11 kwi 2018

Nie czekaj w kolejce - zrób zakupy przez internet. Drogeria Manada + niespodzianka dla WAS!

Witam,



Kiedy studiowałam w Krakowie, zawsze wybierałam się do jednej apteko-drogerii, w celu zakupienia witamin, produktów dermokosmetycznych na łuszczyce czy środków higienicznych. Było mi to po drodze i lubiłam to miejsce. Niestety zawsze musiałam odstać swoje, bo było tam przeważnie pełno pacjentów/klientów. Niedawno otworzyli filię tej apteki w moim mieście, co bardzo mnie ucieszyło, lecz niestety scenariusz się powtarza - kolejki! Lubicie stać w kolejkach? Ja też nie. Czasami zdarzyło mi się stać nawet 15 minut lub więcej, by usłyszeć przy okienku, że danego produkty w tej chwili nie ma i proszę zapytać za kilka dni. Z drugiej strony najgorzej jest odwiedzać takie miejsca w okresie jesienno zimowym oraz wczesno wiosennym ze względu na przeziębienia i czas grypy. Nigdy nie wiemy od kogo złapiemy wirusa i sami nie będziemy chorzy, zawsze ktoś kichnie czy zakaszle, a to szybko się w skupisku ludzi rozprzestrzenia. 

Stojąc tak w kolejce przyszła mi myśl, aby poszukać coś w internecie. Skoro można robić zakupy przez internet kupując ubrania, meble, artykuły spożywcze to przecież specyfiki bez recepty też można kupić. Tym sposobem trafiłam na Drogerię manada. To rodzinna firma z długoletnim doświadczeniem. Jej domeną jest wysoki standard obsługi klienta oraz szeroki asortyment preparatów medycznych oferując w szczególności najlepsze marki dermokosmetyków oraz poszukiwanych najczęściej produktów drogeryjnych.

Strona wg. mnie jest bardzo dobrze zaprojektowana, poszczególne kategorie są czytelne, bez problemu można znaleźć wybrany produkt. Dla mnie bomba! Przedstawię Wam jak można szybko zamówić produkty i jak ja to robiłam. Na początek znalazłam dany produkt - kwestia dodania do koszyka to rzecz oczywista. Później całą zamówioną listę miałam na podglądzie. 




Na poszczególnej grafice możemy również udostępnić koszyk. Jak to się robi? Bardzo prosto. Bez logowania po wprowadzeniu artykułów do koszyka pod przyciskiem dalej należy kliknąć 'udostępnij' Po wyskoczeniu pobieramy nasz gotowy link z zawartością koszyka.

Przykładowy mój link co wybrałam by zamówić w drogerii :)

Po kilku dniach dotarła do mnie paczuszka z produktami, więc nie czekałam w kolejce, nie denerwowałam się, na spokojnie w domu wybrałam to co mnie interesuje, czego potrzebuje, bo wybór w owej drogerii jest naprawdę bardzo bogaty i duży. Po artykuły higieniczne, suplementy diety na piękne włosy, czy szampony i higienę jamy ustnej. 


Dla Was kochani mam również niespodziankę, a mianowicie jest to zniżka 5% na hasło: Goldona123 na zakupy, mam nadzieję, że będą udane! Pochwalcie się koniecznie co wybraliście/wybrałyście. 




pozdrawiam,
Donna


12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą drogerią, ale z wielką chęcią przejrzę asortyment i może coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam stronki, więc chętnie odwiedzę, mam jednak zapasy w domu póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zakupy przez Internet, można spokojnie wybrać produkty, w "międzyczasie" poczytać recenzje oraz porównać ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej drogerii ide zobaczyć
    Na ich stronie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kupować w internecie i kupuję, to łatwe, przyjrzę się temu sklepowi polecanemu przez ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo wygodne są takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na obecny moment mam chyba wszystko co potrzebuje :) ale z ciekawości zobaczę co mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama uwielbiam robić zakupy przez internet,może nawet skorzystam z tej strony sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem, ale też i pierwszy raz słyszę historię o tak mega długich kolejkach. Też mieszkam w dużym mieście i jeszcze mi się nie zdarzyło żebym musiała tyle czekać na obsługę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Krakowie niedaleko Galerii Krakowskiej, jest taka jedna mała, apteka do której lubię zaglądać, zawsze tam swoje muszę odstać. Nieraz stałam nawet na zewnątrz, bo środku już miejsca nie było :D

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...