17 mar 2019

Detoksykujący duet do pielęgnacji włosów od Joanny: Szampon i odżywka z aktywnym Węglem.

Witam,



Hejka, co u Was słychać? U mnie dziś było tak czuć prawdziwą wiosnę, że większość dnia spędziłam na świeżym powietrzu i to naładowało mnie dobrą energią. Szkoda, tylko że momentami wiatr był tak nieznośny, ale on jest od kilku, czy jak nie lepiej od kilkunastu dni, więc mógł by już przestać tyle wiać! Burzy tylko moją czuprynę, hehe i nie tylko moją. A pro po czupryny to zrobiłam mały przegląd szamponów jakie posiadam, które czekają w kolejce i powoli je zaczynam zużywać, bo nowości różne kuszą i kuszą. Dlatego kochani zapraszam Was na kilka słów o nowej serii produktów z Węglem Charcoal do pielęgnacji włosów od Laboratorium Joanna.


To detoksykująca linia z aktywnym węglem polecana do każdego rodzaju włosów, również tych przetłuszczających się. Innowacyjna formuła ułatwia im powrót do właściwego poziomu nawilżenia. Ja poznałam m.in. szampon micelarny i odżywkę. Z perspektywy cienkich włosów jakie posiadam, produkty spisują się dobrze. Jestem miło zaskoczona, bo jak wiecie przy łuszczycy jaką posiadam na skórze głowy za uszami, nie każdy produkt u mnie się sprawdza, dlatego do nowości pochodzę ostrożnie, ale chętnie bo lubię je poznawać. Węglowe produkty w konsystencjach są ciemne, ale nie brudzą włosów czy wanny (wystarczy tylko dokładniej umyć). Swoją drogą kiedyś już używałam jeden czarny szampon i też nie brudził niczego na ciemno, więc nie ma się czego obawiać. 

Szampon pachnie świeżo i ładnie, podoba mi się, mniej natomiast odżywka, ale nie czuć jej długo na włosach, więc to nie jest duży problem. Jej zadaniem jest łatwe rozczesywanie włosów i to, że się nie elektryzują. Co do szamponu, to dobrze się pieni na biało i choć ma tylko 200 ml to jest wydajny. Jego zadaniem jest przede wszystkim poprawić stan przetłuszczania się włosów. Ja ostatnio częściej nakładam różne oleje, więc włosy mam oklapnięte, dlatego szukam czegoś co by odbiło je od nasady. Jeśli szukacie węglowych produktów, to poznajcie te z Joanny. Seria jest naprawdę przyjemna i nie podrażnia (gdybym to odczuła, zaraz bym o tym napisała) Szampon oczyszcza, odświeża, a odżywka pomaga przy rozczesywaniu i sprawia, że kosmyki włosów stają się gładkie. 


Szampon micelarny detoksykujący:
Micelarny szampon z aktywnym węglem polecany jest do każdego rodzaju włosów, również skłonnych do przyspieszonego przetłuszczania. Lekka formuła sprzyja głębokiemu oczyszczeniu skóry głowy i włosów. Efektem stosowania szamponu są włosy: lekkie, świeże i błyszczące. Dla pełnego efektu pielęgnacji polecamy użycie odżywki z tej samej linii. Szampon nie barwi włosów i nie brudzi.

Składniki: 
Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocamidopropylamine Oxide, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Laureth-5 Carboxaylate, Polyquaternium-22, PEG-75 Lanolin, Charcoal Power, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Triethanolamine, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Sulfate, Citric Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, CI 16255, CI 42090, CI 19140.

Odżywka detoksykująco-pielęgnująca:
Lekka odżywka z aktywnym węglem polecana jest do każdego rodzaju włosów, również skłonnych do przyspieszonego przetłuszczania. Innowacyjna formuła pielęgnuje skórę głowy i włosy ułatwiając powrót do właściwego poziomu nawilżenia. Efektem stosowania odżywki są włosy: lśniące, gładkie, elastyczne, łatwiejsze do rozczesania i nie elektryzujące się. Odżywka nie barwi włosów i nie brudzi.

Składniki: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20, Isostearyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Charcoal Power, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Polyquaternium-10, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylichloroisothiazolinone.


Skusicie się lub znacie już węglową serię?




pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii. Dawno temu miałam produkty do włosów Joanny, ale żadne mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki z węglem bardzo lubię, więc bardzo możliwe, że skuszę się na tę serię 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już sporo kosmetyków do włosów tej firmy. Nie sprawdzają się u mnie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ta firma ma taką serię, ale co się dziwić - od kilku lat nic od nich nie miałam. Raczej jest mi to obojętna firma, więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Węglowej serii nie znam, ale chyba wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, dopiero co kupiłam sobie zestaw Nioxin, żeby jakoś te moje włosy ogarnąć (puszą się i średnio wyglądają), a jak to nie pomoże to wybulę na Kerastase :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich produkty, a szczególnie szampon i odżywkę do włosów blond - świetnie niwelują żółte tony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy duet, chciałabym się z nim zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ta nowa seria Joanny. Myślę, że jak się odkopię trochę z zapasów to sięgnę po te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej form robi produkty z węglem. Ale to że Joanna ma, dopiero od Ciebie się dowiaduję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...