25 lis 2020

Moje nowe zamówienie ze sklepu Femmeluxe: joggery, T-shirt oraz sukienka midi.

Witam,



Za oknem coraz zimniej, nie chce się wychodzić z domu, a i tak nie ma gdzie jak jest tyle wokół obostrzeń, dlatego cieszy mnie fakt, że chociaż zakupy możemy robić przez internet online. Dziś wpis z kategorii - moda i moje ostatnie nowe zamówienie w angielskim sklepie femmeluxe.co.uk, które to niedawno zrobiłam, sklep ten lubię, jak też bardzo lubię do niego powracać. Przesyłki przychodzą naprawdę szybko, a i z zamówieniem nie ma większych problemów, bo wybór ciuszków jest naprawdę bardzo spory w sklepie. Tym razem moje zamówienie jest w większości sportowej tonacji, a po części tylko trochę eleganckiej.

 Wybrałam sobie wygodne dwie pary ciepłych spodni dresowych, które są z polarkiem, jedne z fajnym ala marmurkowym wzorze. Spodnie te w rzeczywistości okazały się być bardzo duże, choć wybierałam ten rozmiar co zawsze, czyli 8, to wydaje mi się, że ta rozmiarówka jest nieco większa, albo ja coś zmalałam. Wybrałam też zwykły bialy bawełniany t-shirt z napisem. Tu również wybierałam rozmiar 8, a dostałam 10 :( może coś pomyłkowo wkradło się w moje zamówienie, czyli 10 to teoretycznie za duży na mnie, ale po zmierzeniu uff nawet może być, jest po prostu nieco dłuższy, a także wybrałam jedną sukienkę, którą de facto już mam, ale w innym kolorze. 

Zapraszam Was moi drodzy na zdjęcia, jak ubrania prezentują się na mnie.


Pierwsze moje spodnie to Biało-czarne joggery z mankietami i nadrukiem marmuru - Caiden. Spodnie te są z wysokim stanem, a w pasie mają sznureczek, po bokach kieszenie. Ogólnie ich marmurkowy wzór mi się spodobał od razu na modelce, więc jak tylko zobaczyłam, że był mój rozmiar, wrzuciłam je do koszyka bez zastanowienia. Jak pisałam wcześniej, spodnie są na mnie za duże, lub hmm takie właśnie mają być luźne? Albo ja się nie znam :P Przyzwyczajona jestem do dopasowanych spodni, ale tu stawiam na wygodę, więc mogą być nieco większe i szersze. Ich wzór marmurkowy - sztosik, jest taki inny i zarazem ciekawy, więc tu jestem na tak. Spodnie są też cieplutkie, a to za sprawą polarka od wewnątrz. 


Drugie spodnie jakie wybrałam to także coś w jasnym odcieniu a dokładnie Joggersy z kremowym polarem z kieszeniami z przodu - Elina. Byłam ciekawa tego ciepłego polarku, bo teraz na zimowy okres lubię jak coś jest milusie i dodatkowo ciepłe, przyjemne w dotyku. Ten kremowy jasny odcień jest piękny, może nie będzie się tak szybko brudził, zobaczymy to w praktyce, ale wybrałam go z myślą o grudniowych dniach. Duże kieszenie z przodu to atut tych spodni, także sporo pomieszczą, gdy chcemy coś mieć przy sobie, to duży ich plus. Jeśli lubicie kochani, takie milusie ubrania to polecam. One też w rzeczywistości są na mnie lekko za duże, luźne i czuję się, jakbym miała za chwile zacząć rapować :P Ale jednak napawa mnie myśl, że to przecież spodnie dresowe, które muszą być wygodne, szersze a zarazem modne. Te jak i poprzednie marmurkowe takie właśnie są - sportowe i modne :) Dres nie musi się kojarzyć z wyciągniętym materiałem. Ja stawiam na sportową elegancję!


Żeby wrzucić też na totalny domowy luz do stylizacji ze wcześniejszymi spodniami zamówiłam białą koszulkę oversize 'Fearless Femme' - Lily Takie bluzeczki są mega wygodne, do spodni, a do legginsów pasują idealnie, bo z długości zakryją to co trzeba. Można je też zawiązać lub włożyć do spodni i nadać trochę szaleńczej mody w stylizację.


- Ten model sukni mam już w bordowym kolorze, więc postanowiłam dobrać inny odcień, bo ten model dobrze na mnie leży. Ciut opina mnie ze względu że dół jest taki ołówkowy, ale góra jest przepiękna z długi rękawem. Materiał jest na tyle elastyczny, że możemy sukienkę nosić tak jak prezentuje tu modelka, czyli z odsłoniętymi ramionami, jak też normalnie je zakryć. Moja szafa ma teraz coraz więcej sukienek z czego bardzo się cieszę. 


Tak prezentują się moje nowe ciuszki - tak prezentuję się w nich ja. Jestem zadowolona z polarowych spodni, bo są delikatne w dotyku, mięciutkie od środka, a ten polarek jest naprawdę przyjemny w dotyku. Zwykła biała koszulka pomimo większego rozmiaru jaki noszę, okazała się też być w porządku, a sukienka midi jest fantastyczna i ten jej kolor jest taki niespotykany co bardzo mi odpowiada. 

Kochani zapraszam Was też do zrobienia zakupów, sklep ma naprawdę mnóstwo fajnych nowości. Znajdziemy tam fantastyczne sukienki na każdą okazję, sukienki gorsetowe (corset dresses), spodnie (trousers), spodnie jeansowe (jeans), czy bielizną koronkową/body (body suits).




pozdrawiam,
Donna  

7 komentarzy:

  1. Ta sukienka to jest jakiś meega sztos! Na każdym świetnie wygląda, z tego, co widzę. Podkreśla idealnie Twoją figurę. Dresy kochom w ciągu dalszym! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Joggersy z kremowym polarem bardzo fajnie się prezentują :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę zieloną sukienkę i jestem zadowolona ;) A spodnie super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...