20 mar 2019

Łagodzący płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu 3 w 1 Natura Care.

Witam,



Demakijaż to podstawa i pierwszy krok do oczyszczania oczu i pielęgnacji twarzy. Do tej pory używałam różnych płynów micelarnych, jedne były lepsze inne średnie i gorsze. Kilka swoich ulubieńców mam, ale poznaje też te, których jeszcze nigdy nie miałam lub otrzymuje coś do przetestowania. Takim płynem micelarnym był łagodzący płyn do wrażliwej skóry 3 w 1 od Nature Care. Płyn dostępny jest tylko w Drogeriach Natura. Obecnie jak się nie mylę posiada on inne opakowanie.


Płyn micelarny przeznaczony do codziennego oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu. Płyn łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę, a dzięki zawartości składników aktywnych takich jak: aloes, woda oczarowa, ekstrakt z aronii oraz ekstrakt z kasztanowca, pielęgnuje skórę oraz łagodzi podrażnienia. Preparat polecany jest szczególnie do cery wrażliwej, suchej skłonnej do podrażnień i zaczerwienień.


Płyn jest bardzo wydajny, ze względu na 400 ml pojemności, dlatego też zużywałam go przez dłuższy czas. Jak dla mnie był on takim bardziej płynem odświeżającym, niż oczyszczająco-zmywalnym, bo np. słabo zmywał u mnie ciemną kredkę z linii wodnej, a tusz nieco rozmazywał. Po wstrząśnięciu go w butelce, tworzył bardzo dużo piany. Nie kojarzę, aby inny płyn micelarny u mnie kiedyś tak się pienił. Zapach posiadał łagodny i delikatny, jakby kwiatowo-rośliny. Nie mniej jednak oceniam go na zwykłego słabego średniaczka, bo nie byłam zadowolona ze zmywania, traktowałam go po prostu za odświeżenie jak tonik, mgiełka, niż jak dobry płyn micelarny co upora się i zmyje dobrze makijaż oka.



Jaki Wam się ostatnio trafił średniaczek do zmywania?



pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Ja akurat używam tradycyjnie mleczka do demakijażu, płyny micelarne średnio mi podchodzą 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wypadł średnio. Na szczęście na razie trafiam na dobre produkty do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak słabo wypadł :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził. Tak myślę, ale ostatnio chyba trafiam na same dobre micele. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O marce wcześniej nie słyszałam, mam jednak swoje ulubione marki w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze się nie sprawdził u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami niestety tak bywa, że coś nie spełnia naszych oczekiwań. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio najczęściej używam chusteczek do demakijażu, eksperymentuję też z olejem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli nie do końca spełnia swoją rolę, to na pewno się nie zdecyduję na niego

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat niedawno trafiłam na świetny płyn micelarny, ale chwilę wcześniej a totalnego bubla..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie nadaje się do mej cery ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...