16 lis 2020

Co chciałabym kupić w czarny piątek na Notino.

Witam,



Zawsze kiedy jest okazja, by upolować coś na promocji kosmetycznej - korzystam z tej opcji, jeśli w danej chwili widzę, że coś zaczyna mi się kończyć, lub oceniam, że cena jest zachęcająca do kupna. To dobre rozwiązanie, bo nieraz miałam tak, że przepłacałam! Przyznam się też, że czasem zrobię jakieś zapasy czegoś do pielęgnacji, ale ostatnie miesiące skłoniły Nas chyba w większości do "robienia zapasów" wszystkiego, ze względu na obecną panującą sytuację. Zdradzę Wam, że ja już w październiku lubię zaszaleć i nieraz zapomnieć się, z racji na moje małe świętowanie jak imieniny i urodziny, ale zaraz potem lubię wyczekiwać już listopada, a to ze względu na Black Friday! Co poradzę, że wtedy zakupy jeszcze bardziej lubię - a to wszystko przez nowości, które pojawiają się zdecydowanie za szybko i za dużo ich. W tym czasie poluję już na prezenty świąteczne i myślę też o innych.


W tym roku Notino przygotowało dla wszystkich SUPER BLACK FRIDAY, gdzie przez całe 2 tygodnie oferuje pełno zniżek! Jak tu żyć? ehh! :) Pierwszy tydzień upłynie pod znakiem 15% zniżki na wszystkie perfumy. W drugim tygodniu będą jeszcze inne atrakcyjniejsze oferty. 15% zniżki na perfumy obowiązuje już od poniedziałku 16.11.2020. Oferta nie obejmuje produktów w promocji i wyprzedaży.


Wracając zatem do głównego tematu jakim jest czarny piątek w tym roku przypada on pod koniec miesiąca 27 listopada 2020, ale ukochane moje Notino, daje więcej czasu na spokojniejsze zakupy i ze zniżek możemy korzystać już od poniedziałku 23 listopada do niedzieli, 29 listopada 2020. 

Ja powoli szykuję już moją listę i wrzucam do koszyka produkty, które chciałabym kupić. Chcecie zobaczyć co to będzie? Zapraszam na kilka kategorii:

Perfumy, wody perfumowane, wody toaletowe:


Yves Saint Laurent Black Opium woda perfumowana dla kobiet - to jeden z najpopularniejszych zapachów już od kilku lat, a ja patrząc na swoją perfumową półeczkę, zobaczyłam że go nie posiadam - muszę szybko uzupełnić te braki, by ten flakonik mógł także u mnie znaleźć się w kolekcji :) Ja ten zapach znam tylko z próbek, ale wiem że jest piękny! Kiedy oglądałam zapachy na stronie, to właśnie ta woda perfumowana pokazała mi się pierwsza. To jest znak, że Black Opium czeka na mnie.

Kosmetyki perfumowane:

Ta kategoria produktów też zawsze bardzo mnie interesuje i takie kosmetyki wybieram zawsze, kiedy mam jakieś większe wyjście, imprezę lub spotkanie, gdzie chcę aby moja skóra dodatkowo ładnie pachniała. Mleczko do ciała Si Armani zainteresowało mnie, bo wodę perfumowaną o tym zapachu znam, więc coś co nawilży skórę o tej samej nucie zapachowej będzie bardzo przyjemne.

Mydła perfumowane:


Jako fanka wszelakich mydełek, czy to w płynie, w kostce, piance itp. uwielbiam - a ta oferta wśród mydełek z nieco wyższej półki jest fenomenalna. Zastanawiam się, czy takie luksusowe mydełka są wydajne, bo nigdy nie miałam takich ala droższych wersji. Kilka mnie nawet zainteresowało.

Zestawy upominkowe:



Myślę też nad zestawami upominkowymi już pod choinkę, a tych sklep przygotował w tym roku wyjątkowo dużo. Znajdziemy tu takie marki jak: Armani, Calvin Klein, Chloé, Paco Rabanne, Versace, Lacoste, Hugo Boss, Victoria's Secret i wiele, wiele innych. Ja zawsze mam dylemat, który zestaw wybrać by ucieszył on obdarowaną osobę. Na szczęście wybór co do ceny jest różnorodny, więc mój budżet nie powinien ucierpieć. Zestawy są w wersjach damskich, męskich, unisex jak i dla dzieci. 

Kochani, a Wy co chcielibyście kupić w czarny piątek na Notino?



pozdrawiam,
Donna  

27 komentarzy:

  1. te obniżki są naprawdę fascynujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można wspaniałe rzeczy na promocji spotkać :)

      Usuń
  2. wyprzedaż już niebawem! tanie perfumy dla każdego - miło

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego sklepu, ale myślę, że znalazłabym coś dla siebie i bliskich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno 😊 zapraszam tam na zakupy, ja często tam coś zamawiam

      Usuń
  4. Czas wyprzedaży się zbliża, ja jakoś chyba wyjątkowo w tym roku odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię perfumy i jakieś sobie bym wybrała chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradz swój wybór kochana :) co tam sobie ładnego wybierzesz

      Usuń
  6. Oferta szeroka, każdy znajdzie coś dla siebie, ale i też pomysły na prezenty, ja ostatnio poszalałam z zakupem perfum, dlatego na razie daję sobie spokój z powiększaniem zapachowej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny piątek, to i my zrobimy jakieś zakupy, jak będą dobre promocje 🙂 Coś tu dla siebie znajdziemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poszaleć, tam każdy coś znajdzie dla siebie: kobiety, mężczyźni i dzieciaki 😊

      Usuń
  8. Co prawda nie planowałam zakupów w tym sklepie z okazji Czarnego Piątku, ale może jednak do niego zajrzę i skuszę się na jakieś perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba zaszaleję w dziale z solami do kąpieli i maskami na noc, bo kończą mi się wszystkie zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja lista na Notino pęka w szwach, na pewno wybiorę jakie zapachy i boxy bo je uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie boxy? 😊 na pewno poszalejecie z Rudim ❤

      Usuń
    2. Najlepiej różnorodne bo takie najlepsze:)

      Usuń
  11. Fakt. Faktem. Black Friday to dobra okazja, by znaleźć dla siebie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...