8 lis 2020

Poczuj się kwitnąco! Perwoll Renew & Blossom.

Witam,



Przyznam się Wam, że bardziej z domowych czynności wolę robić pranie, niż prasowanie. Tak pranie, bo lubię jak moje ubrania takie jak: bluzeczki, dresy, mięciutkie kocyki, pościele pięknie pachną. Niedawno poznałam nowość do prania, a to za sprawą projektu trnd, dzięki któremu moje pranie zrobiło się teraz na tą pochmurną i szarą porę roku jaką jest listopadowa jesień - pięknie pachnące. Ten zapach przywołuje radość, a otoczenie wokół staje się bardzo przytulne. 


Płyn do prania 3 w 1 Perwoll Renew & Blossom jest o eleganckim i przepięknym kwiatowym zapachu, do prania tkanin ciemnych, kolorowych i jasnych.

Po wypraniu i wysuszeniu moja mięciutka bluza, którą najbardziej lubię teraz nosić jest mega pachnąca, w dotyku mięciutka i puszysta jak futerko mojej Dorinki hihi. Kwiatowy zapach z płynu utrzymuje się przez kilka dobrych dni dość dobrze. Nawet bym powiedziała, że jest intensywny, ale nie przyprawia o ból głowy. Kiedyś po jednym płynie do prania, czy płukania już nie pamiętam - zawsze miałam okropny ból głowy, bo niektóre zapachy potrafią drażnić do tego stopnia, że ból pojawia się szybko. 

Ciekawostką tego płynu do prania jest to, że dzięki formule Color&Fibre Care ubrania zachowują swój kształt i kolor, a opakowanie płynu jest przyjazne środowisku, ponieważ butelka pochodzi w 50% z plastiku z recyklingu.

#poczujsiękwitnąco #PerwollBlossom #projekttrnd @askteamclean.pl

Perwoll Renew&Blossom został też laureatem Złotych Innowacji 2020!


Branie udział w projektach od Trnd, lubię też za to, że produkty mogę przekazywać także bliskim i razem z nimi poznawać nowości. Podzieliłam się dołączonymi saszetkami z najbliższymi i zebrałam już pierwsze opinie po wypraniu jesiennych ubrań, czy domowych kocy. Płyn ten okazał się być bardzo pozytywny, wcześniej nie był znany, w przyszłości na pewno będzie zakupiony w dużej pojemności. Głównym powodem dla którego się go wybierze, będzie to, że tkaninom nadaje przyjemnego zapachu, jest płynem 3 w 1, dlatego że zapewnia czystość ubrań, ochronę i kwiatowy zapach. Jest też płynem uniwersalnym, przez co może być używany do wszystkich kolorów i rodzajów tkanin. Ja dodam też coś od siebie, że wcześniej miałam wersję w żółtej, ala złotej butelce, ale ta Renew & Blossom jest jak dla mnie przyjemniejsza w zapachu :)


Kochani, lubicie nosić pachnące ubrania dzięki takim płynom?
Jak często robicie pranie?
Zachęcam Was również do brania udziału w takich kampaniach :)



pozdrawiam,
Donna 

12 komentarzy:

  1. Korzystam z płynów, ale nie mam swojego ulubionego wariantu zapachowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zdecydowanie bardziej lubię pranie niż prasowanie. Zawsze się martwię, że coś przypalę. A prania raczej nie zepsuje, a w dodatku pięknie pachnie ;)
    Nie słyszałam o tym projekcie, ale brzmi świetnie :)
    Samą firmę znam, ale tego akurat zapachu nie miałam. Koniecznie muszę się na niego pokusić ;)
    Choć obecnie korzystam z kapsułek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam gdy moje ubrania pięknie pachną i są zadbane :) ostatnio u mnie króluje coccolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej propozycji płynu już na innych blogach i widzę, że zapachem przekona do siebie wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o pranie nie mamy swojego ulubieńca, więc zwrócę uwagę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Perwol i obok Lenora to mój ulubiony płyn do płukania. A ten zapach miałam przyjemność używać i jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wolę pranie od prasowania, tej drugiej czynności nienawidzę. Płynów Perwoll nigdy nie używałam, ale chętnie wypróbuję ten, o którym piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, nie mogę używać proszków i płynów tej firmy, moja wyjątkowo wrażliwa skóra sobie z nimi nie radzi, a szkoda, bo zapachy mają naprawdę bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, jak pachną mi ubrania ;) Dawniej, aby wzmocnić ich zapach podczas prasowania spryskiwaczem w którym znajdował się płyn do płukania z wodą spryskiwałam ubrania. Teraz wrzucając ubrania do suszarki wyciągam je pięknie pachnące!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię jak moje pranie ładnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...