12 mar 2019

Seria Basil Element marki Vis Plantis: Maska i mleczko wzmacniające przeciw wypadaniu włosów.

Witam,



W styczniu pisałam o dwóch produktach do włosów z serii Basil Element marki Vis Plantis. To seria przeciw wypadaniu włosów, która posiada ekstrakt z bazylii. Pisałam o szamponie i odżywce, gdzie szampon niestety nie sprawdził się, ani u mnie, ani u domowników. Dłuższa recenzja produktów pod linkiem tutaj. Dziś natomiast chciałam zaprezentować dwa pozostałe produkty z tej serii mleczko i maskę do włosów, które to już były lepsze niż wspomniany szampon. A, że maseczki i inne nawilżające produkty do włosów u mnie ostatnio szybko schodzą, tak krótkie ich podsumowanie.


Maska wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów Bazylia + Argan
Efekty po 4 tygodniach stosowania:
~ poprawia stan skóry głowy
~ chroni przed podrażnieniami
~ nadaje włosom połysk
~ wzmacnia włosy i zwiększa ich objętość
~ odżywia i nawilża
~ łagodzi podrażnienia i swędzenie
~ chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi
~ naprawia strukturę włosów i chroni przed rozdwajaniem
~ ułatwia stylizację włosów

Olejek arganowy przenikając w głąb włosa, zamyka łuski włosowe przeciwdziałając rozdwajaniu się końcówek. Otulając włos od zewnątrz wygładza powierzchnię włosa i zatrzymuje wilgoć przez długi czas, co zwiększa miękkość i elastyczność włosów.

Niewielką ilość maski nałóż na umyte, wytarte ręcznikiem włosy. Przeczesz je, aby dokładnie rozprowadzić maskę na całej ich długości. Masuj przez 3-4 minuty, tak by maska dotarła do skóry głowy, a następnie spłucz ciepłą wodą. 

Składniki: 
aqua, cetearyl alcohol, quaternium-80, phenyl trimethicone, cetrimonium chloride, glycerin, helianthus annuus seed oil, amodimethicone, cetyl alcohol, behentrimonium methosulfate, cocos nucifera oil, linum usitatissimum seed oil, propylene glycol, trideceth-12, ocimum basilicum hairy root culture extract, c10-40 isoalkylamidopropylethyldimonium ethosulfate, argania spinosa kernel oil, parfum, sodium benzoate, potassium sorbate, lactic acid, linalool


Z całego zestawu to maska wg. mnie była najlepsza. Ładnie pachniała, jej kremowa konsystencja nie spadała z włosów, była średnio lekko gęsta, w sumie to jej zawartość była taka standardowa jak ogólnie są maseczki do włosów. Po niej szybko i dobrze włosy się rozczesywały, nie elektryzowały się, były ładnie wypielęgnowane i nie puszyły się. Skóra głowy nie była podrażniona (jak po szamponie), ale tu nieco uważałam i bezpośrednio na skórę głowy jej mocno nie aplikowałam. Raczej tak ostrożnie. Włosy po masce widziałam, że są nawilżone, ale nie obciążone.


Mleczko wzmacniające przeciw wypadaniu włosów Bazylia + Jedwab
Mleczko to ostatni krok wzmacniającej pielęgnacji włosów i skóry głowy. Tworzy na włosach ochronny film, dzięki czemu zapobiega rozdwajaniu końcówek i chroni je przed uszkodzeniami. Nałożone na skórę głowy hamuje wypadanie włosów.

Efekty po 4 tygodniach stosowania:
~ wzmacnia włosy
~ zagęszcza je i zmiękcza
~ nawilża skórę głowy
~ hamuje wypadanie włosów
~ zapobiega rozdwajaniu końcówek
~ pomaga stylizować włosy
~ łagodzi podrażnienia skóry głowy
~ zwiększa objętość włosów
~ łagodzi świąd

Hydrolizat jedwabiu to substancja, która uzupełnia niedobór naturalnych składników tworzących strukturę włosów. Nadaje im gładkość, puszystość i połysk.

Rozpyl kosmetyk na umytych, wysuszonych ręcznikiem włosach. Rozczesz je, aby rozprowadzić mleczko na całej ich długości. Nie spłukuj. Następnie możesz przystąpić do stylizacji. W codziennej stylizacji jednorazowe, poranne rozpylenie niewielkiej ilości mleczka na suche włosy pomaga przywrócić ich dobre ułożenie.

Składniki: 
aqua, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, parfum, cyclopentasiloxane, quaternium-80, silk amino acids, linum usitatissimum seed oil, helianthus annuus seed oil, cocos nucifera oil, ocimum basilicum hairy root culture extract, propylene glycol, panthenol, potassium sorbate, sodium benzoate, lactic acid, linalool, geraniol, limonene 


Wg. producenta owe mleczko aplikuje się na umyte suche włosy i nie spłukuje. Hmm, kiedy robiłam konsystencję przy zdjęciu, to dla mnie mleczko nie miało wodnistej konsystencji, tylko było podobne jak odżywka. Było jedwabiste i kremowe. Przyznam się, że bałam się aplikować w ten sposób coś na włosy, z myślą, że zaraz staną się tłuste. Cienkie włosy jak moje szybko się tłuszczą mając coś takiego na sobie, dlatego mleczko to na zmianę razem z odżywką nakładałam przy myciu na końce, czekałam chwile i spłukiwałam. 

Podsumowując całą serię, która jest przeznaczona na wypadanie włosów - to nie odczułam poprawy. Włosy nie zagęściły się, ani nie przestały wypadać. To, że u mnie produkty średnio się sprawdziły, nie znaczy, że u Was też tak będzie. Ja np. polubiłam maskę, bo była łagodna o ładnym zapachu. Zresztą, cała seria ładnie pachnie, ale jeśli chodzi o działanie, czy sposób użycia, to także mleczko nie do końca mi pasowało, ale używałam inaczej aplikując.

 
W ofercie z tej serii jest jeszcze peeling hm w sumie to jestem jego ciekawa, ale do powyższych produktów już nie powrócę (chyba, że do maski do włosów).

A Wy polubiłyście tą serię wzmacniającą przeciw nadmiernemu wypadaniu włosów Basil Element?



pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, a i z wypadaniem włosów nie mam problemu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę maskę. Znalazłam ją w ShinyBoxie, ale jeszcze nie próbowałam. Jestem jej ciekawa, chociaż czytałam, że taki średniaczek. Niby jest okay, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się ostatnio nad tą firmą,niestety mocno mi wypadają włosy :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak moje włosy zareagowałyby na te kosmetyki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wypadaniem nie mam problemu, ale pasowałoby je nieco zregenerować po zimie. Wczoraj kupiłam jakiś kosmetyk - pachnie bosko i podobno rewelacyjne efekty. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy na wiosnę zawsze mi wypadają, przyjrzę się bliżej tym kosmetykom na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to coś dla mnie. Po ciąży włosy wypadają mi garściami. Chociaż po skrzypiec polnym w sprayu jest widoczna poprawa. Poszukam proponowanych przez Ciebie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Działanie tej maski mnie przekonuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie próbowaliśmy ale mam mieszane uczucia jeśli chodzi o preparaty na wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów, ale maskę z chęcią bym przetestowała. Uwielbiam tego rodzaju kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te kosmetyki w domu ale nie używałam ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska super, z mleczkiem też bym się bała pozostawić na włosach, a peelingu jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych kosmetyków miałam maskę do włosów ( chyba z Shiny Boxa ) i mam podobne spostrzeżenia do Twoich jeśli chodzi o jej działanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...