9 lis 2020

Co chciałabym dostać na Święta od Notino.

Witam,



Jako beauty blogerka wiem, że prezenty kosmetyczny są jedne z najbardziej lubianych prezentów zarówno przez kobiety jak i przez niektórych mężczyzn. Ja, nie da się ukryć sama lubię dostawać perfumy, kosmetyki jak i robić dla innych kosmetyczne niespodzianki. Już na przełomie listopada i początku grudnia myślimy o pachnących drobnostkach na świąteczny magiczny czas, a sklepy przygotowują świąteczną ofertę długo, długo wcześniej, by każdy mógł na spokojnie dokonać zakupów. Tego roku większość mówi i wie, że nadchodzące Święta będą inne niż zawsze przez panującą sytuację, ale ja wierzę, że czas rodzinny jest najważniejszy i nikt nie zepsuje domowej świątecznej atmosfery, przeżywania w duchu tego co ważne w tym okresie, jak i świątecznych podarunków. Do pomysłu na ten dzisiejszy wpis, zainspirowała mnie moja ulubiona perfumeria i dlatego zdradzę Wam: 

Co chciałabym dostać na Święta od Notino 🎅

(kilka moich propozycji)
FOREO Here & There Set zestaw upominkowy, który przeznaczony jest do doskonałego oczyszczania skóry.
Zawiera: Foreo Luna Mini 2 Fuchsia szczoteczkę do oczyszczania twarzy do wszystkich rodzajów skóry oraz Foreo Luna Play Fuchsia szczoteczkę do oczyszczania twarzy opakowanie podróżne. Od dawna marzę o szczoteczce Foreo, myślę, że gwiazdkowy czas to dobra chwila na ten ala luksusowy produkt. Wersja duża jak i mała to coś dla mnie, bo ostatnio często podróżuje.


Zestaw pędzli z etui - Sigma Beauty Iconic Brush Set, zawiera kilka przepięknych i funkcjonalnych pędzli do makijażu, którego w profesjonalny sposób, możemy wykonywać same w domu. Zestaw zawiera: F80 pędzel kabuki do podkładu, F37 pędzel do pudru i różu, F03 pędzelek do rozśwetlania, E38 pędzel do blendowania, E54 pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni do powiek, oraz jasną torebkę kosmetyczną. Pędzli nigdy dość, a taki zestaw, który zawiera podstawowe pędzle przyda się idealnie - wymiana pędzli co jakiś czas, też jest wskazane.

Armani Sì woda perfumowana zestaw upominkowy dla kobiet. Od jakiegoś już czasu, mam małą miniaturkę tego zapachu i szczerze powiem, że szkoda mi jej do końca używać, bo nie chcę, aby mi się skończyła, dlatego już pojemność 50 ml myślę, że to fajna opcja dla mnie. A do tego to ładne pudełko, które jest takie kobiece samo w sobie i kusi, oj kusi... Zapach ten natomiast jest cudowny. Spotkać tu możemy liście czarnej porzeczki, różę, frezję, wanilię, nuty drzew, ambroxan i paczulę.

Pomysłową rzeczą na prezent, którą też bym chciała dostać na Święta jest karta podarunkowa, bo dzięki niej można sobie wybrać coś do ustalonej kwoty. Karta jest w formie drukowanej jak i elektronicznej o różnej zawartości pieniężnej. Jej zaletą jest to, że ważna jest przez 12 miesięcy od daty jej wystawienia.


Jestem ciekawa, czy podobają Wam się moje propozycje na pomysły prezentowe? Liczę po cichu, że i Was czymś zainspirowałam. A Ty co chciałabyś dostać na Święta od Notino?



pozdrawiam,
Donna 

22 komentarze:

  1. Szczotka Foreo jest świetna :) Oby spełniły się Twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje :) karta podarunkowa to też świetna sprawa, bo obdarowany może zamówić, co chce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię notino, każdemu polecam foreo, mam lunę już 2 lata albo i 3...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym się cieszyła z zestawu mojego ukochanego Si :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczkę Foreo też chciałabym dostać, słyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii.
    Dobrym pomysłem na prezent są karty podarunkowe, szczególnie jeśli nie mamy pomysłu na konkretny pomysł dla danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw Foreo wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę kilka ciekawych propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczoteczkę Foreo miło było by zobaczyć w formie prezentu, nowe pędzle także za mną chodzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, za ten zestaw do oczyszczania twarzy nawet bym Mikołajowi na kolanach usiadła! Ale chyba byłam niegrzeczna, bo coś nie przynosi mi w żadne święta takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, podobają mi się Twoje propozycje. Bon prezentowy chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, perfumy Si od Armaniego uwielbiam! Są takie piękne... ❤ A na szczoteczkę Foreo już od dawna mam chęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są Twoje propozycje i na pewno mnie zainspirują przy poszukiwaniu prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jak bym miała wybór to hmm nie widziałanym od czego zacząć przeszukania strony

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sama bym sobie niejedną rzecz stąd wybrała, ale dla kogoś wolę wręczać karty podarunkowe, by sam sobie wybrał co mu pasuje, bo nie zawsze trafiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysly, sama tez znalazlam kilka cudow na notino :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy "Si" mają naprawdę ładny zapach, podobają mi się te w czerwonej buteleczce i wersja w różowej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogą być prezenty jak najbardziej kosmetyczne, to taki uniwersalny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku uparłam się i zamierzam znaleźć pod choinką perfumy Versace Bright Crystal - zwariowałam dla tego zapachu, jest obłędny. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw pędzli wygląda naprawdę bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby kosmetyków nigdy dość, ale nie nadążam zużywc Ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach Si jest na prawdę kobiecy i bardzo zmysłowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zapach Si jest bardzo kobiecy i zmysłowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...