15 gru 2018

Plastry do depilacji twarzy Sensual Joanna.

Witam,



Są czasami takie produkty kosmetyczne, bez których mogę się obyć lub są mi po prostu niepotrzebne. Jednak testować i poznawać coś nowego bardzo lubię, więc i tym razem byłam ciekawa nowych plastrów do depilacji twarzy Sensual od Joanny. Jak się sprawdziły i czy polecam? Zapraszam Was kochani na dalszą część wpisu :) Kiedyś częściej używałam plastrów do depilacji łydek, ale to było bardzo dawno temu jeszcze w liceum, potem już zdecydowanie przeszłam na maszynki, bo przynajmniej nie ma tego bólu. 


Nowa, udoskonalona receptura oraz większa powierzchnia wosku to szybsza i dokładniejsza depilacja włosów na twarzy. Dzięki elastycznej formule plastry doskonale dopasowują się do kształtu twarzy, czyniąc depilację jeszcze skuteczniejszą. Skóra pozostaje gładka i aksamitna na długi czas. Dołączona oliwka usuwa pozostałości po wosku oraz działa na skórę kojąco i łagodząco.


Na opakowaniu napisane są istotne informacje na temat produktu. Ja posiadam wersję do włosków normalnych i mocnych. Jako naturalna blondynka farbująca się na czarno nie mam większych problemów z ciemnymi włoskami w okolicach twarzy. Bo znam brunetki co ten problem mają dość spory i współczuje im. Ja natomiast mam uciążliwego włoska co rośnie zawsze w jednym miejscu, nawet po wyrwaniu on odrasta. Nie jest to uciążliwe, ale jeżeli on odrasta nawet po wyrwaniu go to widocznie musi tak być i już. Wyrywanie go pęsetą nie jest aż tak bolesne, ale nieprzyjemne. Spróbowałam więc plastrów od Joanny do twarzy i jestem zadowolona choć tak jak pisałam na samym początku - nie potrzebuje, aż tak bardzo wszystkich produktów bo jak dla mnie są one zbędne. I to się tyczy również takich chociażby plastrów do twarzy. Depilacja przebiegła dobrze, ale sam moment pociągnięcia za plaster bolał, bo nie mam do tego po prostu wprawy, że się to zrobi szybko i sprawnie. A jak się robi wolno to niestety ból jest większy i czujemy się mało komfortowo. Dlatego dobrze mieć kogoś do pomocy co pociągnie raz szybko i mocno. Fajnie, że w zestawie jest też oliwka łagodząca podrażnienia. Użyłam jej, bo skóra w miejscu gdzie był plaster była zaczerwieniona, ale nie sprawiała większych problemów. Po jakimś czasie wszystko się uspokoiło, czyli czerwone miejsce na skórze zrobiło się normalne.


Czy jest to produkt, który zagości u mnie na stałe? Raczej nie, aczkolwiek jak na warunki domowe dla brunetek lub osób zmagających się z wąsikiem jest jak najbardziej okej. Należy jedynie postępować tak jak przedstawia to producent na opakowaniu i najlepiej jak taki zabieg przeprowadza Nam ktoś kto Nam pomoże. 


Używacie takich plastrów do depilacji twarzy, lub np. innych plastrów tych do ciała na łydki?
Joanna także posiada inne produkty z serii Sensual do depilacji jak żele, kremy do golenia.



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Ja nie mogę się jakos przełamać by wypróbować... Chyba ten ból mnie przeraża 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwam włosków z twarzy, a do depilacji innych części ciała stosuję tradycyjnie maszynki do golenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je, ale kompletnie nic mi nie dały..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam z takich plastrów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję do skóry delikatnej i były bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...