26 gru 2018

Nowa seria zapachowa Miss Giordani Intense Oriflame.

Witam,


Od jakiegoś czasu jest ze mną cały zestaw nowej serii Miss Giordani Intense, marki Oriflame w skład którego wchodzi:
- Woda perfumowana Miss Giordani Intense
- Kremowy żel pod prysznic Miss Giordani Intense 
- Nawilżający, perfumowany balsam do ciała Miss Giordani Intense
Produkty te były upominkiem na ostatnim świątecznym spotkaniu blogerek w Krakowie. Bardzo się ucieszyłam z tych nowości jak i z całego uroczego zestawu, a od powąchania pierwszy raz tego zapachu zauroczyłam się, bo zapach bardzo przypadł mi do gustu. Dodatkowo produkty uzupełniające jak żel czy balsam do ciała pięknie pasują do całości i na dłużej można cieszyć się tym kwiatowym zapachem. Czy Wy także znacie już tą serię? Zapraszam was kochani na dzisiejszy wpis z tymi nowościami.


Woda perfumowana Miss Giordani Intense to pełna życia kompozycja, lśniąca nutami neroli i fioletowej gardenii. Świetlisty zapach, łączący wyrafinowanie i młodzieńczą żywiołowość.


Kremowy żel pod prysznic Miss Giordani Intense - delikatny, kremowy żel pod prysznic, który stosowany z wodą perfumowaną i balsamem do ciała jest częścią rytuału przedłużającego trwałość zapachu Miss Giordani Intense.

Nawilżający, perfumowany balsam do ciała nie tylko zapewnia skórze miękkość, ale także przedłuża trwałość zapachu Miss Giordani Intense.


Przez całe święta produkty te towarzyszyły mi w pielęgnacji ciała jak i do psikania się na skórze, bo woda perfumowana jest bardzo kobieca. Cała seria jest w czarnej tonacji z urokliwymi fioletowymi kwiatami, z ala złotymi napisami i zatyczką przy flakoniku również ala złotą. To wszystko prezentuje się elegancko, więc taki zestaw pasuje też idealnie na prezent. Kwiatowe nuty to coś, co kobiety lubią najbardziej, więc większości się z pewnością spodoba. Najbardziej chciałabym się skupić właśnie na tym zapachu. Co w nim możemy znaleźć? Coś z owoców i coś z kwiatów.

Głowa: brzoskwinia, pomarańcza, zielona nuta
Podstawa: piżmo, storczyki waniliowe, White Woods
Serce: gardenia, neroli

Zapach ten na początku jest słodko zmysłowy, gdzie po chwili zamienia się w kwiatowo-owocową nutę. Właśnie ten późniejszy zapach podoba mi się bardziej. Jest już taki delikatny i przyjemny dla nosa. Bardzo kobiecy, myślę że na wiosnę spisze się rewelacyjnie, choć teraz zimowo również fajnie pachnie kwiatowo i ciekawa odmiana wśród innych zapachów ciężko orientalnych. Do tego żel czy balsam o podobnych nutach działają jeszcze bardziej na zmysły. Zapachy te nie męczą, więc naraz można bez problemu wszystko użyć, jeśli zależy Nam na jednej tonacji zapachowej. I to jest dobre rozwiązanie, bo zapach np. balsamu czułam przez większość dnia na skórze. Woda perfumowana także jest wyczuwalna przez dłuższą chwilę. Czuć ją nawet na drugi dzień na ubraniach. A żel pod prysznic oczyszcza, myje i do tego ładnie pachnie i dłużej niż zwyczajne żele pod prysznic. Taki zestaw trzech produktów o podobnych nutach zapachowych sprawdzi się nie tylko na świąteczny czas, ale i wszelakie inne imprezy rodzinne, bo nie pachniemy tylko samą wodą perfumowaną, ale i Nasze ciało jest oczyszczone i nabalsamowane pięknymi kwiatowymi nutami. Jesteśmy wtedy w delikatnej pachnącej otoczce.


Podobają mi się te produkty pielęgnacyjno, zapachowe. Nie tylko pod względem ładnego flakoniku, kolorystyki ale i pod względem tych pięknych kwiatowych nut. Jeśli i Wy jesteście ciekawi tego zestawu lub chcecie poznać coś nowego warto zapytać osobę, która zna ofertę jak np konsultantka Oriflame, która doradzi i pomoże.




pozdrawiam,

Donna

16 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw, na pewno wart przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie sięgam po całą linię do ciała, bo zazwyczaj mnie męczy. Zwłaszcza jak są to warianty typowo perfumowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami sięgam po całą linię zapachową :) np. jak jest jakaś uroczystość, bo nie chcę mieć dużo różnych zapachów na sobie.

      Usuń
  3. też mam ten zestaw i bardzo go lubię super pachną te perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie, że też posiadasz ten zestaw :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale dlatego, że ja nie zamawiam nic z tej marki. Ale ładna i ciekawa seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis zachwyca, myślę, że perfumy trafiłyby w mój gust 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnego zapachu z serii Giordani, ale ta szata graficzna do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam :) ciekawią mnie też pozostałe serie ;)

      Usuń
  7. Opakowanie bardzo eleganckie. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, rozumiem :) tak, zgadzam się opakowania bardzo eleganckie.

      Usuń
  8. mega łądnie wyglądają te kosmetyki :) i chciałabym poniuchać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...