10 kwi 2017

Zapachy damsko-męskie Nicole nr. 004, 140, 796.

Witam



Witam poniedziałkowo i zapraszam Was dziś na pachnący wpis, a dokładnie co nowego jest w ofercie Nicole. Otóż pojawiły się tanowe pojemności - 9 mililitrów - czy je już znacie? Są to odpowiedniki znanych zapachów, które stworzone są na bazie oryginalnych francuskich esencji. Obecnie w ofercie jest 14 różnych buteleczek od 9 do 120 ml. Uważam, że w ten sposób każdy znajdzie coś dla siebie. Ja jestem zadowolona z pojemności 9 ml, a to dlatego że zapaszki mieszczą się nawet w kieszonce i lubię zabierać je ze sobą w podróż. 


Na początek dobra informacja - chcę Was poinformować o możliwości zapisania się do Klubu Nicole, który daje aż 35% upustu. Ciekawostką jest również to, że gdy zużyje się nam dany zapach możemy go ponownie wypełnić buteleczką za pomocą napełniacza refill.
"Napełniacz (refill) SMART FILLER NICOLE to buteleczka całkowicie inna niż wszystkie. Jej wyjątkowość polega na fakcie, iż nie jest szklana, a plastikowa i ekonomiczna. Taka forma napełniacza to świetne rozwiązanie dla każdego perfumoholika. To oszczędność, ale i frajda, że Sam/Sama możesz napełnić szklaną buteleczkę swoimi ulubionymi perfumami Nicole"


Przejdę do zapachów, które poznałam. Wybierając je w ciemno, tzn. po zapoznaniu się z nutami zapachowymi - okazały się trafione w gust zarówno damski jak i męski. 

nr. 140 to zapach damski i odpowiednik Paco Rabanne Lady Milion 
nr. 796 to zapach męski i odpowiednik Coco Chanel Blue
nr 004 to zapach damski i odpowiednik Coco Chanel mademoisell 


nr. 140 odpowiednik Paco Rabanne Lady Milion - ten zapach kojarzy mi się gdy wchodzę do eleganckiego odzieżowego butiku. Jest on bardzo kobiecy, słodko-owocowy ale też trochę otulający. Nie jest duszący. Na skórze długo się utrzymuje. Z czasem gdy się ulatnia, pozostawia taką przyjemną mgiełkę. Wg. mnie pasuje i na dzień i na wieczór. Pasuje on do kobiety zdecydowanej, pewnej siebie. 
W torebce taki zapach mile widziany :)

Głowa -  neroli, mailna
Serce - gardenia, jaśmin, kwiat afrykańskiej pomarańczy
Podstawa - paczuli, bursztyn, miód


nr. 796 odpowiednik Coco Chanel Blue - męski, świeży zapach takiego prawdziwego mężczyzny. Orientalno-drzewny. Nadający się zdecydowanie na lato. Kiedy mężczyzna dostał go do testów - powiedział to jest to! mi jako kobiecie również się bardzo ten zapach podoba, jest taki sexiii. Wg. mnie pasuje on tak 30-45latkowi. Na imprezy lub rodzinne uroczystości ten zapach wyróżni się zdecydowanie z tłumu.


nr 004 odpowiednik Coco Chanel mademoiselle ten zapach jest mi już znany od jakiegoś dłuższego czasu. Kiedyś bardzo często go używałam. Jest to jeden ze znanych i lubianych przez większość zapachów, choć moja siostra za nim nie przepada, a ja z mamą tak. Taki klasyk, pasujący na każdą okazję.


Ogólnie zapachy, mieszczące się w nowej formie opakowania są okej. Zgrabne, małe a dający długotrwały efekt w jakości psiknięcia na skórze. Wystarczy kilka aplikacji na nadgarstek, za uszami i zapach jest wyczuwalny praktycznie cały dzień. Jak dla mnie takie małe pojemności pasują idealnie do samolotu :) a wiadomo, że tam zawsze liczą się małe pojemności. 


Dla wszystkich zainteresowanych 20% rabatu na wszystkie produkty w sklepie internetowym na hasło: "LoveNicole" ważny przez cały tydzień do 15 kwietnia :)

Jakie są inne wersje zapachowe, bo na pewno jesteście ciekawe już podaję  ↬ klik



pozdrawiam,

Donna



6 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...