5 mar 2019

Jak odmienić salon na wiosnę - przegląd wygodnych foteli oraz krzeseł tapicerowanych.

Witam,


Wiosna nadchodzi wielkimi krokami. To czas odrodzenia po zimie i porządków, a także odświeżenie mieszkania, domu, czy biura i zmiana, bo w życiu potrzebne są, co jakiś czas niewielkie zmiany i nowości. Ja lubię właśnie na wiosnę coś zmienić u siebie w domu, bo lepiej się wtedy czuję i dostaję dobrą, pozytywną wiosenną energię, jak otaczam się ładnymi i nowymi rzeczami. Jak więc małym kosztem i niewielką nową aranżacją zmienić i odświeżyć salon, jadalnię, czy inne pomieszczenie, w którym pracujemy, czy przebywamy w ciągu dnia? To proste! Wystarczy jedna rzecz, by pomieszczenie nabrało nowego stylu, wyglądu i przytulnego kącika. Z pomocą przychodzi do Nas sklep z krzesłami www.centrumkrzesel.pl, który w swoim asortymencie posiada nie tylko szeroką gamę solidnych krzeseł o różnych przeznaczeniach, wygodnych i nowoczesnych fotelach, ale także: meble biurowe, biurka dla dzieci, akcesoria, pufy, taborety, stoły i wiele innych istotnych rzeczy potrzebnych do domu (i nie tylko), by komfortowo odpoczywać, czy w zaciszu sobie pracować, czytać, pisać.

Zapraszam Was zatem kochani, na inspiracje oraz przegląd wygodnych foteli i tapicerowanych krzeseł do salonu, oraz jak odmienić wnętrze na nadchodzącą wiosnę. 


To co oferuje Nam teraz rynek jak i jego bogactwo pomysłów, mówi samo za siebie, że zmiany i nowości są Nam potrzebne. Koniec z nudnymi kolorami! Kto powiedział, że fotel, czy krzesło ma być ciemne, 'by szybko się nie brudziło' - tak zazwyczaj myślimy wybierając coś na lata, ale przy dobrym dbaniu o przedmioty i systematycznym sprzątaniu, takie meble wcale tak szybko się nie niszczą (pod warunkiem, że nie posiadamy domowych zwierząt w pobliżu, które potrafią nabroić, gdy poczują coś miękkiego, czy zostawić swoją sierść).

Jasne, duże fotele to nie tylko komfort, ale i wygoda przy odpoczynku. Ja chciałabym właśnie taki fotel do czytania książek. Ciekawą opcją jest model Kamma duńskiej marki Actona Company, który jest bardzo wygodny i pięknie wygląda. Subtelnie wyprofilowane oparcie, bardzo wygodne siedzisko, eleganckie przyszycia tworzą idealną całość. Fotel Kamma jest bardzo miękki i wygodny. Wysokie oparcie z "uszami" umożliwia komfortowy odpoczynek. Śliczny jest!


Inną opcją także w jasnej tonacji jest model już bardziej nowoczesny. Stylowy fotel Cazar wyróżniający się lekkością i niebanalną formą.


Uwagę przyciąga oryginalna forma na cienkim metalowym chromowanym, błyszczącym stelażu. Cazar doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy, w styl loftowy i industrialny. Fotel nadaje się do stref relaksu, jego kształt zapewni wygodne użytkowanie.


I jak podobają się Wam takie propozycje foteli? 
Jeśli chcesz zainspirować się innymi modelami to zobacz więcej produktów i pomysłów do salonu:

Fotel Ramsey


Fotel Muno


Fotel Chic Lounge a10 v3

A czy wybór krzesła może być trudny? 
Dla mnie zdecydowanie byłby trudny, jeśli są to nieszablonowe kształty, kolory i ogólnie niesamowite pierwsze wrażenia jakiegoś niespotykanego krzesła np. tapicerowanego. Kiedyś bałam się kolorów, bo lubię stonowane lub biało-czarne tonacje. Teraz kiedy oglądam zdjęcia lub widzę coś na żywo w sklepie, to zapragnęłam kolorów. Chcę się nimi bawić, odkrywać na nowo te, które kiedyś wydawały mi się dziwne i były nie dla mnie. Amaranty, turkusy, są coraz częściej spotykane wśród tapicerek i super, bo wnętrza powinny być radosne, a nie przytłaczać na dzień dobry. Opcja Sisi 2 Ludwik to klasyczna wersja krzesła Sisi, ale wzbogacona o pinezki tapicerskie i nóżki w kształcie ludwikowskim. Co to jest za styl, niby starodawny, ale świetnie odnajduje się w nowoczesnych przestrzeniach. Wersja przedstawiona poniżej bardzo mi się podoba. Krzesło pasuje przecież tak bardzo do damskiej toaletki. Jest z pewnością wygodne, solidne, a swoim wyglądem uatrakcyjnia i przedstawia w dobrym świetle kącik do malowania. Jeśli mamy pomieszczenie typowo jasne, myślę, że fajnym elementem będzie wystrzałowa kolorowa tapicerka krzesła :)


Inna wersja krzesła Sisi to Sisi 3, która jest wzbogacona o pinezki tapicerskie oraz kołatkę na oparciu. Niby taki niewielki szczegół, a jednak wyróżnia się i jest inne niż standardowe krzesła.



Jeśli powyższe krzesła wydają się masywne lub to nie ten styl, czy gust, to proponuję model nieco lżejszy, ale także ciekawy i mega nowoczesny. To krzesła Helix, które są lekkie, ale stabilne. Siedzisko oraz oparcie są tapicerowane. Do dużych, czy mniejszych przestrzeni wkomponują się idealnie. Osobiście uważam, że ten model jest uniwersalny, bo zarówno pasuje do salonu, do gabinetu kosmetycznego, czy na konferencję do biura. 


A Wy kochani, na czym odpoczywacie?
Posiadacie swój ulubiony fotel?
Planujecie odmienić swój salon na wiosnę i kupić szalone nowości wśród krzeseł?



pozdrawiam,

Donna

22 komentarze:

  1. Bardzo spodobał mi się model Muno 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć swój fotel. Marzy mi się tez sekretarzyk w stylu chippendale... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje foteli, wszystkie przypadły mi do gustu. Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad tymi pierwszymi to bym się zastanowiła 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam fotel tzw. Uszak i muszę przyznać, że nie zamieniłabym go na żaden inny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fajne, a jednak coś w nich jest nie tak. A to proporcje, kolor, budowa... sama nie wiem :) mi się marzy jakiś klasyk, najlepiej w obiciu w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W salonie najczęściej poleguję na kanapie :) ten model Muno całkiem mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fotele są super ;)
    Ale najbardziej podoba mi się fotel Muno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygodny fotel to obowiązkowy mebel w każdym domu, podobają mi się Cazar

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje! Właśnie zabieram się za remont pokoju, więc bardzo mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotele, mnie mąż pod choinkę kupił uszaka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie szukam fotela do salonu, ale nie znalazłam jeszcze tego jedynego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko fajnie, ale żeby takie meble dobrze się prezentowały to muszą mieć czym oddychać. Ja obecnie niestety nie mam tyle miejsca. Choć mam nadzieję, że już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy szary fotel jest świetny..Ja szukam teraz czegoś dużego tak by móc się otulić kocem i spokojnie na nim ułożyć z wielki kubkiem kawy i książką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie mnóstwo propozycji i to jakże różnorodnych. Każdy może pośród nich wybrać coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie bardzo ładne i każdy by się nam przydał

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pierwszy szary jest przepiękny! Pasowałby mi <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej lubię siedzieć na podłodze albo w rattanowym fotelu typu "gniazdo" ;) - ale zaprezentowane przez Ciebie opcje też bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często mysle o dobrym fotelu do czytania, w zacisznym kąciku, i z powodzeniem mógłby byc to model Kamma .

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zatopić się z książką w takim fotelu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki fotel z pewnością by mi się przydał. Od razu moja myśl to książka i on :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje! Szczególnie ten łososiowy przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...