21 paź 2018

Mydło do twarzy z ekstraktem z jaśminu oraz olejkiem różanym i Organiczna woda z białej róży Alteya Organics.

Witam,


Bardzo lubię naturalne różane kosmetyki do pielęgnacji, kojarzą mi się one z delikatnością, kobiecością, bo która kobieta nie kocha róż? Jeszcze we wrześniu na instagramie wspomniałam, że poznaje kilka nowych różanych perełek. Pochodzą one ze sklepu Różane marzenie. Jest to miejsce gdzie kupić można certyfikowane kosmetyki organiczne i naturalne najwyższej jakości. Ja poznałam m.in:
- olejek do twarzy Golden Jojoba, 
- mydełko do twarzy z ekstraktem z jaśminu oraz olejkiem różanym, 
- organiczną wodę z białej róży 
- różane masło do ciała, dłoni i stóp 
oraz kilka naturalnych mydełek w kostce


Dziś chciałabym przedstawić dwa produkty do oczyszczania:
- mydło do twarzy z ekstraktem z jaśminu oraz olejkiem różanym Alteya Organics, oraz organiczną wodę z białej róży 100 ml Alteya Organics, a w kolejnych wpisach pozostałe produkty pielęgnacyjne.


Delikatne mydło wzbogacone organicznymi olejkami, łagodnie i skutecznie oczyszcza oraz dodatkowo nawilża i odżywia skórę twarzy. Czysty bułgarski olejek różany i jaśmin poprawiają naturalny blask i zdrowie skóry. Cera jest świeża, miękka i zdrowa. Mydło nie zawiera sztucznych konserwantów, SLS, barwników oraz perfum.

Sposób użycia: weź kilka kropli na wilgotne dłonie rozmasuj na twarzy i szyi, spłucz pod bieżącą wodą. Polecane dla wszystkie typów cery

Skład: 
organiczny hydrolat z róży damascena*, organiczna gliceryna*, organiczny olejek z kokosa*, wodorotlenek potasu, organiczna guma guar*, organiczna oliwa z oliwek*, organiczny olejek z migdała*, kwasek cytrynowy, naturalna witamina E, olejek eteryczny z róży damascena*, ekstrakt z jaśminu*


Mydełko to okazało się być bardzo delikatne w użytkowaniu, bo nie zawiera żadnej sztucznej chemii, barwników itp. Jego konsystencja jest bardzo aksamitna, która od pierwszego użycia mi się spodobała. Wystarczy nanieś na twarz, wykonać masaż i spłukać. Jest ono też bezzapachowe, jedynie co to czuć jego taką naturalność. Kiedy wcześniej nie przeczytałam jego opisu, myślałam że będzie ładnie różanie, jaśminowo pachniało, ale jest bez zapachu. To nie szkodzi, bo i takie kosmetyki toleruję w pielęgnacji. Cieszę się natomiast, że jest do cery mieszanej, choć uważam, że sprawdzi się też przy innej. Tego typu delikatne oczyszczacze czy to w formie żelu czy właśnie w formie takich mydełek lubię stosować rano zaraz po przebudzeniu, kiedy zmywam wieczorną pielęgnację i przygotowuję twarz do makijażu. Wtedy skóra nie wymaga też dogłębnego oczyszczenia jak wieczorem, dlatego w ostatnie ranki było i jest ze mną właśnie to mydełko, ze względu na swoją delikatność i łagodność. Nie wysusza ono skóry, bo posiada organiczne olejki. Na takie umycie i odświeżenie buzi rankiem polubiłam ten produkt. Jego zaletą jest również to, że pomimo, że jest małe to jest bardzo wydajne. Oj coś czuję, że będę go mieć na dłużej i dobrze, bo na zmianę z innymi żelami poranki są urozmaicane w pielęgnacji. Po umyciu i wysuszeniu buźki ręcznikiem stosuję...


Organiczna woda z białej róży Alteya Organics:

Certyfikowana organiczna woda różana 100% to produkt kosmetyczny i spożywczy. Butelkowana jest w sercu Doliny Róż w Bułgarii. Destylacja surowca oparta na nowoczesnej technologii całkowicie zachowuje synergię róży. Uprawy są w 100% ekologiczne. O najwyższej jakości tego hydrolatu świadczy certyfikat USDA ORGANIC. Nie zawiera środków chemicznych, sztucznych barwników, ani konserwantów. W porównaniu z hydrolatem z róży damasceńskiej woda z białej róży odznacza się lżejszym i bardziej delikatnym, kwiatowym aromatem.


Zalety:
- ma zastosowanie kosmetyczne, terapeutycznie oraz spożywcze, oczyszcza, nawilża i odżywia, ma działanie przeciwzapalne, łagodzi podrażnienia skóry, jest wykorzystywana w aromatoterapii, relaksuje i uspokaja, można dodawać do potraw i napojów, jest odpowiednia dla osób wrażliwych, kobiet w ciąży i dzieci, nadaje się do wszystkich rodzajów cery, odmładza, do stosowania po ekspozycji na słońcu, po treningu, w czasie podróży, jako składnik domowych kosmetyków, spryskane nią włosy zyskują połysk

Skład: 
świeżo zebrane organiczne kwiaty Rosa Alba


...po umyciu twarzy mydełkiem sięgam po ową wodę. Kiedyś już miałam bardzo podobną typową różaną, teraz poznałam tą z białej róży. Woda ta posiada wiele właściwości, ja ją stosuję tylko w formie toniku. Pomimo, że można nią psikać bezpośrednio na twarz, ja psikam wacik i wacikiem przemywam skórę, tak mi wygodniej. Nie przepadam za tą formą psikania na skórę, zwłaszcza na buzię. Płatek kosmetyczny zdecydowanie ułatwia mi aplikację tej wody. Woda ta podobnie jak mydło jest bardzo delikatne i łagodne dla skóry. Przez okres wakacyjny używałam różnych naturalnych hydrolatów - tym samym przyzwyczaiłam skórę do delikatniejszej formy oczyszczania i przemywania. Bardzo mi to odpowiada, bo nic mnie nie uczula i nic nie piecze, ani nie szczypie. Poranna pielęgnacja z takimi oczyszczaczami wychodzi mojej skórze na plus. Naprawdę widzę różnicę kiedy zastosuję coś drogeryjnego do przemycia, a tą wodę (ale chyba wszystkie hydrolaty tak mają, że są łagodne i delikatne dla skóry, jak takie mgiełki) Oba produkty bardzo dobrze się uzupełniają, nie wysuszają skóry, przygotowują do nałożenia makijażu i rozpoczęcia dnia. Ciekawostką jest również to, że butelka o pojemności 100 ml jest wielokrotnego użytku. Ten sam produkt dostępny jest w sklepie w butelce o pojemności 500 ml. Duża butelka zaopatrzona jest w plastikowy korek z otworem, dzięki czemu można przelewać wodę do buteleczki z atomizerem, lub wylewać bezpośrednio na wacik. Cena 100 ml wody z dużej butelki jest wtedy znacznie niższa.


Znacie te produkty? Lubicie różane kosmetyki?
Jeśli Wasza skóra jest mieszana lub wrażliwa, przesuszona od wiatru czy słońca lub domaga się czegoś delikatnego, łagodnego to polecam produkty Alteya Organics.

 Na hasło BLOG15 otrzymacie - 10% na wszystkie produkty do 31 października w sklepie rozanemarzenie.pl





pozdrawiam,

Donna


8 komentarzy:

  1. Lubię różane kosmetyki
    Ale tyvh jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO LUBIĘ WODY RÓŻANE nie miałam jeszcze kosmetyków Alteya Organics.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda z białej róży mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja cera dobrze reaguje na różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tych produktów ale bardzo lubię różane kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z różanym kosmetykiem mogłabym się polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty, jestem bardzo ciekawa tej wody różanej..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...