4 gru 2018

Oczy w idealnej kondycji Euphrasia Świetlik - krople do oczu dla wymagających.

Witam,


Długie przesiadywanie przed komputerem nieraz męczą moje oczy, a tak się składa, że przesiaduję nieraz bardzo długo przed ekranem monitora. Dodatkowo kilka lat temu przeszłam laserową korekcję wzroku, więc o oczy muszę szczególnie dbać i je nawilżać. Nieraz zakładam też ciemne okulary nawet, gdy jest jesień czy zima, spotykam się wtedy z dziwnymi komentarzami, ale cóż nie zwracam uwagi na docinki, tylko dbam o bezpieczeństwo mojego wzroku, bo nic tak nie doceniam teraz, jak to, że widzę normalnie, niż jak jeszcze kilkanaście lat temu, gdy byłam skazana na grube szkła. Dlatego odpowiednie dbanie o wzrok jest dla mnie bardzo ważne i systematycznie od czasu do czasu sięgam po krople do oczu. A ostatnio jakie używam to Euphrasia Świetlik. Czy znacie je już może? 


Są to krople, które skutecznie łagodzą uczucie podrażnienia i przemęczenia oczu. Co więcej, krople te są bezpiecznym i wygodnym rozwiązaniem dla osób noszących szkła kontaktowe. Euphrasia Świetlik, oparty jest na naturalnych składnikach aktywnych. Bazą jego jest świetlik i rumianek. Wyciągi z tych ziół są od wieków znane jako antidotum na dolegliwości oczu spowodowane niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi oraz łagodnymi stanami zapalnymi o podłożu infekcyjnym i alergicznym. Swoje lecznicze działanie świetlik zawdzięcza zawartości flawonoidów, zwłaszcza aukubiny i rutozydu, które mają właściwości przeciwzapalne i przeciwalergiczne. Rumianek to natomiast całe bogactwo składników, m.in. kartenoidów, flawonoidów, kumaryny, choliny, śluzów i soli mineralnych, które zmniejszają stany zapalne spojówek i działają antyseptycznie, pomagając oczom bronić się przed podrażnieniem. Dodatkową zaletą rumianku jest to, że niweluje obrzęki powiek, które często towarzyszą przemęczonym oczom, pogarszając nasz wygląd i… samopoczucie.


Dla mnie aplikacja kropel do oczu jest łatwa, bo szybko nauczyłam się jak to się robi i bez problemu umiem sama i w łatwy sposób sobie krople zaaplikować. Naprawdę nie ma tu nic trudnego. Wiem, że niektórzy sobie z tym nie radzą, krople potrafią się wylewać z oka i to uczucie kiedy spływają po policzkach, a my tylko niepotrzebnie się denerwujemy. Euphrasia Świetlik to krople, które szybko łagodzą stan suchego oka, ponieważ Nasze spojówki nie lubią wielogodzinnych prac przy komputerze, nie lubią intensywnego oświetlenia czy też zanieczyszczenia z powietrza jak pył, kurz czy smog. Na takie czynniki oczy reagują nieprzyjemnym podrażnieniem, zaczerwieniem i łzawieniem. Dlatego ja kiedy przebywam długo przy komputerze jak np. teraz lubię zaaplikować owe krople i  przynieść ulgę swoim oczom. Naprawdę widzę i czuję różnicę w moim samopoczucie, kiedy dbam by moje oczy szybko się zregenerowały po pracy. 


A czy Wy sięgacie po krople do oczu?
Uważam, że świetlik jak i rumianek to najlepsze składniki aktywne jakie mogą być w kroplach do oczu.



pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Nie korzystam z kropli. Kiedyś miałam krem pod oczy ze świetlikiem, ale mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów z przesuszaniem się gałki ocznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te krople służą moim oczom przemęczonym od pracy przy komputerze

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnam zacząć sięgać systematycznie po krople, moje oczy są zdecydowanie przemęczone i przekrwione :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałyby się do mich zmęczonych oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam inne zanim przeczytałam ten post. Następnym razem🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy następnej wizycie w aptece, na pewno skorzystam z polecenia😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście nie muszę używać kropel do oczu, ale gdybym musiał to wybrał właśnie te polecane przez Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od czasu do czasu lubię użyć sztucznych łez :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat coś dla mnie. Dużo pracuję z komputerem, często w suchych pomieszczeniach. Nie jestem też do końca zadowolony z obecnych kropel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj praca przy komputerze potrafi zmęczyć oczy... Takie krople są świetną pomocą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...