27 kwi 2018

Serum zagęszczające brwi MultiLashes Joanna.

Witam,


Niestety bozia nie obdarowała mnie gęstymi brwiami, a jako farbowana blondynka na ciemny kolor mam je z natury jasne. Ukrywam ten fakt, malując je na ciemno :P Fajnie, że z jednej strony różne firmy oferują różne odżywki, henny, 'ulepszacze' do brwi, a z drugiej strony ja nie mam cierpliwości np. do takich odżywek, bo chciałabym mieć natychmiast efekt niż kiedyś tam się pojawi za miesiąc, dwa, lub się nie pojawi wcale. Spróbowałam więc Serum zagęszczające brwi MultiLashes Joanna. Jak spisało się to serum u mnie i czy przyniosło wyczekiwane efekty? Zapraszam Was kochani na moje odczucia.


Serum zagęszczające brwi MultiLashes sprawia, że brwi stają się wzmocnione i zagęszczone. Twarz zyskuje wyjątkową oprawą dla oczu, a gęste brwi pięknie podkreślają głębię spojrzenia. Serum jest łatwe do nakładania (ma aplikator w formie podłużnej gąbeczki) – i wyjątkowo skuteczne, co potwierdzają badania.
Preparat z pewnością docenią osoby obdarzone przez naturę naturalnie rzadkimi i cienkimi brwiami. Polecane jest również osobom o brwiach osłabionych w wyniku zabiegów depilacji i nadmiernego korygowania ich kształtu, na makijaż permanentny, po hennie, a także po zakończonej chemioterapii.


Składniki aktywne:
Bimatoprost – jedna z najskuteczniejszych substancji stymulujących wzrost brwi i hamująca proces ich wypadania
Proteiny jedwabiu, panthenol i kwas hialuronowy – odżywiają cebulki włosów, regulują ich regenerację, sprawiają, że brwi są nawilżone, a ich struktura wygładzona


Dzięki tym składnikom odżywka do brwi MultiLashes wyjątkowo skutecznie:
- zagęszcza i pogrubia, wzmacnia, przyciemnia, poprawia kondycję i zmniejsza wypadanie brwi

Skuteczność działania preparatu MultiLashes została potwierdzona testami in vivo, przeprowadzonymi w niezależnym laboratorium badawczym. Pierwsze efekty można zauważyć już po 3 tygodniach regularnego stosowania.


Serum zaczęłam używać na początku wiosny, nawet może była to końcówka zimy jeszcze. Zawsze na wieczór starałam się to serum aplikować na brwi. Kiedy minęły 3 tygodnie miałam wrażenie, że brwi robią się jasne, jaśniejsze jakie miałam. Serum więc odstawiałam na jakiś czas i brwi powróciły do 'mojego koloru'. Zdziwiło mnie to trochę, bo wg. producenta, brwi miały stawać się po serum przyciemnione, a ja widziałam rozjaśnienie u siebie. No ale dałam drugą szansę i znów powróciłam do aplikowania na noc wg. instrukcji. Co pojawiło się po jakimś czasie?A no znów zauważyłam to samo, że z brwiami nic takiego się nie działo, ale zmieniają kolor na jaśniejszy. Dość, że same w sobie są jasne, to już wtedy prawie ich nie było widać, a ja przy makijażu musiałam tak dobierać kształt, odcień koloru, żeby te brwi w ogóle były i żeby to wyglądało na naturalnie. Po 1,5 miesiącu jakoś odstawiłam to serum całkiem, widząc efekt tylko jaśniejszych brwi, a na tym wcale mi nie zależało. Wiem, może nie powinnam przerywać kuracji, ale nie mogłam patrzeć, że one jaśnieją niż żeby się zagęszczały.


Joanna zamiast przyciemniać i zagęszczać u mnie rozjaśniała brwi. No szkoda. Ciekawe czy taki efekt również pojawiał się u osób, które znają to serum? Jeśli używałaś go, daj mi znać.




pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

  1. Oj nie, na pewno się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam nic na brwi, wrecz przeciwnie, nie lubię jak ich iest tam za dużo

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe , nie tak miało być, ja swoje jasne brwi maluję henną co jakiś czas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...