7 lis 2020

Francuski zestaw upominkowy dla kobiet Nuxe Prodigieux.

Witam,



Kiedy co roku bywam we Francji, czy też nawet kilka razy do roku, zawsze interesują mnie tamtejsze kosmetyki. Nie da się ukryć, ale francuskie perfumy, czy kosmetyki te z wyższej półki nie należą do tanich. Są jednak firmy, które można zakupić w przystępnych cenach i na to mogę sobie pozwolić. Cieszę się też, że francuskie kosmetyki Nuxe są dostępne na Notino, więc będąc już w Polsce niedawno zamówiłam sobie ciekawy zestaw upominkowy Nuxe Prodigieux. Tam we Francji ta marka jest dostępna niemalże na każdym kroku, od perfumerii, po sklepy apteczno-drogeryjne, czy w małych kosmetycznych butikach. Kiedy poznałam ową serię, od razu przeniosłam się we francuskie uliczki, gdzie podobne zapachy były wyczuwalne, kiedy tylko wchodziłam do jakiegoś kosmetycznego butiku. 


Zawartość tego zestawu jest niewielka, ale za to możemy poznać kilka wybranych produktów, m.in: olejek pod prysznic dla kobiet o pojemności 100 ml, wodę perfumowaną dla kobiet 30 ml i to jej byłam najbardziej ciekawa, oraz mleczko do ciała dla kobiet tylko 30 ml pojemności również z tej samej serii. Jak widać, nie są to duże pojemności, dlatego kosmetyki nadają się idealnie na krótkie wyjazdy, oraz dla tych co chcą poznać coś z tej marki, a także wręczyć komuś taki prezent, bo opakowanie jest przepiękne, wystarczy tylko jakaś wstążka, czy torebka i tak naprawdę mamy gotowy pachnący upominek dla kogoś bliskiego. 

Ja przyznam szczerze nigdy wcześniej nie miałam nic z tej marki, oprócz może nielicznych próbek, dlatego ten zestaw mnie bardzo zaciekawił, kiedy tylko zobaczyłam go online na stronie sklepu. Pudełko z zestawu mogę wykorzystać np. jako pudełko dekoracyjne i schować tam moje maseczki do twarzy, czy może pomadki? W każdym razie coś małego :)


Jak też wspomniałam najbardziej ciekawiła mnie woda perfumowana Nuxe Prodigieux. Swoją premierę miała w roku 2012, a jej kompozycja zapachowa inspirowana jest aromatem popularnego suchego olejku Nuxe Huile Prodigieuse. Wiem, że olejek ten jest hitem (ja jeszcze go nie miałam, ale czytałam o nim dużo dobrego). Na początku wyczuwalne są świeże kwiaty pomarańczy, czuć też bergamotkę
i cytrusowe połączenie owoców mandarynki i pomarańczy. Następnie czujemy delikatne akordy róży i magnolii, skąpane w słodkiej wanilii, mleczku kokosowym i aromacie rozgrzanych słońcem kamieni. Takie połączenie jest iście wakacyjne, ale ja zapach oceniam, że będzie pasował na każdą porę roku. Mi przypomina poniekąd perfumy mojej babci, które miała już dawno temu - ot tak je sobie skojarzyłam z babcią :) Kwiatowy śliczny zapach pięknych lat i trochę mojego dzieciństwa. 


Jeśli chodzi o sam zestaw upominkowy Nuxe Prodigieux to upominek, który:
- sprawi radość każdej kobiecie,
- będzie doskonałym pomysłem na prezent, ponieważ posiada 3 produkty z tej samej linii zapachowej: olejek pod prysznic, mleczko do ciała i wodę perfumowaną,
- jest do codziennego stosowania oraz do kompleksowej pielęgnacji skóry, dla uzyskania efektu pięknie wygładzonej i nawilżonej skóry,
- posiada piękny kwiatowy zapach, a składnikami aktywnymi jest olejek arganowy



A Wy kochani znacie markę Nuxe, jakie kosmetyki polecacie z tej francuskiej marki?



pozdrawiam,
Donna 


13 komentarzy:

  1. Przyznam się szczerze, że kuszą mnie te kosmetyki od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ten zestaw luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego na temat tej marki, więc pewnie prędzej czy później się skuszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NUXE sporo ciekawych zestawów ma w tym roku w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mari nie znam, ale ja mało kosmetyków używam, ze względu na skrajne wymagania skóry, jednak pomysł na atrakcyjny prezent już podchwytuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale racja, że to ciekawy zestaw na upominek.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się już samo pudełko, nie jest to prezent dla mnie, ale wiem komu chętnie bym go podarowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam i czytałam na temat kosmetyków Nuxe,ale jeszcze żadnego nie miałam u siebie. Chyba czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy zestaw upominkowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerez, że fajny ten zestawik :))))


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś podobny zestaw i bardzo miło go wspominam, mimo, że woda toaletowa nie do końca mi pasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny prezent dla każdej kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...