7 mar 2019

Projekt denko cz. 68.

Witam,


Na swojej liście wpisów mam sporo zaległych jak i bieżących recenzji do napisania, a także artykułów na różne tematy. Nie mniej jednak nie zapominam o projekcie denko, bo akurat z tym chcę być na bieżąco. Przygotowałam dziś to, co udało się sięgnąć dna. Niektóre produkty bardzo polubiłam i byłam zadowolona, jak np. ta czarna oczyszczająca maseczka węglowa z Bielendy, czy francuska glinka do twarzy. Pozostałe produkty też były dobre, ale o nich poniżej w krótkim podsumowaniu. Zapraszam :)


1. Zielona glinka francuska od kremowo.pl - super glinka do tłustej skóry, dobrze matowi, oczyszcza, chcę więcej takich glinek. Ta była jako dodatek do pielęgnacji skóry tłustej przy myjącym olejku, jaki sama stworzyłam z półproduktów. Recenzja

2. Basil Element Maska wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów Vis Plantis - o tej masce napiszę coś więcej jeszcze w recenzji, jeśli chodzi czy pomogła na wypadanie to raczej nie. 

3. Emulsja do mycia ciała i włosów ATOPY TOLERANCE z ekstraktem z kory brzozy, nawilżająca, do skóry atopowej - nawet fajna była ta emulsja, coś dla wrażliwej i atopowej skóry. Dobrze jest mieć takie produkty, gdy skóra swędzi i potrzebuje delikatnych produktów. Recenzja

4. Lakier do włosów TRESemme Freeze Hold - bardzo dobry lakier, który nie skleja nawet cienkich włosów, mam kilka jego sztuk, jest bardzo wydajny, póki co używam teraz tylko tego lakieru.

5. Płynna keratyna Delia Cosmetics - Cameleo - używała moja mama, na jej krótkich włosach dobrze się sprawdzała, ja rzadko używam takich sprayów, z racji że szybko się moje cienkie włosy obciążają.

6. Cd dezodorant grejpfrut i imbir - świeżo, lekko i owocowo pachnie, dobrze chroni, jeśli nie jesteśmy pod tym względem wymagający, tzn. nie mamy skłonności do dużego pocenia się, nie zawiera soli aluminium, jestem na tak, mam kolejne jego opakowanie. 

7. Szampon wzmacniający Piloxidil Strong Hair do włosów nadmiernie wypadających - szampon nie sprawdził się, ale o nim więcej w recenzji. Recenzja

8. Serum odbudowujące z keratyną Joanna Recenzja

9. Organiczna woda z białej róży Alteya Organics - chcę kolejne opakowanie, ale póki co mój zapas innych toników, płynów jest dość duży, więc na razie odpuszczam, ale na pewno do tej wody powrócę. Recenzja

10. Olejkowe serum do rąk, skórek i paznokci ODŻYWIENIE od Lirene - bardzo polubiłam, dłonie moje potrzebują teraz ciągłego nawilżenia, więc to serum ratowało mnie, kiedy skóra była mocno przesuszona. Polecam to serum. Recenzja

11. Bielenda węglowa maseczka oczyszczająca - wow to jest odpowiednia maska do tłustej skóry, należy ją tylko nieco dłużej przytrzymać, aby później sprawnie zeszła. Podarowała mi ją moja siostra, która oddaje mi wszystko co ma do skóry tłustej, a ja kupiłam już kolejne opakowanie.

12. Janda krem przeciwzmarszczkowy +30 - o kremie napiszę osobną recenzję. 

13. Serum przeciwzmarszczkowe napinające na twarz, szyję i dekolt Folacyna Lirene - także tu będzie osobna recenzja. 

14. Pasta Sensitive do wrażliwych zębów i dziąseł - żel aloesowy Equilibra - naturalna pasta, a właściwie żel, spełniał swoją rolę bardzo dobrze, czyścił i pielęgnował jamę ustną. Recenzja



Czy znacie coś z mojego denka?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Z Twojego denka znam jedynie dezodorant 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie płynną keratynę Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale przypomniałaś mi o odżywce keratynowej, którą kiedyś miałam... Brrr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę maskę do włosów, ale jeszcze nie próbowałam. Ale jak piszesz, że nie wpłynęła na wypadanie włosów to trochę ostudziłaś mój entuzjazm. Mimo tego, czekam na pełną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam krem Jandy (bardzo fajny!) i maseczkę węglową Bielendy (też się u mnie dobrze sprawdziła) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużycia, pozbywanie się starych albo nieużywanych kosmetyków - i od razu jakoś człowiekowi luźniej..
    Lubię oglądać tego typu postu - czasami zdarza się, że odwiodą mnie od zaplanowanych zakupów, a czasami kolejne wskakują na listę do zakupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie serum z keratyną od Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O dziwo nic nie znam z twojego denka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...