15 mar 2019

Ręcznie robione naturalne mydła produkcji Bułgarskiej.

Witam,



Jeszcze na jesień zawitały do mnie trzy mydełka w kostce ze sklepu Różane marzenie, a że jestem fanką wszelakich mydełek zarówno tych: w płynie, w piance jak i samych w kostce, to nie mogłam się ich doczekać w użytkowaniu, bo najbardziej lubię właśnie te naturalne. Są to mydełka robione ręcznie, więc nie każda sztuka jest idealnie co do milimetra jednakowa. A co do zapachu jak i właściwości wybrałam m.in.:

- mydło zorza- drzewo sandałowe
- mydło pomarańcza i cynamon
- mydło kwiatowe - paczula, ylang-ylang


Ręcznie robione naturalne mydło zorza - drzewo sandałowe:
Naturalne w 100% , ręcznie robione mydło do twarzy i ciała z olejkiem z drzewa sandałowego. Wzbogacone o masło shea intensywnie nawilża i odżywia skórę. Odpowiednie dla każdego typu skóry.

Składniki: olej palmowy, woda, olej kokosowy, oliwa z oliwek, środek alkaliczny powodujący spienienie (nie jest obecny w produkcie końcowym), olej rycynowy, olej migdałowy, cukier, masło shea, eteryczne olejki: drzewo sandałowe, bergamotka, lawenda

Ręcznie robione naturalne mydło pomarańcza i cynamon:
Naturalne w 100%, ręcznie robione mydło do twarzy i ciała wzbogacone o olejek cynamonowy i sproszkowaną skórkę pomarańczową. Masło shea i olej migdałowy nawilżają, odżywiają i tonizują skórę. Odpowiednie dla każdego typu skóry.

Składniki: olej palmowy, woda, olej kokosowy, środek alkaliczny powodujący spienienie (nie jest obecny w produkcie końcowym), olej rycynowy, olej migdałowy, eteryczny olejek cynamonowy, sproszkowana skórka pomarańczowa, cynamon.

Ręcznie robione naturalne mydło kwiatowe - paczula, ylang-ylang:
Naturalne w 100%, ręcznie robione aromatyczne mydło do twarzy i ciała. Delikatnie oczyszcza i odświeża skórę, wzbogacone jest o masło shea i olej migdałowy. Odpowiednie dla każdego typu skóry.

Składniki: olej palmowy, woda, olej kokosowy, oliwa z oliwek, środek alkaliczny powodujący spienienie (nie jest obecny w produkcie końcowym), olej rycynowy, olej migdałowy, masło shea, cukier, olejki eteryczne: paczula, ylang-ylang, pokrzywa, nagietek.


Są to mydełka wyprodukowane w Bułgarii i jak wspomniałam wykonane ręcznie. Doceniam zawsze takie naturalne kosmetyki robione z pasji i z serca. Oceniając mydełka to jestem z nich zadowolona. Różniły się one zapachem, ale właściwości miały podobne, czyli oczyszczały i myły skórę rąk bardzo dobrze (czasami myłam nimi też twarz i ciało). Moja skóra na twarzy ma czasem takie dni, gdzie lubi pielęgnację oczyszczającą mydełkiem. Niektórzy stwierdzą, że takie mydełka (a już w ogóle mydło w kostce) wysusza skórę na twarzy, owszem - drogeryjne tak, ale naturalne - niekoniecznie, ponieważ te mydełka mają np. w składzie olej rycynowy, czy olej migdałowy i nie powodują przesuszenia. Ja i tak mam tłustą i błyszczącą cerę, więc mi wysuszenie i tak nie grozi, a wraz z innymi oczyszczaczami twarzy np. na noc lubię sięgnąć i po takie mydełka przy pielęgnacji. Te mydełka polubiłam przede wszystkim za ich zapachy! Zanim je jeszcze zaczęłam używać, leżały chwile czasu zamknięte w pudełeczku wraz z innymi produktami - kiedy otworzyłam owe pudełko, unosił się przepiękny, czarujący zapach, który ciężko mi tak opisać, ale przypominał jakieś mikstury z ziół, kwiatów, przypraw (a to zasługa olejków eterycznych w składzie tych mydełek). Zaletą tych mydełek jest także to, że są wydajne i długo się nimi cieszyłam. Pilnowałam tylko, aby w mydelniczce nie było wody (a ja mam na tym punkcie 'coś' i niekiedy potrafię pójść do łazienki późnym wieczorem i posprawdzać, czy gdzieś jakiś kosmetyk tzn. mydełko nie leży w wodzie itp. a już w szczególności pilnuję takich rzeczy jak śpi u nas rodzina, czy przyjdzie ktoś ze znajomych z dzieciakami).


Podsumowując: Poznane mydełka ze sklepu Różane marzenie polubiłam za piękne ich zapachy i za składy, oraz to, że są robione ręcznie. Nie miałam swojego ulubieńca, każde mydełko było super i każde polecam o ile ktoś lubi takie naturalne pachnidełka i naturalne ziołowo-kwiatowo, czy przyprawowe akcenty. Mydełka są w cenie za ok. 16 zł, jak na taką dużą wydajność, z której byłam zadowolona to uważam, że cena jest ok.

Kochani, na hasło BLOG15 jest dla Was w sklepie rozanemarzenie.pl 
- 10 % na wszystkie produkty do 31 marca :)



pozdrawiam,

Donna

19 komentarzy:

  1. U mnie pewnie szybko zostałoby zużyte ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena faktycznie kusząca 😉 Nigdy takiego mydełka nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, uwielbiam takie mydełka. Chętnie bym je przygarnęła do swojej łazienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcza z cynamonem - wariant idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mydło drzewo sandałowe mogłoby mnie zachwycić. Uwielbiam naturalne, ręcznie robione mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mydełka "z sercem" , naturalne, ręcznie robione itd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat za tyki zapachami nie przepadam, ale była w Bułgarii i przywiozłam stamtąd pięknie pachnące mydełka glicerynowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię naturalne mydła, tych jednak jeszcze nie spotkałam na swojej drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańcza i cynamon to połączenie które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz dostałam mydełko ręcznie robione ;) I służy mi jako ozdoba do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądu za ciekawego nie mają ale jak naturalne to warto 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkie kosmetyki z takich domowych manufaktur.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem fanką takich produktów, im bardziej naturalnie wygląda, tym bardziej mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poznałam kilka wariantów tych mydełek i muszę przyznać, że to jedne z lepszych mydeł w kostce jakie poznałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomarańcza i cynamon.....o tak, poproszę takie mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha!!! W czwartek i piątek będąc na Targach Edukacyjnych w Lublinie, dostałem mydełko własnoręcznie zrobione przez uczniów z jednej ze szkół, które mają profile klas chemicznych u siebie. Ciekawe jaka będzie różnica w porównaniu do tych robionych metodami typowo przemysłowymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na jak długo takie mydełka wystarczają? Zainteresowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo je lubię, mam ich kilka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...