


Plakat Szklanka Whisky wybrałam już w innej tonacji koloru ramek - to drobny mały upominek dla kogoś, kto jest smakoszem tego trunku. To dla osoby, która powiesi mi moje obrazy w ramach podziękowań - lubię sprawiać komuś też miłe niespodzianki i się odwdzięczać za pomoc. Myślę, że obrazy też można podarować na prezent i to dobry pomysł. Jeśli tylko znamy upodobania osoby, to bez problemu możemy zrobić taką niespodziankę na Święta, parapetówkę, czy bez okazji. A Plakat Jeleń Czerwony zagościł w pokoju mojej mamy. 



Kochani, jak tym razem podobają się Wam moje obrazy?
Pamiętajcie o kodzie -45% hasło: goldona45.


pozdrawiam,
Donna  

13 komentarzy:

  1. Plakat to bardzo ciekawy i tani pomysł na urozmaicenie swojego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te plakaty są przepiękne! Sama chciałabym zaopatrzyć się w jakieś do mojego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te ten duży plakat z wieżą Eiffla, jest po prostu piękny. Bardzo jestem zadowolona z plakatów tej marki, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plakaty, cieszą oko i duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś cudne plakaty doskonale pasują do twoich wnętrz. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh oni mqja same piekne plakaty,cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. plakaty cudne, pasują do Twoich wnętrz zaraz cieplej się zrobiło.. miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie plakaty bardzo ożywiają wnętrza i potrafią je diametralnie odmienić. Absolutny must have,jeśli chcemy dokonać metamorfozy mieszkania niewielkim kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają plakaty na ścianach, ale jeszcze się nie skusiłam. Na razie o wiele bardziej podobają mi się obrazy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...