5 gru 2018

Biolonica Stem Cells kremy z komórkami macierzystymi jabłoni, do twarzy 30+ i do rąk.

Witam,


Naturalną markę Biolonica poznałam pod koniec maja na spotkaniu blogerek w Nowym Sączu. Jest to polska firma kosmetyczna zajmująca się produkcją kosmetyków opartych na roślinnych komórkach macierzystych. W ofercie firma posiada produkty do pielęgnacji twarzy i rąk dla kobiet i serię dla mężczyzn. Na początek poznałam krem pielęgnacyjny do twarzy na dzień oraz krem regenerujący do rąk z komórkami macierzystymi jabłoni. Jakbym miała określić jednym słowem te produkty? Są fenomenalne i zaliczam je do ulubieńców 2018 roku. Zapraszam Was kochani na krótką recenzję jeszcze z powiewem lata i słonecznych dni na zdjęciach.

Misją firmy jest dbałość o urodę i zdrowie Klientów, poprzez zastosowanie naturalnych surowców, których ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Pierwszą odsłoną kosmetyków BIOLONICA jest linia pielęgnacyjna oparta na komórkach macierzystych z jabłoni.


Krem przeznaczony dla kobiet powyżej 30. roku życia, do stosowania na dzień. Zapewnia odpowiednią pielęgnację skóry, dzięki naturalnym emolientom. Doskonała formuła kremu pozwala na zachowanie jędrnej, nawilżonej i odżywionej skóry. Kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste z jabłoni przyczyniają się do młodego wyglądu naszej twarzy. Ekstrakt z jabłka zwalcza wodne rodniki, co wpływa na zachowanie zdrowej cery. Kosmetyk idealnie nadaje się do stosowania samodzielnego oraz „pod makijaż". 

Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.


Kwas hialuronowy jest powszechnie nazywany „eliksirem młodości”. Dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę.

Ekstrakt z jabłka reguluje zawartość wody w naskórku. Wykazuje działanie antyoksydacyjne, przeciwutleniające i nawilżające. Stymuluje regenerację komórkową, wzmacnia elastyczność skóry. Zawiera witaminy A, B, C i K, kwasy AHA, fitoproteiny, flawonoidy i fenole. Ze względu na wysoką zawartość związków fenolowych i witaminy C, jabłko posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające, wyłapuje wolne rodniki i chroni organizm przed zniszczeniami komórek. Ekstrakt z jabłka zawiera również węglowodany i kwasy AHA, które wiążą wodę i przyczyniają się do zachowania zdrowego poziomu nawilżenia warstwy rogowej.


Krem do twarzy przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry i do wieku +30. Początkowo obawiałam się, bo jeśli coś jest do każdego typu skóry, więc jest nie dla mnie, bo ja mam mocno tłustą i boję się, że zaraz będę się błyszczeć. Ale tutaj przy tym kremie - mega niespodzianka. Ja nie świeciłam się aż tak, jak niekiedy przy kremach matujących. W ogóle moja skóra była odpowiednio zmatowiona i nawilżona. Dawno nie miałam tak dobrego kremu do twarzy, który idealnie pasuje też pod makijaż i utrzymuje go przez cały dzień. Bardzo lubiłam go też nosić solo kiedy nigdzie nie wychodziłam i dawałam skórze odpocząć od makijażu. Co mi się w tym kremie również spodobało? Zapach - który ciężko mi określić jak pachnie, ale pachnie pięknie, zmysłowo i bardzo kobieco. Przypomina mi nawet jakiś zapach perfum, ale jaki to nie wiem, wiem jedno że miałam kiedyś bardzo podobną próbkę. Jakie są jeszcze zalety owego kremu - wygodne opakowanie, kremowa i nie tłusta konsystencja, która szybko się wchłania. Skóra nabierała ładnego kolorytu, jakby jędrności, lepiej oddychała. No jeśli chodzi o ten krem to jestem na tak i widzę w nim same zachwyty. Oprócz komórek macierzystych krem ten posiada wachlarz witamin, więc skóra dostawała same dobrocie - odwdzięczając się dobrym nawilżeniem i pięknem.


Profesjonalny krem regenerująco-odżywczy, przeznaczony do intensywnej pielęgnacji dłoni i paznokci. Kosmetyk kierowany do osób, które potrzebują właściwej pielęgnacji dłoni oraz do tych, których skóra wymaga silnej regeneracji i odbudowy. Chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, zmniejsza ryzyko podrażnień, zapobiega suchości i szorstkości skóry. Nie pozostawia uczucia tłustości.

Dzięki innowacyjnym formułom Biolonica proponuje zdrową i skuteczną pielęgnację Twojej skóry opartą na komórkach macierzystych jabłoni. Regenerujący krem do rąk został oparty na surowcach pozyskiwanych z naturalnych i kontrolowanych upraw, a ich ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Receptury posiadają ponad 90% surowców pochodzenia naturalnego.


Krem do rąk również jest bardzo dobrym kremem, ale na okres letni. Jesień czy zima dla zbyt wymagającej i suchej skóry może być za słaby. Dla mnie jednak spisuje się dobrze nawet teraz i jestem zadowolona. Jest delikatny, ale odżywczy. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze, żadnej niekomfortowej warstwy. Lubię ten krem także za piękny zapach. Dłonie po nim są dobrze wypielęgnowane i zadbane. Ja nosiłam i noszę go w torebce, ale jak jestem dłużej w domu to go wyciągam, bo zapach ten uzależnia.


Nie da się ukryć - produkty zostały moimi ulubieńcami. 
A na następne testy czeka krem pod oczy i na noc. 





pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Super, że produkty się sprawdziły i zostały Twoimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam oba, ale polubiłam głównie wariant do rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...