14 sty 2017

Picket Fence wosk Kringle Candle.

Witam,



Dla odmiany by nie było tylko woskowo z YC, mam też woski z Kringle Candle, ale jak mam być szczera lepiej mi odpowiadają YC, może przez to, że częściej je palę, sama nie wiem, chociaż KC wyróżnia to, że woski mają fajne, małe opakowania - a papierowe wersje YC wiadomo jakie są. 
Jak pachnie Picket Fence? bo taki akurat wosk zapaliłam, by trochę pomarzyć, przemyśleć kilka spraw, wyciszyć się (razem z książką). Znacie może ten zapach? Mi spodobała się etykieta, jest taka właśnie do marzeń nad swoim miejscem na ziemi. Biały płotek kojarzy mi się z domem, z dużą rodziną, wakacjami i przyjemnymi zapachami dookoła.

Co kryje owy wosk?
Wosk marki Kringle Candle o zapachu kwitnących róż z dodatkiem subtelnej nuty drzewa sandałowego i piżma.


Moja opinia:
Wosk ma w sobie nuty, które lubię, więc połączone one wszystkie razem tworzą naprawdę ładny, oryginalny i nietypowy zapaszek. Róża, drzewo sandałowe i piżmo razem trudno je opisać jak to pachnie, ale ciepło, otulająco i też zmysłowo. Nie jest to zapach nachalny i zbyt intensywny, bo też jednorazowo nie palę wosku naraz dużo, więc przyjemnie i powoli się on ulatnia. Zapach róży (dla kogoś mogą być wyczuwalne kwiaty nie same róże, bo z początku sama poczułam ogólnie zapach kwiatowy) nadaje delikatności, ale nuty piżma i drzewa sandałowego nieco przytłaczają całość wosku, przez co staje się on taki nieszablonowy. Czysta biel wosku to lubię, bo wtedy nie brudzi on kominka ;)


Wybierając wosk, kierowałam się ładną etykietą. Sam zapach jest ładny, niczego sobie i w sam raz na przyjście gości, ale nie jest on taki mój, to po prostu jak dla mnie średni przyjemniaczek. Jestem ciekawa czy go znacie i czy Wam się spodobał - buziaki 💋 🌹

Wosk do kupienia w goodies.pl


pozdrawiam,

Donna 

3 komentarze:

  1. Miałam juz tak wiele wosków yankee ze teraz sięgam głównie po male świeczki Kringle Candle

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej woskowej przygodzie jeszcze nie było kringle candle ,ale muszę w końcu wypróbować ;) Bo kuszą !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich woski, bo w moim odczuciu pachną mocniej i dłużej nic YC. Ciekawy zapach, mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...