12 gru 2018

Zestaw CHRISTMAS Mini wałki do ciasta ze sklepu mygiftdna.pl

Witam,


Dziś u mnie pojawił się za oknem pierwszy biały puszek, który zakrył jesienny ogród, a pokrył wszystko białą puszystą pierzynką. To jest już znak, że czas pomyśleć o świątecznych przygotowaniach i nastroić się na ten magiczny klimat. Do świąt już tak niewiele dni. Ja więc, by nie tracić czasu spędziłam kilka chwil w kuchni i przygotowałam pierwsze testowe ciasteczka, ha! czemu testowe? Bo po raz pierwszy przygotowałam ciasteczka w świątecznym klimacie, a pomogły mi w tym te trzy pięknie wykonane mini wałki Christmas. Pochodzą one ze sklepu mygiftdna.pl 


Wałki do ciasta zestaw Christmas to wałki z trwałego drewna bukowego. Szczegółowy grawer wykonany jest z laserową dokładnością.

Całkowita długość wałka do ciasta: 23 cm
Długość obszaru roboczego: 15,5 cm
Średnica: 4 cm
Każdy wałek posiada metalową podstawę, na której w łatwy sposób kręci się wałek.



Co do wykonania z opisu wszystko się zgadza, wałeczki są bardzo dobrej jakości i świetnie wykonane. Świąteczne motywy zwracają uwagę, a pieczenie ciasteczek w domu np. z najbliższymi czy z dzieciakami to dobry moment na spędzenie kilku chwil jak i nauka pichcenia w kuchni. W skład zestawu wchodzą trzy mini wałki z motywem bałwanka, choinki, prezentów, śnieżynek i napisu merry christmas. Na pewno zaskoczymy gości takimi wyjątkowymi ciasteczkami, kiedy podamy je na stół w takiej świątecznej oprawie. A i sama ich konsumpcja będzie jeszcze smaczniejsza. To szczególny czas w roku, więc te chwile powinny być rodzinne i wyjątkowe, a delektowanie się jedzeniem i słodkimi przysmakami powinno być tylko samą przyjemnością. 


Wałki mogą być wykorzystane do wałkowania ciasta na kruche ciasteczka, pierniczki czy inne masy cukrowe, marcepanowe itp. Naprawdę te wałeczki są genialne. Jak na pierwszy raz moje ciasteczka wyszły znakomicie i szybko zniknęły :( więc już wiem, że na Święta trzeba je przygotować z dwóch porcji ciasta, hmm... ale jak podam w takich motywach hmm... to może z trzech porcji zrobię haha :)


Swoją drogą te wałeczki to super pomysł też na Prezent na Święta dla kogoś kto lubi piec i pichcić w kuchni i wspaniały gadżet dla Pani domu. Ja może nie mam talentu jako mistrzyni kuchennego pieczenia, ale ciasteczka piec jeszcze potrafię. Te wałki mają teraz swoje pięć minut w grudniu - oj będę wałkować i wałkować :)


Zapraszam też na inne świąteczne inspiracje:





Trzymajcie się cieplutko i ciasteczkowo :)




pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się takie wałki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierniczki z motywami świątecznymi wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te wałki. Przydadzą się na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super te wałki i słój życzeń, idealne na prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Praliny zawsze dobre o ile smaczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę stronę ;) Zamawiałam tam już prezenty dla mamy, taty i koleżanki ;) A teraz, w okresie przedświątecznym może się ona okazać prawdziwym wybawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wałki są mega!Szkoda, że wcześniej ich nigdzie nie widziałam. Idealne do świątecznych wypieków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wałki są świetne - mam w choinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...