29 kwi 2017

Stylizacja brwi z nowościami marki My Secret oraz garść nowości w kolorówce: My Secret i Sensique.

Witam,



Co nowego słychać w nowościach Drogerii Natura? Jesteście ciekawi? bo od wczoraj marka My Secret wprowadziła kilka produktów do stylizacji brwi. Zapraszam na krótką prezentację oraz na zapowiedź z moją nową kolorówką - My Secret i Sensique.

My Secret Design Your Eyebrow Color Wax
Kremowy wosk do stylizacji brwi, który w naturalny sposób modeluje i podkreśla kolor brwi. Pozwala nadać im idealny kształt. Specjalna formuła zapewnia komfort aplikacji i długotrwały efekt. Nie pozostawia lepkiej warstwy i nie skleja włosków. Dostępny w dwóch odcieniach. 
Waga: 3,9 g 
Cena: 15,99 zł


My Secret Design Your Eyebrow Gel Mascara
Nowy odcień koloryzującego żelu do brwi z wygodną szczoteczką ułatwiającą aplikację. Pozwala na wygodne modelowanie i uzupełnianie brwi – jednym pociągnięciem szczoteczki wypełnia przestrzenie i optycznie je zagęszcza. Formuła żelu zawiera kombinację ekstraktów roślinnych przeznaczonych do pielęgnacji słabych i wypadających włosków. 
Pojemność: 10 ml 
Cena 11,99 zł

Czy zaciekawiły Was te produkty?
Używacie czegoś do stylizacji brwi?

***

A na koniec nowa kolorówka - to coś co lubię, zobaczę jak się produkty sprawdzą, więc w maju na pewno pojawi się kilka recenzji :) jeden cień w czasie transportu popełnił samobójstwo i się cały pokruszył - nie pokazywałam go nawet na zdjęciu, bo nie nadaje się nawet do użytku, drugi prawie, że był taki niewyraźny, ale dało się go uratować. Reszta jest cała i zdrowa.


Dziś tak króciutko, lecę odpalić jakiś wosk na wieczór, bo mnie naszło na coś słodko-otulającego w zapachach woskowych - to przez aurę, która zamiast być wiosenna i majówkowa to jest jesienna i deszczowa brr



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Nie testowałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredki do ust wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych nowości, ja miałam kiedyś zel do brwi i miło go wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się lakiery, każdy kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. biedny cień, najbardziej interesują mnie kredki do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowały mnie te kremy CC, ciekawe, czy są warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O świetne są te woski do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jakiż wosk do brwi, całkiem o nim zapomniałam :O Muszę go odkopać i zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...