5 kwi 2017

AdWords i Analytics - Zostań certyfikowanym specjalistą wyd. PWN.

Witam,



Książki z e-marketingu lubię czytać i śledzić różne nowinki, ale na poziomie takim jakim mnie coś zainteresuje. Książka AdWords i Analytics autorstwa: Krzysztof Marzec i Tomasz Trzósło wyd. PWN to książka, która powinna zainteresować nie jednego blogera piszącego w sieci. Mnie zaciekawił właśnie tytuł i opis o czym jest ta pozycja, dlatego chciałam się z nią bliżej zapoznać. 


AdWords i Analytics
↬ Zajmujesz się reklamą w internecie?
↬ Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
↬ Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. 

Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany


Opinia:
Książka jest dla każdego kto chce zostać certyfikowanym specjalistą i przygotowuje ona do egzaminów na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Autorzy Pan Krzysztof i Tomasz to specjaliści i trenerzy AdWords i Google Analytics. Pokazują w łatwy i czytelny sposób najważniejsze elementy systemu Google AdWords i Analytics. Ja - szczerze, bardziej skupiłam się na Google Analytics, ponieważ z tego narzędzia korzystam jeśli chodzi o dokładne statystyki na blogu. Firmy najczęściej właśnie o takie statystyki proszą kiedy chcą z Nami nawiązać współpracę. To bardzo przydatne narzędzie i każdy bloger powinien z niego korzystać. W tej książce ten rozdział jest bardzo czytelnie i w prosty sposób opisany, pokazany i przedstawiony. Zapoznamy się jak zbierać i jak czytać dane, co jest brane pod uwagę jeśli chodzi o statystyki bloga itp. Na wykresach, w tabelach, w cyferkach fajnie wszystko jest dokładnie opisane np. jak wygląda raportowanie. Dużo praktycznych rad, ciekawostek i przykładów oraz przykładowe pytania egzaminacyjne, które dla mnie np. były trudne, ale to może dla kogoś wydawać się trudne, jeśli te tematy są mu obce i nie siedzi w tym na co dzień. Uważam, że przy przestudiowaniu porządnie tematu pytania egzaminacyjne to bułka z masłem. 


Książka przygotowuje Nas do egzaminu podstawowego i rozszerzonego. Egzaminy te są ważne przez 12 miesięcy od daty ukończenia. Wyjątkiem jest egzamin z GA, który ważny jest 18 miesięcy.


Myślę, że Was choć trochę zainteresowałam tą pozycją, ale nie jest ona taka łatwa do zrecenzowania, ponieważ dużo tu przykładów, dużo takich 'okienek' z internetu i proste wytłumaczenie, aby czytelnik na konkretnym przykładzie mógł zrozumieć co autor chciał przekazać, jeśli chodzi o reklamy, produkty, kampanie czy zakupy.



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Nie wiem co o niej myśleć ;) z jednej strony ciekawe a z drugiej chyba mi nie potrzebne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tematyka ciekawa, ale nie wiem czy do końca byłaby mi potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie te wszystkie internetowe statystyki, pozycjonowanie to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym chętnie poczytała bo pracuje w marketingu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...