4 lut 2018

Wosk WoodWicka Dreamsicle Daydream.

Witam,



Ostatnio mogę ciągle palić woski typu zjem Cię. Co powiecie tym razem na aksamitny pomarańczowy sorbet i krem waniliowy? To wspomnienie przepysznego deseru minionego lata. A zapach to wosk WoodWicka Dreamsicle Daydream. Wąchałam i paliłam już wiele wosków, ale za każdym razem poznanie czegoś nowego jest wyjątkowe.


Przez 10 godzin każdego dnia możesz zatopić się w zapachu, który przywodzi wspomnienia lekkich, letnich deserów pełnych słońca i słodyczy. Wosk sojowy WoodWick - Dreamsicle Daydream to unikalna kompozycja zapachu aksamitnych pomarańczy i słodkiej wanilii. A pomarańczowy sorbet oraz krem waniliowy przywoła na pewno wspomnienie przepysznego deseru z minionego lata. Ten zapach powinien na stałe znaleźć się w Twoim mieszkaniu podczas zimowych wieczorów. Przyniesie bowiem ciepłe wspomnienia i sprawi, że każdy dzień nie będzie już tak krótki i szary, ale stanie się początkiem drogi w stronę słonecznego i bardzo ciepłego lata. Posmakuj zapachu, który spowoduje, że z przyjemnością zjesz deser pełen słońca i radości, a jedzenie to przyjemność, a przyjemność to radość życia. Pozwól więc swoim zmysłom zadecydować, co jest dla Ciebie najlepsze. Rozpieszczaj się zmysłowym zapachem słodkich owoców i eleganckiej wanilii. Pokochaj zmysłowy świat wszelkich deserów. Skuś się na odrobinę słodyczy.

***

Zawsze jak czegoś nie znam obawiam się, czy zapach nie będzie męczący, mdły, duszący itp. Wiem, że niektóre zapachy trzeba nauczyć się palić, dlatego ja zawsze do kominka łamię odrobinę, by ocenić jak jest z intensywnością, by po chwili dodać jeszcze kawałek. Wosk sojowy WoodWick - Dreamsicle Daydream to taki uniwersalny wosk, ponieważ i na lato i na zimę jest jak znalazł. Na lato, gdyż jest to typowo letni zapach pomarańczy, ale przełamany cieplejszą nutą wanilii, czyli coś znów zimowego. Paląc go teraz możemy zatęsknić w cieplejsze miesiące, bo wyobraźnia zaczyna pracować i już chcemy lato, a paląc go w lecie z pewnością umilimy sobie fajnie przestrzeń ładnym zapaszkiem. Do kupienia tu

Co polecacie jeszcze z WoodWicka?




pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Ja wgl nie przepadam za woskami :/, niestety nic nie polecę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego woska i niestety nie miałam przyjemności wypróbować czegoś tej firmy. Ale może jak spróbuję to dam znać co polecam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja świeczki zapachowe palę praktycznie codziennie, woski rzadziej ale ten brzmi przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tych wosków nie znałam! A zapach brzmi apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o WoodWicka to nigdy nie miałam nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, myślę, że mógłby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych wosków, ale uwielbiam wszelkie słodkie zapachy, a najbardziej te, które mają w sobie nutę kokosa albo cytrusów. :)
    Pozdrawiam!

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podczas urlopu w Czechach znalazłam półkę w sklepie w ich świecami. Cuda!!! Do dziś żałuję,że nie kupiłam chociaż jednej,małej,malutkiej...Woski też pewnie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A zapach "Denim" z Woodwicka znasz ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...