25 lis 2020

Dziś premiera książki "Gorąca Gwiazdka" - niegrzeczne opowieści. Antologia.

Witam,



Dziś 25 listopada 2020 swoją premierę ma nowa książka: Gorąca Gwiazdka, gdzie jest to praca zbiorowa kilku autorów, a w zasadzie autorek. Wydawcą książki jest Lipstick Books, a znajdziemy tu opowiadania takich Pań jak: Katarzyna Berenika Miszczuk, K.A. Figaro, Alexa Lavenda, Patrycja Strzałkowska, Małgorzata Oliwia Sobczak, Jagna Rolska, Katarzyna Mak, Joanna Dubler, Kaja Łęcka, Maya Frost, Alicja Skirgajłło i Elżbieta Kozłowska. Przyznam się, że nie znam wszystkich tych nazwisk i nawet nie kojarzę, ale kilka tak owszem :)


Sam tytuł, a nawet zdjęcie na okładce, myślę że każdą kobietę zainteresuje i będzie chciała w okresie przedświątecznym taką książkę mieć u siebie w swojej biblioteczce. Niegrzeczne opowieści? Hmm.. czemu nie? Pod kocem z ciepłą herbatką.. no dobra może z lampką winka, najlepiej się czyta. Wiem, że znajdą się osoby, co mogą w jeden wieczór pochłonąć te opowiadania, ja za to wolę czytać książki w wolnym tempem i mieć je na kilka razy. Choć nie ukrywam, ale książka ta wciąga i to bardzo. Podzielona jest na 12 rozdziałów, a każdy rozdział to inne opowiadanie erotyczne napisane przez inną autorkę. Tutaj Panie wykreowały ciekawe postacie, a każda historia jest inna, każda inaczej bawi, czy wzrusza, każda natomiast pobudza wyobraźnię. Historie też pozwalają przenieść się w przedświąteczny okres i to jest w tym piękne.. dzieje się magia i nie tylko, bo każda opowiastka to delikatna namiętność, ale żadne opowiadanie nie przekracza granic dobrego smaku. Opowiadania różnią się, bo momentami czytało się o subtelnej miłości, romantyzmie, innym razem o głębokim erotyzmie. Rzadko czytam tego typu lektury, a ta zachęciła mnie tytułem i tą piękną okładką.. ha :)


Co może bardziej rozgrzać atmosferę świąt niż kilka opowieści z pieprzykiem? Zwłaszcza autorstwa popularnych autorek polskich powieści erotycznych.

Świetnie znane czytelnikom i początkujące autorki piszą własną wersję wymarzonych gwiazdek. Będzie wzruszająco, namiętnie, niebo zadrży od przeżywanych orgazmów, a i łza się w oku zakręci od wymarzonych kochanków, których los zsyła w prezencie od Mikołaja.


Znajdziecie chwilę, by oderwać się od codzienności i przeczytać niegrzeczne opowieści? Gwarantuję, że nadchodząca gwiazdka, pomimo, że może być inna niż do tej pory, ale na pewno z tą książką będzie gorąca :) Znajdziecie ją np. w Empiku jak też na stronie grupy wydawniczej gwfoksal. 



pozdrawiam,
Donna  

10 komentarzy:

  1. Mnie już starczy tych świątecznych antologii 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam tytuł zachęca do poczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za takimi książkami no :/ Nie potrafię jakoś się odnaleźć w tym gatunku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak pozostanę przy całkowicie innych klimatach niż święta, historie erotyczne mnie nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie przeplatam sobie takie książki z thrillerami psychologicznymi :D więc może i na ten tytuł się skuszę! Okładka w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie jest mój klimat, jak będę miała możliwość to zajrzę w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jej czytać, ale siostra może być zainteresowana tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już trzy różne gatunki antologii opowiadań bożonarodzeniowych w tym roku przeczytałam, a przecież jest jeszcze trochę czasu do Świąt i mogłabym przeczytać jeszcze coś niegrzecznego. Może Mikołaj się nie dowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej antologia znam tylko jedną autorkę, której książki czytałam. Na ten moment nie planuję jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wbijam się w klimat świateczny za pośrednictwem książek, ale nastawiona jestem na inny typ literatury, u mnie kryminalnie i z pogranicza fantastyki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...