26 kwi 2018

Orzeźwiający prysznic z cytrynowym żelem CD.

Witam,



Dopiero był początek czerwca, a już zbliża się koniec, muszę ponadrabiać coś w wpisach, bo ostatnio się obijałam, a zdjęć mam mnóstwo, nowe kosmetyki w fazie testów już nadają się na recenzje, ale taka ładna pogoda, że cały czas jestem na zewnątrz jak tylko mogę, a do kompa zasiadam nie wiele. Doba za krótka, albo tak pogoda działa, że jednak wolę świeże powietrze niż cztery ściany. Ostatnio też zabierałam sprzęt do ogrodu, ale szybko się rozpraszałam, bo albo kociak mnie zaczepiał, albo hałas na ulicy, albo słońce tak świeciło w ekran, że się wszystko odbijało i tylko nadwyrężałam wzrok.


Jeśli chodzi o słoneczne dni, pełne ciepła i upałów staram się używać coś lekkiego pod prysznic. Co prawda kilka lat temu, opisywałam ten żel cytrynowy, ale odkryłam go na nowo i fajnie było sobie o nim znów przypomnieć. Jeśli szukacie czegoś orzeźwiającego i cytrynowego polecam żel CD.


Rano kiedy nie mogę wstać, a jestem typową sową, to wtedy sięgam po ten żel - moja pobudka staje się szybsza. Najlepiej kiedy prysznic jest z letnią wodą - chociaż nie lubię się myć w zimnej, to letnia woda wspaniale orzeźwia, przy tym ciało również staje się jakby jędrniejsze, skóra staje się sprężysta. Rozluźniają się mięśnie i znika napięcie czy stres. Zawsze brałam gorące prysznice i zawsze wydawało mi się, że tak jest dobrze, bo to pobudza krążenie, czy działa na niskie ciśnienie jakie często mi towarzyszy, ale chłodniejsze prysznice teraz w lecie do tego jeszcze ten cytrynowy żel z rana wspaniale działa na mój cały organizm. Nie czuję się senna, nie czuję się taka ospała, a coś w tym jest, bo naprawdę czuję więcej energii.


Odkryty na nowo cytrynowy żel z orzeźwiającą chłodną wodą przy upalnych dniach naprawdę jest doskonały! Wieczorem jednak wolę coś innego, kremowego lub kąpiel ale czerwcowe poranki ostatnio u mnie goszczą z cytrynką :)

A co u Was dziś pod prysznicem?





pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. ja również mam sporo kosmetyków do testowania i recenzowania ale tych z CD jeszcze nie znam osobiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie poznaj, myślę że coś by Ci się spodobało z oferty :)

      Usuń
  2. Ooo, na upały w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D i do tego daje uczucie świeżości :)

      Usuń
  3. lubię kosmetyki od CD, żel mam chyba lawendowy (?), gdzieś odszedł na drugi plan jak przytargałam torbę z balea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o lawendowy muszę poznać, bo nie miałam jeszcze :D a to nie była może wersja z lilią? taka fioletowa? hmm

      Usuń
  4. Uwielbiam cytrynowe zapachy, szczególnie na lato są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w lecie coś cytrynowego jest super :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...