6 mar 2019

Siódme urodziny bloga :)

Witam,



Kochani, nie wiem jak Wy, ale ja w ciągu roku obchodzę swoje urodziny dwukrotnie. Pierwsze to moje, kiedy przyszłam na świat w październiku, a drugie to urodziny mojego bloga, bez którego już nie wyobrażam sobie życia. Wiem, że kiedyś przyjdzie taki moment, kiedy blogosfera minie, zniknie - ale ten aktualny czas spędzony z Wami, spędzony na blogowaniu, na pisaniu daje mi niesamowitą frajdę i jest to dla mnie wspaniała przygoda, hobby, a czasami praca. Dziś po raz kolejny obchodzę swój mały jubileusz, czyli siódme urodziny bloga :) Rok temu pisałam, że chciałabym dotrwać do 10 lat - mam mnóstwo w sobie energii i pomysłów, że wiem, że dotrwam do tego momentu - pytanie tylko, czy blogosfera nadal będzie jeszcze istnieć? :)

źródło: internet 

Chciałabym Wam podziękować jak co roku, za te piękne wirtualne przyjaźnie, znajomości oraz oczywiście te na żywo. Podziękować za liczne komentarze i powitać nowych obserwatorów. Podziękować za liczne współprace zarówno komercyjne jak i barterowe. Podziękować wspaniałym firmom za możliwość poznania tylu nowości kosmetycznych i nie tylko. 

Dziękuję, że jesteście ze mną i cieszę się, że razem wspieramy się i tworzymy Nasze kobiece blogi.


Ktoś chętny na wspólną obserwację? 
Dajcie znać w komentarzu :) 




pozdrawiam,

Donna

18 komentarzy:

  1. Gratulacje!! Życzę Ci co najmniej drugich tylu! 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! 7 lat to naprawdę długo! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, życzę Ci kolejnych wielu lat blogowania, owocnych zarówno w kolejne blogowe znajomości i współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję :) Mój za miesiąc będzie miał 6 urodziny, też kawał czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękna rocznica! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie gratuluję tych siedmiu lat ciężkiej pracy i trzymam kciuki za kolejne lata <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 lat to sporo czasu. U mnie za kilka dni będzie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nie ma jeszcze roku, więc nie mam się czym chwalić... Ale Tobie gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga ;) Oby drugie tyle i więcej stuknęło w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 lat..ale ten czas leci.
    Gratuluję tego czasu i mam nadzieję, że dalej będziesz prowadzić to swoje miejsce w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratuluję,ja miałam siódemkę w lipcu :D Cieszę się że tak samo Ciebie cieszy blogowanie i też szczerze,wyrażam zmartwienie tym że chyba blogi ostatnio wygryzł instagram....mam nadzieję że jednak przetrwamy jak najdłużej,powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, juz siedem lat, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ciekawe czy mój blog tyle dożyje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości w blogowaniu :) U mnie stuknęły 4 lata!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo serdecznie gratuluję wytrwałości :) 7 lat to kawał czasu. Ale jak się robi to, co się kocha, czas mija jak jedna chwila. a te założone 10 lat pewnie przedłużą się do kolejnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...