9 mar 2019

10 powodów, aby kupić dermokosmetyki marki Avène. Siła wody termalnej z południa Francji.

Witam,



Są takie marki i produkty, które warto poznać i bliżej im się przyjrzeć. Od dawna znałam ze słyszenia lub z czytania o produktach Avène, ale dopiero od zeszłego roku poznałam coś z tej marki i żałuje, że tak późno. Jedynie to, na wyjazdach wakacyjnych miałam jakieś miniaturki lub saszetki kremów, które jak na taką pielęgnację spisywały się na mojej skórze rewelacyjnie. Zapoznałam się więc z marką i poznałam niedawno oczyszczający płyn micelarny do skóry z problemami z linii Cleanance, który bardzo polubiłam i już wiem, że na jednej buteleczce się ta pielęgnacja nie skończy.


Preparat Avène Cleanance łagodnie oczyszczał moją tłustą i błyszczącą skórę, oraz zapewniał dobrą pielęgnację. U mnie sprawdził się bardzo dobrze, po wcześniejszym umyciu twarzy łagodnym żelem, później nasączonym wacikiem przemywałam twarz. Płyn dobrze usuwał pozostałości po makijażu i oczyszczał skórę także z zanieczyszczeń, jakie nie domył żelek. Nie wysuszał mnie ani i nie podrażniał. Jest raczej bezzapachowy, tzn. ja nie czułam żadnej nuty, jedynie co to taka delikatna naturalność. Dlatego spokojnie przemywałam oczy i wrażliwą skórę wokół nich. Dawno nie miałam tak łagodnego i skutecznego płynu do przemywania twarzy. Płyn poznałam w wersji 100 ml, ale dostać go można także w dużej wersji 400 ml, który na warunki domowe starczy na dłuższy czas. Natomiast wersję 100 ml można wykorzystać na wyjazd, bo buteleczka sprawdzi się w bagażu podręcznym w samolocie. Z tej serii jest jeszcze żel oczyszczający do skóry z problemami, oraz maseczka oczyszczająco-złuszczająca.


Zebrałam również 10 powodów, aby poznać produkty marki Avène, bo w swojej ofercie posiada naprawdę bardzo dużo i specjalistycznych oraz delikatnych produktów do różnego typu skóry.

1). Marka Avène to produkty, które bazują na francuskiej wodzie termalnej. Woda ta powstaje we wnętrzu ziemi, gdzie zyskuje swą wyjątkową siłę. Bogata jest w substancje aktywne, szczególnie wskazane dla najbardziej wrażliwej skóry.
2). Woda termalna jest to woda źródlana, naturalnie mineralizowana, której skład umożliwia stosowanie jej w celach leczniczych. Posiada właściwości, które są określone jako dobroczynne dla zdrowia i są uznane przez odpowiednie instytucje zdrowia publicznego.
3). Woda termalna Avène jest w stanie pomagać przy atopowym zapaleniu skóry, łuszczycy czy poparzeniach, a także dermokosmetyki Avène pomagają na: trądzik, gojenie się ran, rybią łuskę, liszaje skórno-śluzówkowe.
4). Właściwości wody termalnej znane są już od 1736 roku, a dziś potwierdza je ponad 300 badań klinicznych. 
5). Avène to jedna z przodujących marek dermokosmetycznych na świecie. W Polsce zaczyna być coraz bardziej doceniana. 
6). Avène jest nr 1 we Francji i nr 2 w Europie (w sprzedaży aptecznej).
7). Avène pochodzi od miejscowości i gminy we Francji, w regionie Oksytania, w departamencie Hérault. Znajduje się tu uzdrowisko dermatologiczne całkowicie poświęcone dermatologii i naukowemu wodolecznictwu.
8). Woda termalna Avène, jest niskozmineralizowana i bogata w krzemionkę. 
9). Gama produktów od Avène jest bardzo szeroka, znajdziemy tu przede wszystkim produkty do skóry alergicznej, wrażliwej, a także całą serię produktów do opalania, czy do makijażu (tusz do rzęs, puder itp.)
10). Produkty nie są drogie jak wiele innych specyfików aptecznych. Są też łatwo dostępne, a spotkać je możemy np. na iperfumy.pl, gdzie w łatwy sposób wg. kategorii możemy szybko i bez problemu znaleźć specyfik na męczący nas problem lub rodzaj skóry.


Czy znacie produkty od marki Avène?



pozdrawiam,

Donna

27 komentarzy:

  1. Stosowałam z tej firmy kilka lat temu krem z filtrem 50. Inne produkty też zapewne warto poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wodę termalną w sprayu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie muszę rozejrzeć się za jakimś kosmetykiem z tej firmy, bo jeszcze nigdy nie miałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale coś niecoś obiło mi się o uszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie stosowałam. przyznam że firma tez mi obca. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pierwsze słyszę o tej marce, natomiast mam suchą i to skrajnie suchą skórę - potrzebuję do niej wyłącznie mocno nawilżających kosmetyków. CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze niczego z tej marki, ale muszę to niedługo zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo często używałam żelu do mycia twarzy z tej firmy..Nawet nie wiem czy nadal jest w sprzedaży - muszę zerknąć przy najbliższej wizycie w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i byłam bardzo zadowolona. Teraz używam innego płynu. Może wrócę do tego i znów zacznę używać. Dzięki za przypomnienie 👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, nic tej marki się u mnie nie sprawdziło aż tak bym chciała coś kupować

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że Markę znam, z produktami trochę gorzej, bo jednak nie należą do najtańszych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go niedawno i jest naprawdę dobry :) Nie przesuszał i nie podrażniał mojej suchej cery, a do tego dobrze domywał makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i kochana mnie skusiłas. Dermokosmetyki i kosmetyki naturalne używam chętnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystam z mgielki w sprayu w wakacje bardzo przydatne. Powinno znajdować w każdej torebce gdy trwają upały. Te punkty to ciekawy sposób by promować markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzieś widziałam tę markę, chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Avene. Kiedyś miałam świetny krem od nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tą markę i potwierdzam, że warto. Miałam ich serum do twarzy i jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tę markę i stosuję od dawna, moja skóra bardzo ją lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kojarzę tej firmy, ale coś o niej więcej poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. markę znam szczególnie z kremów z filtrami, ale woda w sprayu też nie jest mi obca!

    OdpowiedzUsuń
  23. Markę kojarzę, ale jeszcze nic od nich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam tę wodę i dla mnie była rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka kosmetyków z Avene i większość się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam szczerze, że nie kojarzę tej marki kosmetyków. Woda termalna zdecydowanie mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...