25 gru 2018

Nowa linia do mycia ciała Dove Micellar Water.

Witam,



Niedawno w ofercie Dove pojawiła się nowa linia oczyszczająca żeli pod prysznic Micellar Water. Co to za linia? To oczyszczająca moc wody micelarnej połączona z delikatnością Dove. Ta nowa linia pielęgnacyjna bardzo mnie zainteresowała, ponieważ jest stworzona dla każdej kobiety. Każdego dnia Nasza skóra jest narażona na różnego rodzaju czynniki, które naruszają naturalną barierę, dlatego nowe żele pod prysznic są na bazie wody micelarnej, które delikatnie oczyszczają skórę z codziennych zanieczyszczeń, zawierają 100% łagodnych substancji myjących i można je używać zarówno do mycia ciała jak i twarzy. Zawarte w żelach maleńkie cząsteczki, które niczym magnes przyciągają zanieczyszczenia i zamykają je w swoim wnętrzu. Tak to po krótce można o tej nowej linii powiedzieć, a jak się sprawdziła u mnie w codziennym używaniu? I czy ją polubiłam? Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis z produktami od Dove.


Jak wspomniałam poznałam dwa żele pod prysznic Micellar Water wersję Anti-Stress i wersję Sensitive Skin. Opakowania te są charakterystyczne dla żeli pod prysznic Dove, czyli buteleczka w jasnej tonacji zamykana na klik. Jak wiecie bardzo lubię wszelakie żele pod prysznic Dove. Lubię je za tą kremowość, gęstość, zapach, aksamitność i miękkość, oraz nawilżenie skóry. Te żele wyróżniają się tym, że są stworzone na bazie wody micelarnej. W porównaniu do innych są jakby delikatniejsze, ale spełniają swoją rolę bardzo dobrze, czyli m.in dobrze myją, oczyszczają skórę z zanieczyszczeń, a tych w ciągu dnia na skórze wiele się pojawia, nawet jak tego nie widzimy gołym okiem. Nasza skóra, aby być zdrową i zadbaną - pierwszym krokiem, by to zadanie było spełnione musi być dobrze oczyszczona, dlatego higiena osobista pod prysznicem jest tak bardzo ważna. Dobór odpowiednich produktów tu jest bardzo istotny. Osobiście poznaje wiele żeli pod prysznic, ale do produktów Dove, zawsze powracam, bo je bardzo lubię. Żadne inne żele nie zawierają np. ¼ kremu nawilżającego jak Dove. Wersje te różnią się zapachem i tak: Sensitive Skin jest świeży, lekki i szybko odświeża skórę, natomiast Anti-Stress jest bardziej słodko-kwaśny, ale równie piękny. Oba produkty jak to produkty Dove rozpieszczają zmysły swoim zapachem. Zawsze kiedy idę pod prysznic i sięgam pod Dove - cieszę się, bo wiem, że skóra będzie odpowiednio umyta, pachnąca i zadbana. 


A jeśli mowa o oczyszczaniu, to nie tylko należy dbać o oczyszczoną skórę, ale też i powietrze wokół Nas. Dlatego ja zaopiekowałam się moją nową roślinką Skrzydłokwiat, która ma niezwykłe właściwości oczyszczające powietrze.


Kochani, czy znacie już nową linię oczyszczająco-pielęgnującą pod prysznic Micellar Water Dove? Jeśli tak, to którą wersję polubiliście bardziej? Ja obie :)





pozdrawiam,

Donna

33 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Dove, ale żelów pod prysznic to mam zapas już chyba na dwa lata, więc tym razem odpuszczę zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, najwięcej żeli pod prysznic :D

      Usuń
  2. Czytałam o tych produktach. Lubię żele Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te żele :) ostatnio częściej spotkać je można na blogach, wiele blogerek je testuje :)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki Dove, chętnie przetestuję te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, która wersja Ci się lepiej spodoba :)

      Usuń
  4. Jeszcze ich nie miałam, ale kusi mnie anti stress :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie kosmetyków Dove już wieki nie używałam, ale zawsze uwielbiałam ich zapachy i to, że zawsze miałam wrażenie mocno zregenerowanej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszystkie kremowe żele dove, te też trafiły w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Dove są mi znane i bardzo je lubię. Będę testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz testować żele? czy coś innego z Dove? :)

      Usuń
  8. Mam ten anti-stress, ale jeszcze nie otworzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, ja też mam jeszcze kilka innych żeli z Dove nie otworzonych, czekają na swoją kolej :)

      Usuń
  9. Tej linii jeszcze nie znam, zapisze na listę zakupową :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej linii jeszcze nie miałam, nie wiedziałam, że pojawiło się coś nowego. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej linii kosmetycznej od Dove jeszcze nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych żeli, ale napewno się to zmieni. Każda nowość ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, mnie też zawsze nowości kuszą :D

      Usuń

  13. Słowami można zastąpić zapach i dotyk. Słowami też można dotykać. Nawet czulej niż dłońmi. Zapach można tak opisać, że nabierze smaku i kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...